Ja dat ook welquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh meer vies dusdacht dat je bang zou zijn om daar over straat te lopen
Bangkok wel. straatjes daar, zo druk, zo vies, zo veel geluid vergeleken met een willekuerige Europese plekquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ik vind Thailand niet viezer dan veel plekken in zuid-europa
Vind het allemaal wel meevallen buiten het geluid.quote:Op woensdag 22 juni 2016 19:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bangkok wel. straatjes daar, zo druk, zo vies, zo veel geluid vergeleken met een willekuerige Europese plek
Veel schonere lucht iig.quote:Op woensdag 22 juni 2016 19:51 schreef Lokasenna het volgende:
Is het viezer of minder vies dan Brussel?
Ja, ik vind het ook wel meevallen. Maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen dat wel enigszins cultuur-schokkend vindenquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind het allemaal wel meevallen buiten het geluid.
Qua viesheid totaal niet mee eens.
Kan ik niet over oordelen, alleen NY gezien. Maar ik heb het idee dat jij er een andere perceptie op nahoudtquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Weet je welk land pas armoedige steden kent.
De VS.
Ronaldogodquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:54 schreef Insomnia_ het volgende:
De VS.
Chicago, Detroit, Flint.quote:Op woensdag 22 juni 2016 19:54 schreef Insomnia_ het volgende:
De VS.
De gemiddelde stad in de VS is zo verschrikkelijk treurig armoedig.quote:Op woensdag 22 juni 2016 19:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan ik niet over oordelen, alleen NY gezien. Maar ik heb het idee dat jij er een andere perceptie op nahoudt
armoedig staat natuurlijk niet per se gelijk aan viesquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De gemiddelde stad in de VS is zo verschrikkelijk treurig armoedig.
Vuinis op straat.quote:Op woensdag 22 juni 2016 19:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
armoedig staat natuurlijk niet per se gelijk aan vies
onder de grond?quote:Op woensdag 22 juni 2016 19:58 schreef Paxcon het volgende:
In spanje ook structureel van die vuilnistrolleys langs de weg
wat een lucht hing daar zeg
In Nederland netjes onder de grond
Daarom wil ik gewoon hier blijven wonen.quote:Op woensdag 22 juni 2016 19:59 schreef Lokasenna het volgende:
Nederland is best wel perfect vergeleken bij eigenlijk overal waar ik geweest ben.
England - Icelandquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vuinis op straat.
Vervallen huizen.
Bah
Het is ook nergens beterquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:59 schreef Lokasenna het volgende:
Nederland is best wel perfect vergeleken bij eigenlijk overal waar ik geweest ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |