Dat had ik al gezien maar daar kreeg ik gisteren een error met "You don't have access to this page."quote:
Hmm, eigenlijk ook nog maar eens zo'n ding bestellen. Alles los is ook zo'n zooi.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 19:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
Onderweg:
http://www.ebay.com/itm/3(...)e=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Hi, normaal gesproken is EU inderdaad sneller, al gaat t de laatste tijd vanuit China ook weer erg rap heb ik begrepen. 3 weken vanuit het EU-warehouse is flink aan de ruime kant dus daar kun je het gerust op wagen.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 12:47 schreef mcwops het volgende:
BangGood-vraagje. Hoe lang duurt een bestelling via EU warehouse? veel korten dan via de CN route?
en is dat altijd zo?
(ga over 3 weken op vakantie, vandaar dat ik levertijd zo kort mogelijk wil houden
13 juni heb ik de GitUp Git 2 besteld, en vandaag staat hij op "bezorger is onderweg". De GitUp Git 2 is via Banggood besteld.quote:Op maandag 27 juni 2016 08:29 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, normaal gesproken is EU inderdaad sneller, al gaat t de laatste tijd vanuit China ook weer erg rap heb ik begrepen. 3 weken vanuit het EU-warehouse is flink aan de ruime kant dus daar kun je het gerust op wagen.
Voor die prijs kun je beter een tweedehands ofzo kopen op Marktplaats. Dan ben je waarschijnlijk goedkoper klaar en beter af.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:33 schreef PeeJie_ het volgende:
Heeft er nog iemand ervaring met een (goed) GPS horloge? Ik wil deze gebruiken als scheidsrechter en bijhouden op het veld welke afstand ik afgelegd heb. En met een timer / stopwatch functie op het voorscherm. Hartslag is geen pré, maar als dat niet veel extra kost is dat wel een optie. Belangrijkste is de betrouwbaarheid van de GPS.
Zelf zat ik hiernaar te kijken: http://nl.aliexpress.com/(...)e-1ada288836b0&tpp=1 , maar wellicht heeft iemand ervaring met een ander horloge?
quote:Op maandag 27 juni 2016 10:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
13 juni heb ik de GitUp Git 2 besteld, en vandaag staat hij op "bezorger is onderweg". De GitUp Git 2 is via Banggood besteld.
Gemiddeld duren al mijn levertijden via Banggood 10 werkdagen.
Yupquote:Op maandag 27 juni 2016 18:50 schreef rene90 het volgende:
[..]
Die is toch alleen geschikt voor een MI router?
je kunt tegenwoordig ook die versterkers toevoegen aan je netwerk via de MI home app. net geprobeerd.quote:Op maandag 27 juni 2016 18:50 schreef rene90 het volgende:
[..]
Die is toch alleen geschikt voor een MI router?
En wat kun je er dan meer mee? Ik heb de mi-home app dus dat komt wel goed.quote:Op maandag 27 juni 2016 19:01 schreef julius123 het volgende:
[..]
je kunt tegenwoordig ook die versterkers toevoegen aan je netwerk via de MI home app. net geprobeerd.
JW018. oa te koop voor $26quote:Op maandag 27 juni 2016 18:54 schreef GuitarJJ het volgende:
Kent iemand een goedkope smartwatch die ook Endomondo ondersteunt?
De Pebble classic, nu bij iBood voor ¤ 55,00.quote:Op maandag 27 juni 2016 18:54 schreef GuitarJJ het volgende:
Kent iemand een goedkope smartwatch die ook Endomondo ondersteunt?
Niks extra, maar in het begin kon je die versterkers alleen gebruiken met een Mi router.quote:Op maandag 27 juni 2016 19:18 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
En wat kun je er dan meer mee? Ik heb de mi-home app dus dat komt wel goed.
Goede tip! Besteldquote:Op maandag 27 juni 2016 19:28 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
De Pebble classic, nu bij iBood voor ¤ 55,00.
Veel plezier ermee, ik heb de Pebble Time en ben er zeer blij mee. Al ben ik wel meer van Strava dan van Endomondo. Maar beide werkt goed.quote:
Interessant voor m'n Xiaomi mini.quote:Op maandag 27 juni 2016 18:27 schreef Eric_Cantona het volgende:
http://www.gearbest.com/p(...)ife-special-161.html
Voor de fanboys hiero.
Ik heb 'n Wifi-amplifier gekocht
ipv zo'n versterker kun je écht 100 keer beter een kabel doortrekken of een goedkope powerline adapter kopen. Die versterker gaat en al zwak signaal opnieuw uitzenden. In praktijk werkt dat nooit perfect. Hij ziet er dan wel weer mooi uit :pquote:Op dinsdag 28 juni 2016 08:36 schreef Dromer het volgende:
[..]
Interessant voor m'n Xiaomi mini.
Voor een paar duppies minder op AE gescoord en voor mij een record: gisteravond om 20:30 besteld, vannacht om 4:00 al verstuurd. Dat is dus incl. goedkeuring van de betaling. Erg snel voor een AE-seller vind ik.
Mee eens, of als een kabel niet kan kijk dan eens naar een dual band extender met boost functie, bijv de TPLink re450/re750. Dan heb je een aparte band voor up and down en verlies je niet zoveel snelheid.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:24 schreef davedavy het volgende:
[..]
ipv zo'n versterker kun je écht 100 keer beter een kabel doortrekken of een goedkope powerline adapter kopen. Die versterker gaat en al zwak signaal opnieuw uitzenden. In praktijk werkt dat nooit perfect. Hij ziet er dan wel weer mooi uit :p
't Is voor mij puur om 't signaal in onder de overkapping in de tuin (achterin) wat beter/stabieler te maken voor tv via internet. Nu buffert 't af en toe en dat wil ik gaan voorkomen. Dus ik plug 'm in m'n laptop/tablet en hoop zo dat 't net iets vlotter loopt allemaalquote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:24 schreef davedavy het volgende:
[..]
ipv zo'n versterker kun je écht 100 keer beter een kabel doortrekken of een goedkope powerline adapter kopen. Die versterker gaat en al zwak signaal opnieuw uitzenden. In praktijk werkt dat nooit perfect. Hij ziet er dan wel weer mooi uit :p
Dan is het juist aan te raden een powerline of kabel te nemenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:42 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
't Is voor mij puur om 't signaal in onder de overkapping in de tuin (achterin) wat beter/stabieler te maken voor tv via internet. Nu buffert 't af en toe en dat wil ik gaan voorkomen. Dus ik plug 'm in m'n laptop/tablet en hoop zo dat 't net iets vlotter loopt allemaal
Weet ik, maar bij mij is het nogal een crime om een kabel naar boven te krijgen aangezien ik een verlaagd plafond van zo'n 2 meter heb. (oud herenhuis)quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:24 schreef davedavy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |