Dat dat blaadje nog abonnees heeftquote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:05 schreef gynaika het volgende:
Buurt geschokt over het overlijden van Jeroen en Michou:
http://voorburgsdagblad.n(...)an-jeroen-en-michou/
Telkens steigert de antivirus als ik dat blaadje wil openen. Ook al zoiets. Open het maar in cache.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:18 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Dat dat blaadje nog abonnees heeftWat een nieuwswaarde weer.
Ach, abonnees... Het is een gratis e-paper.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:18 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Dat dat blaadje nog abonnees heeftWat een nieuwswaarde weer.
Snap ik, maar daar kun je je ook op abonneren natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 18:52 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ach, abonnees... Het is een gratis e-paper.
jaquote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:32 schreef TheVulture het volgende:
De Telegraaf heeft morgen een artikel dat een dodelijke alg de oorzaak zou zijn
Ciguatoxine ? zie ik hier niet staan hoor.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:51 schreef RapaNui het volgende:
Ciguatera valt onder voedselvergiftiging. Men ging al snel uit van voedselvergiftiging, al voordat autopsie werd gedaan.
Grootste kans om Ciguatoxine binnen te krijgen is door het eten van grote vis aan het einde van de voedselketen, barracuda bijvoorbeeld. Heeft het bruidspaar barracuda (o.i.d.) gegeten?
TUI waarschuwt voor Ciguatoxine in het reisadvies voor het DR [23 juni 2016].
TUI heeft een eigen pagina met reisadvies. Ik heb het op 23 juni vastgelegd en ik weet niet hoeveel eerder die waarschuwing op hun site stond:quote:Op zondag 26 juni 2016 00:18 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Ciguatoxine ? zie ik hier niet staan hoor.
https://www.rijksoverheid(...)minicaanse-republiek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 juni 2016 08:21 schreef RapaNui het volgende:
[..]
TUI heeft een eigen pagina met reisadvies. Ik heb het op 23 juni vastgelegd en ik weet niet hoeveel eerder die waarschuwing op hun site stond:Heb je ook een linkje naar de pagina?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed dat je ernaar vraagt. Ik moest even zoeken. Het blijkt van Landenportal te zijn:quote:
Vandaag wordt daar wel over gesproken:quote:Op zondag 26 juni 2016 00:18 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Ciguatoxine ? zie ik hier niet staan hoor.
https://www.rijksoverheid(...)minicaanse-republiek
Een patholoog op een eland in de Dominicaanse Republiek. Dat moet de aandacht trekken.quote:Op zondag 26 juni 2016 09:00 schreef gynaika het volgende:
Voorburgs Dagblad:
http://voorburgsdagblad.n(...)weg-naar-ziekenhuis/
Heeft het NFI haar onderzoek al afgerond dan, of heb je zo'n hoge pet op van de medische stand in de Dominicaanse Republiek dat je hun rapport bedoelt?quote:Op zondag 26 juni 2016 09:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zou wel willen weten wat de doodsoorzaak nou was. Waarom wordt dit zo geheim gehouden?
Volgens mij was dat onderzoek inderdaad al afgerond ja. Ouders van het stel houden juist de reden geheim.quote:Op zondag 26 juni 2016 09:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heeft het NFI haar onderzoek al afgerond dan, of heb je zo'n hoge pet op van de medische stand in de Dominicaanse Republiek dat je hun rapport bedoelt?
Daar lijkt me niets mis mee.quote:Op zondag 26 juni 2016 10:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij was dat onderzoek inderdaad al afgerond ja. Ouders van het stel houden juist de reden geheim.
De lichamen zijn donderdag in NL aangekomen, zelfs als het NFI donderdag en vrijdag al onderzoek gedaan heeft lijkt het me sterk dat alle rapporten al klaar zijn, als alle onderzoeksresultaten er überhaupt al zijn.quote:Op zondag 26 juni 2016 10:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij was dat onderzoek inderdaad al afgerond ja. Ouders van het stel houden juist de reden geheim.
Zeker, zou ik vaak met je eens zijn maar in dit geval...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |