Easyquote:Op woensdag 22 juni 2016 20:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
England - Iceland
Wordt nog lastig voor England
Dat is ook zeker zo. Wordt alleen snel vergetenquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:59 schreef Lokasenna het volgende:
Nederland is best wel perfect vergeleken bij eigenlijk overal waar ik geweest ben.
Engeland ook niet?quote:
Mijn huisvuil gaat ook in zo'n ondergronds ding hoor.quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:01 schreef JanCees het volgende:
oh
[..]
oh ik dacht dat het over huisvuil ging
dacht al
in steden sowieso heel normaal voor huisvuil deze dingenquote:Op woensdag 22 juni 2016 20:01 schreef JanCees het volgende:
oh
[..]
oh ik dacht dat het over huisvuil ging
dacht al
stedenquote:Op woensdag 22 juni 2016 20:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
in steden sowieso heel normaal voor huisvuil deze dingen
ligt ook beetje aan hoe je gemeente er mee om gaatquote:Op woensdag 22 juni 2016 20:03 schreef Paxcon het volgende:
maar zelfs in het dorp van mn ouders staan die dingen al bij nieuwbouw
ja in wat meer landelijke gebieden is het geen optiequote:Op woensdag 22 juni 2016 20:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
ligt ook beetje aan hoe je gemeente er mee om gaat
bahquote:Op woensdag 22 juni 2016 20:04 schreef supersof het volgende:
In centrum gewoon je vuilniszak dinsdagavond aan de straat en 's nachts wakker worden van zwervers die tussen vuilnis aan het kijken zijn
dan is het geen optie nee, maar hier is het niet eens landelijk. ligt ook aan het beleid.quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja in wat meer landelijke gebieden is het geen optie
huizen te ver uit elkaar
Ja, dat gevoel heb ik in Eindhoven wel eens. Daar houdt ik graag wat extra afstand tot het spoor.quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:26 schreef Paxcon het volgende:
Voelen jullie je soms ook kwetsbaar als je op de trein staat te wachten en je je bedenkt dat elke gek je op het spoor kan duwen
quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:26 schreef Paxcon het volgende:
Voelen jullie je soms ook kwetsbaar als je op de trein staat te wachten en je je bedenkt dat elke gek je op het spoor kan duwen
Ook elke gek kan me neersteken als ik buiten ben en noem maar op, dus ik maak me weinig zorgenquote:Op woensdag 22 juni 2016 20:26 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben eerder bang dat er zo'n goederentrein met 120 door het station komt scheuren.quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:26 schreef Paxcon het volgende:
Jij doet tochalles op de fiets?quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben eerder bang dat er zo'n goederentrein met 120 door het station komt scheuren.
Ja, ik denk dan altijd 'wat als ik er nou gewoon voor zou springen'quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:26 schreef Paxcon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |