net zoals je hiv hopelijk haha grapje nee mods dat was een grapje ik zou zoiets nooit zeggen tegen mijn goeie vriend HPLCquote:Op zondag 26 juni 2016 12:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jawel hoor, dat vind ik namelijk positief
we missen je zwaarquote:Op zondag 26 juni 2016 12:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik weet de reden helaas zelf ook nog niet
Dus ik wacht op uitleg
quote:Op zondag 26 juni 2016 12:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
net zoals je hiv hopelijk haha grapje nee mods dat was een grapje ik zou zoiets nooit zeggen tegen mijn goeie vriend HPLC
Ze weten er al van, helaas heb ik nog geen antwoord gekregen in FBquote:Op vrijdag 17 juni 2016 22:00 schreef HPLC het volgende:
Moet ik hier ook zijn met mijn HIV-klachten?
blijf je nu elke dag hier in je eentje zittenquote:Op zondag 26 juni 2016 12:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
[..]
Ze weten er al van, helaas heb ik nog geen antwoord gekregen in FB
quote:Op zondag 26 juni 2016 12:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
blijf je nu elke dag hier in je eentje zitten
omdat je zo cute bentquote:Op zondag 26 juni 2016 12:45 schreef Nizno het volgende:
Zullen we in het kader van de positiviteit even banbesprekingen laten voor wat het is?
kom gaan we samen hier postenquote:Op zondag 26 juni 2016 12:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
[..]
Ze weten er al van, helaas heb ik nog geen antwoord gekregen in FB
ik ben regulier in de KLB SC, positiviteit ben ik nog niet zo heel bekend meequote:Op zondag 26 juni 2016 12:45 schreef Nizno het volgende:
Zullen we in het kader van de positiviteit even banbesprekingen laten voor wat het is?
Ghehe, lulquote:Op zondag 26 juni 2016 12:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
blijf je nu elke dag hier in je eentje zitten
Bedankt. Heb je ook zin in de Tour?quote:Op zondag 26 juni 2016 12:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kom gaan we samen hier posten
quote:Op zondag 26 juni 2016 17:03 schreef HPLC het volgende:
Haha, heerlijk gelachen om dat FOK!stoktopic. Is dat positief?
Kan. Hangt er van af waar je om moest lachen.quote:Op zondag 26 juni 2016 17:03 schreef HPLC het volgende:
jaquote:Op zondag 26 juni 2016 17:03 schreef HPLC het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |