mensen zijn zuuur hierquote:Op zondag 26 juni 2016 17:23 schreef Drug het volgende:
waarom is dit geen succes, die POS?
ik zou er wel een succes van kunnen maken tbh, veel ideeën voor. mjah care niet genoeg om moeite te doen
Ik wist niet dat je mee kon lezen, ik neem mijn woorden terug.quote:Op zondag 26 juni 2016 17:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik kan gelukkig wel alles meelezen. Ik wist niet dat je me zo lief vond.
hihiquote:Op zondag 26 juni 2016 17:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je mee kon lezen, ik neem mijn woorden terug.
Bedankt, dit doet me goed.quote:Op zondag 26 juni 2016 17:53 schreef Chloroform het volgende:
Hans mag van mij best blijven zitten waar ie zit
Ik ben zelfs uit verveling maar Arrow gaan kijken.quote:Op zondag 26 juni 2016 17:55 schreef Der_Mann het volgende:
ik word genegeerd in de KLB SC dus ik kom hier dan maar even posten
begin dan tenminste met een goeie serie ofzoquote:Op zondag 26 juni 2016 17:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ben zelfs uit verveling maar Arrow gaan kijken.
Ja, maar ik wilde het gewoon afmaken.quote:Op zondag 26 juni 2016 17:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
begin dan tenminste met een goeie serie ofzo
quote:Op zondag 26 juni 2016 17:23 schreef Drug het volgende:
waarom is dit geen succes, die POS?
ik zou er wel een succes van kunnen maken tbh, veel ideeën voor. mjah care niet genoeg om moeite te doen
Wat positief ditquote:Op zondag 26 juni 2016 18:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hopelijk duurt het even lang als die van hoink
graag gedaanquote:Op zondag 26 juni 2016 18:10 schreef RacerDKB het volgende:
[..]bedankt voor je inzet.
En het is hier niet de reserve KLB-sc mensen.
mijn verjaardag is een zwarte dag nu ik jou moet missen in klb vriendquote:Op zondag 26 juni 2016 18:21 schreef HPLC het volgende:
Ik lees net dat dp jarig is. Gefeliciteerd, op naar de 30.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |