het is makkelijker modden en overzichtelijker , maar niet tegen policy meen ikquote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:05 schreef Inbox4me het volgende:
[..]
Waarom, is dat tegen een policy of zo? Ik vind het juist een verrijking van het topic
liar, liarquote:
Al die schijtlollige kut memes? Hoe is dat een verrijking?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:05 schreef Inbox4me het volgende:
[..]
Waarom, is dat tegen een policy of zo? Ik vind het juist een verrijking van het topic
Dan nog zijn ze neef en nicht.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:06 schreef PPL het volgende:
Als R+L=J, gaat hij dan ook nog nuecken met Sansa en komt het nageslacht op de troon?
(daarnaast als Jon wel halfbroer is van Sansa, er zit nu ook een incestueus kind op de troon...)
fuck yeahquote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:31 schreef PPL het volgende:
Broer en Zus zijn ook geen probleem in Westeros.
Uh, das neef en nichtquote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:36 schreef Slayage het volgende:
[..]
fuck yeah
gouden tijden
[ afbeelding ]
gouden tijden dochquote:
Cersei in haar kont nemenquote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
gouden tijden doch
here you go
[ afbeelding ]
niemand leest de krant meer tegenwoordig...quote:
Hear hear!quote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:48 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Al die schijtlollige kut memes? Hoe is dat een verrijking?
Krijg je zo'n kut plaatje en dan een paar mensen die het quoten en dan alleen met eenreageren..
Er zitten wel leuke tussen, en als afwisseling op de inhoudelijke discussies vind ik dat wel leukquote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:48 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Al die schijtlollige kut memes? Hoe is dat een verrijking?
Krijg je zo'n kut plaatje en dan een paar mensen die het quoten en dan alleen met eenreageren..
dany kan geen kinderen meer krijgen, of wellicht dan met aryaquote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:06 schreef PPL het volgende:
Als R+L=J, gaat hij dan ook nog nuecken met Sansa en komt het nageslacht op de troon?
(daarnaast als Jon wel halfbroer is van Sansa, er zit nu ook een incestueus kind op de troon...)
Arya's maag is ook redelijk geperforeerd door The Waif.quote:Op zondag 26 juni 2016 09:18 schreef Re het volgende:
[..]
dany kan geen kinderen meer krijgen, of wellicht dan met arya
anatomisch geen probleem me dunktquote:Op zondag 26 juni 2016 09:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Arya's maag is ook redelijk geperforeerd door The Waif.
http://www.daystillgameofthrones.com/quote:Op zondag 26 juni 2016 11:17 schreef outcast_within het volgende:
Hoe laat kan ik em op maandag zien?
Wil de finale eigenlijk het liefste zien voordat ik naar werk ga.
CGI draken zijn duur.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 01:15 schreef Slayage het volgende:
[..]
nodig zal het wel niet, maar elke euro is uiteraard meegenomen
03:00 uur op HBO.quote:Op zondag 26 juni 2016 11:17 schreef outcast_within het volgende:
Hoe laat kan ik em op maandag zien?
Wil de finale eigenlijk het liefste zien voordat ik naar werk ga.
Misschien gaat Loras wel dood.quote:Op zondag 26 juni 2016 12:55 schreef Re het volgende:
wie gaan er dood in E10?
Tommen, Mountain (oh die is al dood eigenlijk), High Sparrow, Edd, Mel?
Ik hoop op Mel, kan dat nuffe gezicht amper meer zien van dat talentloze hautaine kutwijfquote:Op zondag 26 juni 2016 12:55 schreef Re het volgende:
wie gaan er dood in E10?
Ik denk dat Tommen en de High Sparrow dood gaan. Wou wel fijn zijn :pquote:Op zondag 26 juni 2016 12:55 schreef Re het volgende:
wie gaan er dood in E10?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |