Beetje positiviteit in de brouwerij brengen, daar houd ik wel vanquote:
ik hou ook wel van een brouwerijquote:Op vrijdag 24 juni 2016 18:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beetje positiviteit in de brouwerij brengen, daar houd ik wel van
Ik houd meer van de producten die in een brouwerij worden geproduceerdquote:Op vrijdag 24 juni 2016 18:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik hou ook wel van een brouwerij
Ja...een lekker Belgisch biertje...jummie....goed begin van 't weekend!quote:
Seefquote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:47 schreef MikeRoss het volgende:
[..]
Ja...een lekker Belgisch biertje...jummie....goed begin van 't weekend!
Ja geloof het wel....Ygritte en Isax hebben even huisgehouden geloof ik....quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:05 schreef RacerDKB het volgende:
Dus ik klik op "nieuwe topics" en 90% zijn gesloten topics in UTO. Ontgroening zeker?
Ik laat het allemaal maar langs mij heen gaan want ik weet toch niet waar het over gaat en het interesseert me ook niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:09 schreef MikeRoss het volgende:
[..]
Ja geloof het wel....Ygritte en Isax hebben even huisgehouden geloof ik....
Ik ook niet.....nergens voor nodig ook toch?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:11 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik laat het allemaal maar langs mij heen gaan want ik weet toch niet waar het over gaat en het interesseert me ook niet.
Ik had geen ontgroening
Het is traditie om een kutzooi topics te openen als iemand modje wordt op FOK! bij wijze van ontgroening.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:12 schreef MikeRoss het volgende:
[..]
Ik ook niet.....nergens voor nodig ook toch?
Ohw oke....bijzondere traditie...quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:13 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Het is traditie om een kutzooi topics te openen als iemand modje wordt op FOK! bij wijze van ontgroening.
Jee ben je knorrig vanavond zeg.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je bent zelf een kuttraditie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |