Lief hoor.quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:40 schreef KaBuf het volgende:
Ik ben vandaag in een goede buiEn geïnspireerd door topics van frederik, daarom dit topic.
Ik zou graag twee maal een bioscoopbon* ter waarde van ¤25 weg willen geven.
Alles van Marvelquote:Op woensdag 22 juni 2016 20:51 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Lief hoor.
Nog filmtips voor de gelukkigen, TS?
Nee jij bedankt voor je hulpquote:Op woensdag 22 juni 2016 22:53 schreef Nizno het volgende:
Aangezien ik de loting doe heb ik wel een verzoek of degenen die mee willen loten ook echt een PM sturen.
Hier in het topic melden dat je interesse hebt is heel goed![]()
Maar het loot voor mij iets makkelijker als ik niet ook het topic door hoef om te kijken of hier nog een aanmelding staat die niet in mijn PM staat![]()
Alvast bedankt
Kabuf zijn actie, ik ben alleen zo lief om slachtoffer voor de loting te zijnquote:Op woensdag 22 juni 2016 23:00 schreef LompeHork het volgende:
Jullie alle twee bedankt voor de toffe actie!
Is ook wat waard, kost ook gewoon tijd/moeite, ook al is het kleinquote:Op woensdag 22 juni 2016 23:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
Kabuf zijn actie, ik ben alleen zo lief om slachtoffer voor de loting te zijn
Ik heb je een PM gestuurd!quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:53 schreef Nizno het volgende:
Aangezien ik de loting doe heb ik wel een verzoek of degenen die mee willen loten ook echt een PM sturen.
Hier in het topic melden dat je interesse hebt is heel goed![]()
Maar het loot voor mij iets makkelijker als ik niet ook het topic door hoef om te kijken of hier nog een aanmelding staat die niet in mijn PM staat![]()
Alvast bedankt
Ik zag hem voorbij komenquote:
Oke!quote:Op vrijdag 24 juni 2016 21:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik zag hem voorbij komenU gaat mee in de tombola.
Gaafquote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:15 schreef Nizno het volgende:
Bijzonder Bijzonder,
Ik kreeg een aanbod van iemand die anoniem wilde blijven dat ik nog 2 namen kon loten uit dezelfde poule om nog 2 bonnen aan te geven.
Dus er zijn nog 2 mensen die een PM hebben ontvangen.
Geweldig!!!
Super lief van deze anonieme gulle gever!!
Wat gaaf!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:15 schreef Nizno het volgende:
Bijzonder Bijzonder,
Ik kreeg een aanbod van iemand die anoniem wilde blijven dat ik nog 2 namen kon loten uit dezelfde poule om nog 2 bonnen aan te geven.
Geweldig!!!
Volgende keer zet ik erbij: "geen arme studenten".quote:
Geweldig!!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:15 schreef Nizno het volgende:
Bijzonder Bijzonder,
Geweldig!!!
Heb er ook zeker geen spijt van.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:53 schreef Nizno het volgende:
en dan roep ik ook deze actie uit tot zeer geslaagd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |