abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163287341
Buurt geschokt over het overlijden van Jeroen en Michou:

http://voorburgsdagblad.n(...)an-jeroen-en-michou/
pi_163287483
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 14:05 schreef gynaika het volgende:
Buurt geschokt over het overlijden van Jeroen en Michou:

http://voorburgsdagblad.n(...)an-jeroen-en-michou/
Dat dat blaadje nog abonnees heeft :D Wat een nieuwswaarde weer.
  zaterdag 25 juni 2016 @ 15:56:12 #178
430542 A_Fortiori
sterker nog
pi_163289122
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 14:18 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Telkens steigert de antivirus als ik dat blaadje wil openen. Ook al zoiets. Open het maar in cache.
  zaterdag 25 juni 2016 @ 18:52:06 #179
327807 Mariposas
יה&#14
pi_163292708
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 14:18 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ach, abonnees... Het is een gratis e-paper.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_163292983
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 18:52 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Ach, abonnees... Het is een gratis e-paper.
Snap ik, maar daar kun je je ook op abonneren natuurlijk.
pi_163293561
De Telegraaf heeft morgen een artikel dat een dodelijke alg de oorzaak zou zijn
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_163293674
quote:
11s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 19:32 schreef TheVulture het volgende:
De Telegraaf heeft morgen een artikel dat een dodelijke alg de oorzaak zou zijn
ja

De plaatselijke bevolking houdt het er inmiddels op dat Jeroen en Michou de Graaf het slachtoffer zijn geworden van ciguatera, een door giftige algen veroorzaakte aandoening die al eerder slachtoffers heeft geëist.

http://www.telegraaf.nl/b(...)delijke_algen__.html
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  zaterdag 25 juni 2016 @ 19:39:06 #183
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163293772
Vanmorgen wist de lokale bevolking niet eens van hun overlijden (2 weken geleden) en nu weten ze de oorzaak al?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_163294490
CFP is rarely fatal. However, death may occur in severe cases due to severe dehydration, cardiovascular shock during the initial illness period, or respiratory failure resulting from paralysis of the respiratory musculature , especially in areas where ventilatory support and emergency medical care are unavailable

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2579736/
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_163297406
Ciguatera valt onder voedselvergiftiging. Men ging al snel uit van voedselvergiftiging, al voordat autopsie werd gedaan.

Grootste kans om Ciguatoxine binnen te krijgen is door het eten van grote vis aan het einde van de voedselketen, barracuda bijvoorbeeld. Heeft het bruidspaar barracuda (o.i.d.) gegeten?

TUI waarschuwt voor Ciguatoxine in het reisadvies voor het DR [23 juni 2016].

[ Bericht 0% gewijzigd door RapaNui op 25-06-2016 23:10:15 ]
pi_163302208
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 21:51 schreef RapaNui het volgende:
Ciguatera valt onder voedselvergiftiging. Men ging al snel uit van voedselvergiftiging, al voordat autopsie werd gedaan.

Grootste kans om Ciguatoxine binnen te krijgen is door het eten van grote vis aan het einde van de voedselketen, barracuda bijvoorbeeld. Heeft het bruidspaar barracuda (o.i.d.) gegeten?

TUI waarschuwt voor Ciguatoxine in het reisadvies voor het DR [23 juni 2016].
Ciguatoxine ? zie ik hier niet staan hoor.

https://www.rijksoverheid(...)minicaanse-republiek
  zondag 26 juni 2016 @ 07:55:15 #187
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163304714
http://m.telegraaf.nl/bin(...)et-bruidspaar-fataal

Dus ze aten geen kreeft en vlees?
Ik blijf het een raar verhaal vinden van de Telegraaf.
♡ Kuiken ♡ Guppy ♡
pi_163304783
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 00:18 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

TUI heeft een eigen pagina met reisadvies. Ik heb het op 23 juni vastgelegd en ik weet niet hoeveel eerder die waarschuwing op hun site stond:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 26 juni 2016 @ 08:24:28 #189
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163304797
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 08:21 schreef RapaNui het volgende:

[..]

TUI heeft een eigen pagina met reisadvies. Ik heb het op 23 juni vastgelegd en ik weet niet hoeveel eerder die waarschuwing op hun site stond:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je ook een linkje naar de pagina?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_163304919
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 08:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

Heb je ook een linkje naar de pagina?
Goed dat je ernaar vraagt. Ik moest even zoeken. Het blijkt van Landenportal te zijn:
http://www.landenportal.nl/dominicaanserepubliek.htm
(met pop-ups van TUI)
pi_163304925
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 00:18 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Vandaag wordt daar wel over gesproken:

LA ROMANA - In het mysterie rond het tragische huwelijkskoppel Jeroen Venema en Michou de Graaf is een medische misser uit te sluiten als doodsoorzaak. De pasgetrouwde bruid overleed twee weken geleden in de Dominicaanse Republiek reeds tijdens de razende rit van het hotel naar een privé-kliniek.

De onthulling werpt een nieuw licht op de trieste zaak rond het Voorburgse echtpaar. Tot nu toe werd gesteld dat beiden stierven in de kliniek op zeventien kilometer van hun hotel Catalonia Gran Dominicus. Een fatale medische misser door lokale artsen leek daarmee een potentieel scenario. Dat lijkt nu van tafel.

Tijdens de laatste vierentwintig uur van hun leven bezocht het prille bruidspaar per boot vanuit Bayahibe naar het romantische bounty-eiland Saona. Vissers rond de baai opperen een mogelijke bron voor vergiftiging: ciguatoxine. „Tussen mei en augustus moet je bepaalde vissen zeker niet eten omdat ze zich voeden met giftige algen”, waarschuwt één van hen.

http://www.telegraaf.nl/b(...)spaar_fataal___.html
  zondag 26 juni 2016 @ 08:54:53 #192
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163304950
De Telegraaf is wel heel wonderlijk met het achterhalen van "informatie", gisteren moesten ze de locals nog vertellen dat dat stelletje dood was, want de locals wisten van niets, en binnen 24 uur hebben ze van diezelfde locals een mogelijke oorzaak.

Het heeft weinig meer waarde dan de speculaties in dit topic, en wat de journalist van dienst interessant genoeg vond om een stukje over te schrijven is de diagnose van de dag, morgen weer een andere mogelijke/waarschijnlijke oorzaak.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_163305082
Zou wel willen weten wat de doodsoorzaak nou was. Waarom wordt dit zo geheim gehouden?
Zonder wrijving geen glans
  zondag 26 juni 2016 @ 09:28:17 #195
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163305232
quote:
Een patholoog op een eland in de Dominicaanse Republiek. Dat moet de aandacht trekken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 26 juni 2016 @ 09:39:38 #196
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163305341
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 09:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zou wel willen weten wat de doodsoorzaak nou was. Waarom wordt dit zo geheim gehouden?
Heeft het NFI haar onderzoek al afgerond dan, of heb je zo'n hoge pet op van de medische stand in de Dominicaanse Republiek dat je hun rapport bedoelt?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_163305672
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 09:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

Heeft het NFI haar onderzoek al afgerond dan, of heb je zo'n hoge pet op van de medische stand in de Dominicaanse Republiek dat je hun rapport bedoelt?
Volgens mij was dat onderzoek inderdaad al afgerond ja. Ouders van het stel houden juist de reden geheim.
Zonder wrijving geen glans
pi_163305739
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 10:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Volgens mij was dat onderzoek inderdaad al afgerond ja. Ouders van het stel houden juist de reden geheim.
Daar lijkt me niets mis mee.
  zondag 26 juni 2016 @ 10:16:29 #199
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163305741
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 10:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

De lichamen zijn donderdag in NL aangekomen, zelfs als het NFI donderdag en vrijdag al onderzoek gedaan heeft lijkt het me sterk dat alle rapporten al klaar zijn, als alle onderzoeksresultaten er überhaupt al zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_163305878
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 10:16 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Daar lijkt me niets mis mee.
Zeker, zou ik vaak met je eens zijn maar in dit geval...
Het wekt speculatie op want waarom zochten ze in eerste instantie wel de media en het grote publiek op en nu iedereen wel wil weten wat daar in godesnaam gebeurd is want dit is extreem zeldzaam, wat een bijzonder tragisch drama en kan het jou of je buurman ook overkomen ...? Nu is het bedankt voor de aandacht maar doei!...

Alsof er iets verborgen gehouden wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')