Ah, top. Dat ombouwen lukt nu wel.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:20 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Qua formules en dergelijke had ik wel wat aan deze post : http://budgetlightforum.com/comment/927574#comment-927574
Probleem is dat de ZKETech niet in te stellen is qua tijdspanne, maar onregelmatig logged, dus niet op gezette tijden.
Als het voor op vakantie is, kun je misschien beter eentje uit Nederland halen, zodat hij op tijd binnen is. Hier een selectie:quote:Op zondag 3 juli 2016 21:42 schreef psycoxl het volgende:
Heeft er iemand een goede tip voor een goedkope tablet om filmpjes mee af te spelen voor de Kids.
Wat vindt je goedkoop?quote:Op zondag 3 juli 2016 23:03 schreef oheng het volgende:
[..]
Als het voor op vakantie is, kun je misschien beter eentje uit Nederland halen, zodat hij op tijd binnen is. Hier een selectie:
https://tweakers.net/cate(...)FJKrbViiGoAvExu7ebv8
Hmz, ik wil een iets grotere batterij dan die in de I6, maar of deze daar aan voldoet is lastig te zeggen.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:05 schreef dodge_911 het volgende:
Misschien 'n alternatief voor de Bluedio i6? Kwam ik net tegen bij de New Arrivals op BG :
[ afbeelding ]
http://www.banggood.com/E(...)phone-p-1065160.html
Geen schermpje, maar of je dat nou gaat missen?
i6 specs :quote:Op maandag 4 juli 2016 10:11 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hmz, ik wil een iets grotere batterij dan die in de I6, maar of deze daar aan voldoet is lastig te zeggen.
OK, vraag voor jou en monkeybrain: wat is nu jullie favo mesje?quote:Op zondag 3 juli 2016 15:59 schreef dodge_911 het volgende:
Moving on, in knife-news : ik heb nog 2 Ganzo's gescored voor weinig
[ afbeelding ][ afbeelding ]
G704-GR (is zonder coupon beter geprijsd als met) & G7392-BK (mét coupon revealcode) bij Gearbest
(yeah, I know, Gearbest, the source of horrorstories; allemaal monkeybrain's schuld, met z'n goeikope messendeals, zeg ik! :p)
Als ik het nu moet zeggen : Byrd Cara Cara 2.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:58 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
OK, vraag voor jou en monkeybrain: wat is nu jullie favo mesje?
Wil er ook wel 1tje voor vakanties
Ja, mijn hele huis hangt hier vol.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:06 schreef BadderHaring het volgende:
Wat is trouwens de meerwaarde van zoveel messen?
Eentje is toch genoeg? Of is het iets verslavend?
Nope, ééntje is niet genoeg. Two is one, one is none. Op 'n SHTF-momentje tijdens TEOTWAWKI red je het gewoon niet met 1 mes. Als dat stukgaat/kwijt is zit je zonder...quote:Op maandag 4 juli 2016 18:06 schreef BadderHaring het volgende:
Ach.. het leeft hier een beetje.. dat hoarding. Messen, oordopjes, powerbanks etc. Je zou Dodge ook kunnen vragen wat ie met 20 powerbanks moet.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:06 schreef BadderHaring het volgende:
Als je echt the man wilt zijn haal je natuurlijk deze: https://www.fasttech.com/products/1964704quote:Op donderdag 23 juni 2016 08:03 schreef shiznuts het volgende:
Maar 't is geen samuraizwaardencollectie of verzameling tactische wapens voor de![]()
...
Die dingen zijn echt veel nicer in gebruik dan een aardappelschilmesje voor uiteenlopende zaken, most obviously natuurlijk het openen van fanatiek dichtgetapete/-snoerde zendingen uit China. 't Is werktuig... een tool. In en om het huis... niet voor op straat en overal mee omdat je maar overvallen zou kunnen worden en je dan verdedigen kan, want we zijn geen tokkies en weten een gemene uppercut uit te delen. Mag natuurlijk ook tijdens kamperen mee... of vissen. Voor mij zijn ze best praktisch gebleken, ook efficiënter en veiliger dan een bloot mes.
Ik heb wél nooit een lege telefoonquote:Op maandag 4 juli 2016 20:22 schreef Dromer het volgende:
Je zou Dodge ook kunnen vragen wat ie met 20 powerbanks moet.
Een stuk brood met een blok kaas naar je werk meenemen en demonstratief stukken kaas afsnijden om bij je brood te eten.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:23 schreef larry_flynt het volgende:
Omdat jullie het allemaal over messen hebben wil ik er ook een, maar wat moet ik ermee
En dan je collega's gewoon aanstaren als ze voorbij lopen tijdens het snijdenquote:Op maandag 4 juli 2016 20:32 schreef Dromer het volgende:
[..]
Een stuk brood met een blok kaas naar je werk meenemen en demonstratief stukken kaas afsnijden om bij je brood te eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |