quote:Katja Schuurman en haar vriend, chefkok Freek van Noortwijk, gaan trouwen. Het stel is ruim een jaar lang samen.
Dat bevestigt Katja Schuurman aan NU.nl na berichtgeving van AD en RTL Boulevard woensdag.
De 41-jarige actrice scheidde in februari 2015 van acteur Thijs Römer. Samen hebben ze een dochter van zes. In een reactie zei het stel destijds "meer als vrienden" uit elkaar te zijn gegaan.
In juni vorig jaar werd bekend dat Schuurman en Van Noortwijk (27) een relatie hadden. "We hebben elkaar ontmoet bij Guts & Glory waar Katja een keer kwam eten. De sfeer was op dat moment optimaal. Tsja, en toen sloeg de vonk opeens over", vertelde Van Noortwijk destijds. Guts & Glory is het restaurant van de kok in Amsterdam.
En het is Noordwijk.quote:Op woensdag 22 juni 2016 16:21 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Maar mijn naam is helemaal niet Freek?
Ze heeft nog wel een mooi huis, maar denk dat het met het vermogen wel meevalt (of tegen).quote:Op donderdag 23 juni 2016 07:05 schreef Basp1 het volgende:
Heeft Katja veel vermogen dat Freek snel wil trouwen?
Freek (en Katja) wil vast een kindje, en dus hoppakee. Even trouwen voordat ze door kunnenquote:Op donderdag 23 juni 2016 07:05 schreef Basp1 het volgende:
Heeft Katja veel vermogen dat Freek snel wil trouwen?
Als je haar een keer persoonlijk hoort praten over privé dingen, dan merk je die manische dingen. Ik mag toch aannemen dat hij intelligent genoeg is om dat in 1 jaar met regelmaat te hebben gezienquote:Op donderdag 23 juni 2016 08:00 schreef letmehearyouscream het volgende:
Volgend mij is het meer die blinde verliefdheid van de eerste fase waar ze nog in zitten. Hij komt er nog wel achter dat ze labiel is
Waar heb je dat gehoord?quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:04 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik herinner met een oud interview met Katja waarin ze depressief overkwam en klaagde dat het moeilijk was om een man te vinden omdat ze het leven niet altijd makkelijk vond enzovoorts. Ik ben blij te horen dat die problemen niet meer spelen. Feli.
Ik weet het niet meer, het was een één op één interview op tv, dat weet ik nog wel. Ik ga even googelen en heel diep nadenken, het is zeker tien jaar geleden, waarschijnlijk meer.quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:09 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Waar heb je dat gehoord?
Ik weet dat ze labiel is en depressieve periodes heeft/had. Bedoelde waar je had gehoord dat die problemen niet meer spelen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:14 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer, het was een één op één interview op tv, dat weet ik nog wel. Ik ga even googelen en heel diep nadenken, het is zeker tien jaar geleden, waarschijnlijk meer.
Nee, dat was een sarcastische opmerking van mij, sorryquote:Op donderdag 23 juni 2016 12:17 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ik weet dat ze labiel is en depressieve periodes heeft/had. Bedoelde waar je had gehoord dat die problemen niet meer spelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |