Laat de slechtzienden erbuiten wil je. Sylvana heeft al genoeg brillen opgezet tijdens haar boekenprogramma. Kan mij het ook schelen trouwens.quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:21 schreef Kosmoproleet het volgende:
Als tong80 niet meer zou mogen zou het al een hoop schelen.
Nu overschat je haar.quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:22 schreef Twiitch het volgende:
Die filmpjes van ze steeds, hilarisch. Niveautje CKV op de middelbare school
Leg eens uit. Dan kan ik reageren. Vind mezelf al van jongsafaan zielig. Niet meelijwekkend. Dat zijn de dommen.quote:
Heugelijke woorden. Dat is nog eens een post.quote:
loni55 is zo links, zij kan niet eens meer rechts afslaan. Niets van aantrekken.quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leg eens uit. Dan kan ik reageren. Vind mezelf al van jongsafaan zielig. Niet meelijwekkend. Dat zijn de dommen.
Ik stem links. Heb echter wel gevoel voor humor en ironie.quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:32 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
loni55 is zo links, zij kan niet eens meer rechts afslaan. Niets van aantrekken.
Dat je links stemt geeft je geen vrijbrief om je zo te gedragen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik stem links. Heb echter wel gevoel voor humor en ironie.
Sommige mensen niet.quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik stem links. Heb echter wel gevoel voor humor en ironie.
Vanwaar de knipoog ? Blijf schielijk terugtrekken.quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:34 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dat je links stemt geeft je geen vrijbrief om je zo te gedragen.
Dat gaat om haarkleur, snuggere. Maar houd jezelf vooral voor dat je enorm grappig en totaal geen bekrompen racist bent.quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:34 schreef tong80 het volgende:
Al een Nederlander opgestaan tegen de term 'Dom blondje' ?
Sommige mensen poepen niet. Beatrix en vrouwen in het algemeen.quote:
Zijn er nog meer rassen blond dan blanken, dan?quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat gaat om haarkleur, snuggere. Maar houd jezelf vooral voor dat je enorm grappig en totaal geen bekrompen racist bent.
Ha ha ha, heb je dat meske ook weer. 'Ga koken mens.'quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat gaat om haarkleur, snuggere. Maar houd jezelf vooral voor dat je enorm grappig en totaal geen bekrompen racist bent.
Wit ik veel.quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:36 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zijn er nog meer rassen blond dan blanken, dan?
Koken? Oh, dat wat je diëtiste je moest leren op je zoveelenvijftigstequote:Op donderdag 23 juni 2016 09:37 schreef tong80 het volgende:
Ha ha ha, heb je dat meske ook weer. 'Ga koken mens.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |