Vind je het dan niet lekker, dat je het moeilijk vindt, of waar ligt dat aan?quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:08 schreef Paxcon het volgende:
maar fok-it, drinken is wel een stuk makkelijker dan eten moeten wegkauwen
Ik heb al tijden geen volle melk gehad dus zou niet eens meer weten hoe dat smaakt t.o.v. halfvolle (wat ik overigens ook zelden drink) maar gewoon een hongergevoel van 0 en dan heb je gewoon geen zin om toch dingen naar binnen te gaan werkenquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vind je het dan niet lekker, dat je het moeilijk vindt, of waar ligt dat aan?
Genotquote:
10 knakworsten is 400 ofzo?quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:10 schreef Fok-it het volgende:
Klopt Pax. Maar denk dat je gewoon wat dingtjes moet kiezen die je lekker vind om van aan te komen. Dat is niet zo erg als je gewoon compenseert met gezond eten elke dag. Noten ofzo
Of knakworstDoen ook veel
Als ik geen honger heb, heb ik wel altijd zin in de smaak van eten in mijn mond, en de textuur voelen enzo. Hoogtepunten van de dag.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb al tijden geen volle melk gehad dus zou niet eens meer weten hoe dat smaakt t.o.v. halfvolle (wat ik overigens ook zelden drink) maar gewoon een hongergevoel van 0 en dan heb je gewoon geen zin om toch dingen naar binnen te gaan werken
al is drinken altijd wel weg te krijgen op zich
Elke dag? Met broodjes erbijquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
10 knakworsten is 400 ofzo?
Valt ook wel tegen.
Ik zou elke dag broodjes knakworst toch zwaarder vinden dan 3.7liter melk als je geen hongersgevoel hebtquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elke dag? Met broodjes erbijToch goeie toevoeging
cashewnoten zou wel een hele goede zijn zie ik ja, 591kcal per 100 gram. Dat is als late night snack wel weg te krijgen denk ik. Maar moet sowieso eigenlijk een schema opstellen met wanneer ik wat ga eten want dit halfslachtige gedoe schiet niet opquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:10 schreef Fok-it het volgende:
Klopt Pax. Maar denk dat je gewoon wat dingtjes moet kiezen die je lekker vind om van aan te komen. Dat is niet zo erg als je gewoon compenseert met gezond eten elke dag. Noten ofzo
Of knakworstDoen ook veel
Hahaquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik geen honger heb, heb ik wel altijd zin in de smaak van eten in mijn mond, en de textuur voelen enzo. Hoogtepunten van de dag.
viesdikquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:09 schreef Paxcon het volgende:
ik heb vandaag gehad
banaan
4 sneetjes bruin brood met boter en in totaal 4 plakjes ardenner boterhamworst
cornetto aardbei
paar frambozen
1 glas chocolademelk
Ik heb dat wel een tijdje gedaan, 10 knakworsten met 4 broodjes en mayo ofzoquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elke dag? Met broodjes erbijToch goeie toevoeging
Dat is waar ja.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik bedoel een liter melk is in een minuut weg.
kun je ook iets anders in je mond stoppenquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik geen honger heb, heb ik wel altijd zin in de smaak van eten in mijn mond, en de textuur voelen enzo. Hoogtepunten van de dag.
Daarom snap ik het grote probleem er ook niet van.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |