ach zo hebben we allemaal wel ietsquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
sinds kort wel
#confessions
gelukkig ben ik al uit de kast
daar heb ik zo mijn redenen voorquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:26 schreef Nouri het volgende:
[..]
dat doe ik niet
vind alleen raar waarom je niet gebruik zou maken van mogelijkheden van wajong
(ik tegenwoordig ook)quote:Op woensdag 22 juni 2016 19:27 schreef supersof het volgende:
[..]
ach zo hebben we allemaal wel iets
(ik kijk soms enzo)
ligt aan mijquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oke maar ligt dat dan aan jou of haat je me echt
Hoelang duren zulke `afleveringen' half uurtje ofzo?quote:Op woensdag 22 juni 2016 19:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
(ik tegenwoordig ook)
terwijl ik hem eerst kut vond
maar die gast doet eigenlijk niks boeiends. Elke dag met die hond naar een veldje en dat is het wel
oke gelukkigquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:28 schreef Nouri het volgende:
[..]
ligt aan mij
jij bent wel aardig opzich
ohquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:28 schreef Sked het volgende:
[..]
daar heb ik zo mijn redenen voor
en die zullen meer mensen wel hebben
Ja kloptquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
(ik tegenwoordig ook)
maar die gast doet eigenlijk niks boeiends. Elke dag met die hond naar een veldje en dat is het wel
rond de 10-15 minutenquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoelang duren zulke `afleveringen' half uurtje ofzo?
Ik kijk juist nooit de vlog maar meestal wel de minecraftfilmpjes.quote:Op woensdag 22 juni 2016 19:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
rond de 10 minuten
elke dag een vlog (en hij doet ook elke dag een minecraftfilmpje ofzo maar die aids boeit me niet)
quote:Op woensdag 22 juni 2016 19:28 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb echt veel te veel youtube guilty pleasures.
Kennen jullie boncolor?quote:Op woensdag 22 juni 2016 19:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
(ik tegenwoordig ook)
heb keertje zo´n programma gekeken met arie boomsmaquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee niet tot het huwelijk
ben streng gelovig
Ik snap niet wat iedereen zo leuk vind aan minecraftquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kijk juist nooit de vlog maar meestal wel de minecraftfilmpjes.
minecraftgodquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kijk juist nooit de vlog maar meestal wel de minecraftfilmpjes.
Nooit van gehoord, maar ik zal eens een kijkje nemen vanavond, ff bookmarkenquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:29 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Kennen jullie boncolor?
ik vind haar echt geweldig
vooral het einde met die tandenborstel hahahah
heb je het wel eens geprobeerd?quote:Op woensdag 22 juni 2016 19:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik snap niet wat iedereen zo leuk vind aan minecraftvind het zo'n raar 1999 spel
Dat is juist het leukequote:Op woensdag 22 juni 2016 19:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik snap niet wat iedereen zo leuk vind aan minecraftvind het zo'n raar 1999 spel
Zij en haar vriend zijn echt gekken samen soms hahahaquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, maar ik zal eens een kijkje nemen vanavond, ff bookmarken
ja sommigen welquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:30 schreef Nouri het volgende:
[..]
heb keertje zo´n programma gekeken met arie boomsma
en een nicht die gelovig was
wat zijn gelovigen apaten tegen hommo´s zeg
Ja maar ik snapte het ook niet echt wat nou het doel wasquote:
ja héquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2016 19:32 schreef Nouri het volgende:
[..]
ja hé
terwijl het in het gelovigen internaat gewoon normaal is dat een priester een jongen paalt
zou je wel priester willen wordenquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee maar ik ben niet gelovig hoor
al kan ik vredelievende gregoriaanse gezangen wel waarderen
wel lekker jong voer om aan je spies te rijgenquote:
ik bleef op vakantie altijd buiten wachten met de hond omdat ik het eng vondquote:
ik vind dit een raar gesprek wordenquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:34 schreef Nouri het volgende:
[..]
wel lekker jong voer om aan je spies te rijgen
haha ja nou ik snap je welquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:35 schreef supersof het volgende:
[..]
ik bleef op vakantie altijd buiten wachten met de hond omdat ik het eng vond![]()
En sommige zijn best mooiquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:38 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het wel prettig om in een kerk te zijn.
Het is zo sereen.
En de St Pieter natuurlijkquote:
Ik denk dat ik veel dingen in Azië ook eng zou vinden. Van die tempels enzo, maar ook gewoon daar op straat lopen. Krijg er gewoon een raar gevoel bij ook als ik foto's ziequote:Op woensdag 22 juni 2016 19:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
haha ja nou ik snap je wel
ben er liever ook zsm weer weg
Wat voor gevoel krijg je daar bij dan?quote:Op woensdag 22 juni 2016 19:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik denk dat ik veel dingen in Azië ook eng zou vinden. Van die tempels enzo, maar ook gewoon daar op straat lopen. Krijg er gewoon een raar gevoel bij ook als ik foto's zie
Ik denk dat ik het armoedig eruit vind zien en dan vind ik het ook vies eigenlijk. En ik zou ook niet zomaar iets gaan eten dan als ik niet weet wat het is.quote:Op woensdag 22 juni 2016 19:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat voor gevoel krijg je daar bij dan?
Tempels snap ik wel maar gewoon over straat lopen hoeft niet eng te zijn toch?
Chillere mensen dan in europaquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het armoedig eruit vind zien en dan vind ik het ook vies eigenlijk. En ik zou ook niet zomaar iets gaan eten dan als ik niet weet wat het is.
Ik weet het niet precies. Misschien heb ik een heel verkeerd beeld. Maar lijkt me gewoon vies om daar te zijn. ook al zeiden jullie laatst dat het op sommige plaatsen heel schoon is.
En op een of andere manier lijken de mensen me ook eng
Oh meer vies dusquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het armoedig eruit vind zien en dan vind ik het ook vies eigenlijk. En ik zou ook niet zomaar iets gaan eten dan als ik niet weet wat het is.
Ik weet het niet precies. Misschien heb ik een heel verkeerd beeld. Maar lijkt me gewoon vies om daar te zijn. ook al zeiden jullie laatst dat het op sommige plaatsen heel schoon is.
En op een of andere manier lijken de mensen me ook eng
Ja dat ook welquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh meer vies dusdacht dat je bang zou zijn om daar over straat te lopen
Bangkok wel. straatjes daar, zo druk, zo vies, zo veel geluid vergeleken met een willekuerige Europese plekquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ik vind Thailand niet viezer dan veel plekken in zuid-europa
Vind het allemaal wel meevallen buiten het geluid.quote:Op woensdag 22 juni 2016 19:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bangkok wel. straatjes daar, zo druk, zo vies, zo veel geluid vergeleken met een willekuerige Europese plek
Veel schonere lucht iig.quote:Op woensdag 22 juni 2016 19:51 schreef Lokasenna het volgende:
Is het viezer of minder vies dan Brussel?
Ja, ik vind het ook wel meevallen. Maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen dat wel enigszins cultuur-schokkend vindenquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind het allemaal wel meevallen buiten het geluid.
Qua viesheid totaal niet mee eens.
Kan ik niet over oordelen, alleen NY gezien. Maar ik heb het idee dat jij er een andere perceptie op nahoudtquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Weet je welk land pas armoedige steden kent.
De VS.
Ronaldogodquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:54 schreef Insomnia_ het volgende:
De VS.
Chicago, Detroit, Flint.quote:Op woensdag 22 juni 2016 19:54 schreef Insomnia_ het volgende:
De VS.
De gemiddelde stad in de VS is zo verschrikkelijk treurig armoedig.quote:Op woensdag 22 juni 2016 19:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan ik niet over oordelen, alleen NY gezien. Maar ik heb het idee dat jij er een andere perceptie op nahoudt
armoedig staat natuurlijk niet per se gelijk aan viesquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De gemiddelde stad in de VS is zo verschrikkelijk treurig armoedig.
Vuinis op straat.quote:Op woensdag 22 juni 2016 19:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
armoedig staat natuurlijk niet per se gelijk aan vies
onder de grond?quote:Op woensdag 22 juni 2016 19:58 schreef Paxcon het volgende:
In spanje ook structureel van die vuilnistrolleys langs de weg
wat een lucht hing daar zeg
In Nederland netjes onder de grond
Daarom wil ik gewoon hier blijven wonen.quote:Op woensdag 22 juni 2016 19:59 schreef Lokasenna het volgende:
Nederland is best wel perfect vergeleken bij eigenlijk overal waar ik geweest ben.
England - Icelandquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vuinis op straat.
Vervallen huizen.
Bah
Het is ook nergens beterquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:59 schreef Lokasenna het volgende:
Nederland is best wel perfect vergeleken bij eigenlijk overal waar ik geweest ben.
Easyquote:Op woensdag 22 juni 2016 20:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
England - Iceland
Wordt nog lastig voor England
Dat is ook zeker zo. Wordt alleen snel vergetenquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:59 schreef Lokasenna het volgende:
Engeland ook niet?quote:
Mijn huisvuil gaat ook in zo'n ondergronds ding hoor.quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:01 schreef JanCees het volgende:
oh
[..]
oh ik dacht dat het over huisvuil ging
dacht al
in steden sowieso heel normaal voor huisvuil deze dingenquote:Op woensdag 22 juni 2016 20:01 schreef JanCees het volgende:
oh
[..]
oh ik dacht dat het over huisvuil ging
dacht al
stedenquote:Op woensdag 22 juni 2016 20:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
in steden sowieso heel normaal voor huisvuil deze dingen
ligt ook beetje aan hoe je gemeente er mee om gaatquote:Op woensdag 22 juni 2016 20:03 schreef Paxcon het volgende:
maar zelfs in het dorp van mn ouders staan die dingen al bij nieuwbouw
ja in wat meer landelijke gebieden is het geen optiequote:Op woensdag 22 juni 2016 20:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
ligt ook beetje aan hoe je gemeente er mee om gaat
bahquote:Op woensdag 22 juni 2016 20:04 schreef supersof het volgende:
In centrum gewoon je vuilniszak dinsdagavond aan de straat en 's nachts wakker worden van zwervers die tussen vuilnis aan het kijken zijn
dan is het geen optie nee, maar hier is het niet eens landelijk. ligt ook aan het beleid.quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja in wat meer landelijke gebieden is het geen optie
huizen te ver uit elkaar
Ja, dat gevoel heb ik in Eindhoven wel eens. Daar houdt ik graag wat extra afstand tot het spoor.quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:26 schreef Paxcon het volgende:
Voelen jullie je soms ook kwetsbaar als je op de trein staat te wachten en je je bedenkt dat elke gek je op het spoor kan duwen
quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:26 schreef Paxcon het volgende:
Voelen jullie je soms ook kwetsbaar als je op de trein staat te wachten en je je bedenkt dat elke gek je op het spoor kan duwen
Ook elke gek kan me neersteken als ik buiten ben en noem maar op, dus ik maak me weinig zorgenquote:Op woensdag 22 juni 2016 20:26 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben eerder bang dat er zo'n goederentrein met 120 door het station komt scheuren.quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:26 schreef Paxcon het volgende:
Jij doet tochalles op de fiets?quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben eerder bang dat er zo'n goederentrein met 120 door het station komt scheuren.
Ja, ik denk dan altijd 'wat als ik er nou gewoon voor zou springen'quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:26 schreef Paxcon het volgende:
En wie er dan zou komen op mijn crematie/begrafenis en wat ze zouden zzeggen en welke muziek.quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik denk dan altijd 'wat als ik er nou gewoon voor zou springen'
nee, want wil niet doodquote:Op woensdag 22 juni 2016 21:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En wie er dan zou komen op mijn crematie/begrafenis en wat ze zouden zzeggen en welke muziek.
Nee ik ook niet. Maar daar denk je soms toch weleens aan. Tenminste ik danquote:
Oh, nee. Wel meer de andere kant op, wat wil ík meegeven op mn eigen begrafenisquote:Op woensdag 22 juni 2016 21:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Maar daar denk je soms toch weleens aan. Tenminste ik dan
En? Wat zou je willen meegevenquote:Op woensdag 22 juni 2016 21:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nee. Wel meer de andere kant op, wat wil ík meegeven op mn eigen begrafenis
Blessure, dus nu even niet.quote:
Aan je zitvlak?quote:
Nee. Achillespees.quote:
Tja... dat kloptquote:Op woensdag 22 juni 2016 20:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Ook elke gek kan me neersteken als ik buiten ben en noem maar op, dus ik maak me weinig zorgen
quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik denk dan altijd 'wat als ik er nou gewoon voor zou springen'
Muziek.quote:
Ohh, ja dat realiseer ik me ook gauw maar dat dat beetje zo onbewust gaat.. Brquote:Op woensdag 22 juni 2016 21:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Soms denk ik ook: wat als ik nou doordraai en er zonder controle over te hebben voor ga springen
Dan realiseer ik me altijd dat ik raar aan het doen ben
Eens. Maar dat heb ik eigenlijk ook een beetje met bruiloft. Het mag alleaal wel netjes en alles, maar als jij in je gympies naar m`n bruiloft of begrafenis wil komen ook dikke prima.quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Muziek.
Enige moment dat mensen aandacht luisteren naar je muziek, dat is mn kans.
Voor de rest hoef ik ook niet zo veel mee te geven, die tijd is geweest oid denk ik. Vind wel paar dingen belangrijk zoals geen dure bloemen enzo, gewoon vind ik zonde. Ga dan ergens mooie bloemen plukken oid, vind ik ook wel mooier idee. Persoonlijk, dan doe je dat ook met je gedachten erbij en gewoon zo bloemen kopen vind ik zoja nee, laat maar.
En jij?
[..]
Ohh, ja dat realiseer ik me ook gauw maar dat dat beetje zo onbewust gaat.. Br
niks mis met wat tienersletjes tochquote:Op woensdag 22 juni 2016 22:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee heb 18 jaar opengemaakt ben nu volwase
nee nu in de huis ik heb schijtquote:Op woensdag 22 juni 2016 22:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ga je nog steeds naar motels om te neuken?
Ierland, Noord-Ierland, Wales Hongarije en bijna Albanië naar KO-fasequote:
Dat is wel lekker jaquote:
IS HONGARIJE DOOR?quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ierland, Noord-Ierland, Wales Hongarije en bijna Albanië naar KO-faseEK met half Europa-genot
Wales - Noord-Ierland wordt wel leukquote:Op woensdag 22 juni 2016 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ierland, Noord-Ierland, Wales Hongarije en bijna Albanië naar KO-faseEK met half Europa-genot
België met speels gemak naar finalequote:Op woensdag 22 juni 2016 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wales - Noord-Ierland wordt wel leuk
Hoe dit België speelt krijgen ze het nog lastig zat tegen Hongarije en Wales.quote:
Kroatië kan nog wel een opstakel worden jaquote:Op woensdag 22 juni 2016 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe dit België speelt krijgen ze het nog lastig zat tegen Hongarije en Wales.
En tegen Kroatië zijn ze gewoon de mindere.
Al zie ik die ook wel weer verliezen van Portugalquote:Op woensdag 22 juni 2016 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kroatië kan nog wel een opstakel worden ja
Polen hooguit kwartfinale. Aangezien Zwitserland ook niet veel is. Maar Lewandowski niet echt in vorm, verder ook matig teamquote:Op woensdag 22 juni 2016 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al zie ik die ook wel weer verliezen van Portugal
Maar Polen kan ook nog wel een lastige tegenstander opleveren voor de ploeg die dat wint in de kwartfinale.
worden echt zoveel kutpotjes in de bovenste helftquote:Op woensdag 22 juni 2016 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Polen hooguit kwartfinale. Aangezien Zwitserland ook niet veel is. Maar Lewandowski niet echt in vorm, verder ook matig team
Vorm kan ineens komen. Hebben wel wat aardige spelers.quote:Op woensdag 22 juni 2016 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Polen hooguit kwartfinale. Aangezien Zwitserland ook niet veel is. Maar Lewandowski niet echt in vorm, verder ook matig team
Gewoon hopen dat alle ploegen ook gewoon willen aanvallen en van zich af gaan bijten.quote:Op woensdag 22 juni 2016 23:19 schreef Sked het volgende:
[..]
worden echt zoveel kutpotjes in de bovenste helft
wordt alleen maar defensiever vrees ikquote:Op woensdag 22 juni 2016 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon hopen dat alle ploegen ook gewoon willen aanvallen en van zich af gaan bijten.
Niet dat saaie berekende poulefase voetbal.
Bij de potjes waar er een duidelijke favoriet is wel, maar bij de gelijkwaardige potjes als Zwitserland-Polen, Wales-Noord-Ierland, Kroatië-Portugal, Hongarije-België zal dat wel meevallen.quote:
Sowieso zwaar matig EK mja. Hopen dat de OS een hoop goed gaat maken straksquote:Op woensdag 22 juni 2016 23:19 schreef Sked het volgende:
[..]
worden echt zoveel kutpotjes in de bovenste helft
De leuke wedstrijden dit EK zijn op één hand te tellen ja, man man man.quote:Op woensdag 22 juni 2016 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso zwaar matig EK mja. Hopen dat de OS een hoop goed gaat maken straks
Wimbledongenot begint maandag gelukkig ookquote:Op woensdag 22 juni 2016 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso zwaar matig EK mja. Hopen dat de OS een hoop goed gaat maken straks
Spanje ga je heen toch?quote:
Lekker hoorquote:
Huisje gehuurd?quote:Op woensdag 22 juni 2016 23:36 schreef JanCees het volgende:
Wel op aanvraag trouwensdus best kans dat hij niet beschikbaar is ofzo
waarquote:Op woensdag 22 juni 2016 23:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Kom bij mij inwonen JC eten we elke dag donuts en lahmacun
Grunnaquote:
MAD dat mijn snor beter gevormd is dan de jouwe hihihiquote:Op woensdag 22 juni 2016 23:49 schreef wietparkiet het volgende:
en moet je elke dag tegen de snor van opso aankijken
ik heb geen snor dus kan niet echt mad zijn om bsquote:Op woensdag 22 juni 2016 23:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Grunna
[..]
MAD dat mijn snor beter gevormd is dan de jouwe hihihi
Ben je weer eens te diep genomen ofzo wrm gedraag jij je altijd als een ongestelde wijfquote:Op woensdag 22 juni 2016 23:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb geen snor dus kan niet echt mad zijn om bs
Ben je nou een man of een vrouwquote:Op woensdag 22 juni 2016 23:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Grunna
[..]
MAD dat mijn snor beter gevormd is dan de jouwe hihihi
doe ik alleen bij jou hoor schatquote:Op woensdag 22 juni 2016 23:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben je weer eens te diep genomen ofzo wrm gedraag jij je altijd als een ongestelde wijf
Je uit de kastlokgrapjes beginnen wel zeer matig en eentonig te worden, doe meer je best.quote:Op woensdag 22 juni 2016 23:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
doe ik alleen bij jou hoor schat
en gewoon vind het leuk om je uit de kast te lokken
zal het proberenquote:Op woensdag 22 juni 2016 23:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je uit de kastlokgrapjes beginnen wel zeer matig en eentonig te worden, doe meer je best.
Dan neemt ie wel kei goed een identiteit van een ander overquote:Op donderdag 23 juni 2016 00:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben bang dat JC een man van 30+ is
uh okequote:Op donderdag 23 juni 2016 00:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben bang dat JC een man van 30+ is
Zou wel knap zijn ja zo'n act opvoeren jarenlangquote:Op donderdag 23 juni 2016 00:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan neemt ie wel kei goed een identiteit van een ander over
😂😂😂quote:Op donderdag 23 juni 2016 00:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
weet ik niet maar je ligt goed in de markt geloof ik
jij bent wel nieuwsgierig naar mortaxx hequote:Op donderdag 23 juni 2016 00:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
weet ik niet maar je ligt goed in de markt geloof ik
ja ondanks dat hij altijd mijn dms naar hem op fok post hou ik nog steeds van hemquote:Op donderdag 23 juni 2016 09:54 schreef supersof het volgende:
[..]
jij bent wel nieuwsgierig naar mortaxx he
wow echt, doet hij datquote:Op donderdag 23 juni 2016 11:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja ondanks dat hij altijd mijn dms naar hem op fok post hou ik nog steeds van hem
quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja ondanks dat hij altijd mijn dms naar hem op fok post hou ik nog steeds van hem
jij bent soms ook een actquote:
Bij twijfel, kies totoquote:Op donderdag 23 juni 2016 11:42 schreef supersof het volgende:
[..]
jij bent soms ook een act
ik weet niet meer wat ik moet geloven
dit doet mij pijnquote:Op donderdag 23 juni 2016 11:42 schreef supersof het volgende:
[..]
jij bent soms ook een act
ik weet niet meer wat ik moet geloven
wat een actquote:Op donderdag 23 juni 2016 11:46 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ga douchen zodat niemand mijn tranen ziet
quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
loop nu door de regen zodat niemand mijn tranen ziet
zieligquote:Op donderdag 23 juni 2016 12:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
loop nu door de regen zodat niemand mijn tranen ziet
vertelquote:
wat is datquote:
wow 140 is echt heel veelquote:Op donderdag 23 juni 2016 12:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
http://10fastfingers.com/typing-test/dutch
kun je ook goed piano spelen?quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niet meer zo goed helaasquote:
ik kijk altijd The Middle op FOX bij mijn oudersquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:09 schreef JanCees het volgende:
Mijn zus zit weer er hele dag comedy centraal te kijken
Ja ik kan alleen hele simpele nog als ik de noten hebquote:
mn vriendin klaagt ook steen en been dat we hier geen ruimte voor een piano hebbenquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik kan alleen hele simpele nog als ik de noten heb
was het een remain vote?quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:10 schreef Insomnia_ het volgende:
dus laat mn volmacht gaan stiekem (lol)
Kan ze het goed?quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mn vriendin klaagt ook steen en been dat we hier geen ruimte voor een piano hebben
dus nu moet ze bij iemand anders oefenen
ja wel redelijkquote:
hoeveel regenquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:18 schreef supersof het volgende:
Weekendje Duitsland gaat misschien niet door omdat het veel gaat regenen
Jezusquote:Op donderdag 23 juni 2016 12:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ben je terug in UK?quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
12 uur geslapen in vliegtuig (bants)
Waar vloog je mee terug? Weer Malay?quote:
wolkje met twee druppels en er staat bij: geheel bewolkt en er valt regenquote:
huh ik dacht morgenquote:
Arme JCquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Had HEEL even wifi in het vliegtuig.
Toen appte ik JC.
En toen was de wifi kapot.
Schuld van JC.
Dat doe je goed jaquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar echt werelds moet ik zeggen.
Na het opstijgen 2 valiumpillen op het tablet slikken.
Na 20 minuten in slaap vallen en bij het landen wakker worden.
Dat lijkt me heel gek. Dan ben je opeens weer thuisquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar echt werelds moet ik zeggen.
Na het opstijgen 2 valiumpillen op het tablet slikken.
Na 20 minuten in slaap vallen en bij het landen wakker worden.
Ja wel goede keuze om bij een apotheek valium te kopenquote:
Zou echt niet in vliegtuig kunnen of willen slapenquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja wel goede keuze om bij een apotheek valium te kopen
ja want wakker heb je wel controlequote:Op donderdag 23 juni 2016 13:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou echt niet in vliegtuig kunnen of willen slapen
daar ben ik teveel een controlfreak voor
lol banterquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:33 schreef supersof het volgende:
Jongen op tinder heeft op zijn facebook staan dat ie relatie heeft met een meisje en sinds mei een huisje samen hebben. Maar beweert op tinder dat hij alleen woont en de ruimte heerlijk vindt. Hmmmmm oke dan.![]()
Schijncontrole is ook controlequote:Op donderdag 23 juni 2016 13:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja want wakker heb je wel controle
hij zei tegen me: hoef ik met niemand rekening te houdenquote:
ja hij wil gewoon even vreemdgaan misschien kun je hem afpersenquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:34 schreef supersof het volgende:
[..]
hij zei tegen me: hoef ik met niemand rekening te houden
uhu
wil heel de tijd zeggen dat ik het had gezien op zijn facebook, maar doe het nog maar even niet.
misschien is het wel net uit ofzo![]()
hoe pak ik dat aanquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja hij wil gewoon even vreemdgaan misschien kun je hem afpersen
gewoon zeggen dat je geld wilt anders licht je zn vriendin inquote:
lolzquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat je geld wilt anders licht je zn vriendin in
quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat je geld wilt anders licht je zn vriendin in
quote:
hij is student, verder weet ik nog nietquote:
dat valt tegenquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:40 schreef supersof het volgende:
[..]
hij is student, verder weet ik nog niet
ik doe soms ook tinder hoorquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:42 schreef supersof het volgende:
lol
hij vroeg of die foto met die jongen mijn vriend was (is mijn broertje)
dus ik zei: nee joh, waarom zou ik op tinder zitten als ik een vriend had. of doe jij dat wel?
soooow subtielquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:42 schreef supersof het volgende:
lol
hij vroeg of die foto met die jongen mijn vriend was (is mijn broertje)
dus ik zei: nee joh, waarom zou ik op tinder zitten als ik een vriend had. of doe jij dat wel?
Inhoud zoeken op een dating app.quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:43 schreef Toto69 het volgende:
ik haat tinder
80 matches en geen 1 met inhoud gvd
Op een avondje heb je toch zo wel een stel matchesquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:43 schreef Fok-it het volgende:
80 matches ja? Volgens mij komt Mortaxx daar zelfs niet aan hoor
hij antwoordt:quote:
raad hoeveel ik er hebquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:43 schreef Toto69 het volgende:
ik haat tinder
80 matches en geen 1 met inhoud gvd
totaal hequote:Op donderdag 23 juni 2016 13:43 schreef Fok-it het volgende:
80 matches ja? Volgens mij komt Mortaxx daar zelfs niet aan hoor
jeetjequote:Op donderdag 23 juni 2016 13:46 schreef supersof het volgende:
[..]
hij antwoordt:
sommige mensen hebben schijt
nee haha
oke wat nu
misschien als je oudere versie hebt dan moet je even doen alsof je iemand gaat zoeken en dan staat daar het aantalquote:
nehhhquote:
misschien like je te weinigquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:48 schreef Fok-it het volgende:
Naja ik zal wel een heel apart uiterlijk hebben dan dat het aan mij ligt
beetje wel tochquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:48 schreef Fok-it het volgende:
60/40 ofzo?quote:
je hebt beter uitelrlijk dan ikquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:48 schreef Fok-it het volgende:
ik ook, met VIESdikke vooralquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:49 schreef Insomnia_ het volgende:
ik krijg veel matches met bimbos namelijk
Geen idee. De fotos die ik erop heb zijn gewoon normaal. Ik kom niet aan matches hoor. Maar dan ook geen 1quote:
ik krijg heel vaak: er zijn geen nieuwe mensen bij je in de buurtquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:50 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben tindermoe
Wat m'n eigen schuld is
misschien weinig mensen in omgevingquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee. De fotos die ik erop heb zijn gewoon normaal. Ik kom niet aan matches hoor. Maar dan ook geen 1
Ik zet hem vaak op 150 km voor de grap. Ik krijg nog niksquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
misschien weinig mensen in omgeving
ik kan echt eindeloos liken in london
ohja dat had ik ook heel vaakquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:50 schreef supersof het volgende:
[..]
ik krijg heel vaak: er zijn geen nieuwe mensen bij je in de buurt
heel triest
Apart wel ja.quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zet hem vaak op 150 km voor de grap. Ik krijg nog niks
Dit doe ik ook. Vind het alleen leuk om te swipen en dan de debiele profielen te screenshottenquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ohja dat had ik ook heel vaak
Maar als ik dan een match heb heb ik nooit meer zin in een gesprek. Ik vind het alleen leuk om te swipen. Tenzij iemand echt leuk overkomt gelijk in de chat.
Ik praat wel altijd terug eigenlijk. Tenzij diegene mij echt irriteert en te try hard doetquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ohja dat had ik ook heel vaak
Maar als ik dan een match heb heb ik nooit meer zin in een gesprek. Ik vind het alleen leuk om te swipen. Tenzij iemand echt leuk overkomt gelijk in de chat.
dat zal vast meevallen?quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee. De fotos die ik erop heb zijn gewoon normaal. Ik kom niet aan matches hoor. Maar dan ook geen 1
komt door de vijverquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:50 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben tindermoe
Wat m'n eigen schuld is
Nee? Ik bedoel gewoon letterlijk 0 matches.quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dat zal vast meevallen?
[..]
komt door de vijver
xquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee? Ik bedoel gewoon letterlijk 0 matches.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |