haha, ja dat gaat vast niet gezellig worden en is al vaak niet gezelligquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moest zo'n lijstje bijhouden, heb het geprobeerd maar vond het onzin en geen zin om over onzin te praten.
Ja als deze keer niet wat minder onzinnig voelt ga ik maar weer stoppen met erheen gaan.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha, ja dat gaat vast niet gezellig worden en is al vaak niet gezellig
Ik zie het jaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:30 schreef Nouri het volgende:
Ze betalen geen zw premie. Wanneer je minder percentage presteer dan normale werknemer krijgen ze loondispensatie. Krijgen vergoeding van opleiding voor jou.
Varys, en dan vrouwenalliantie van Dany, Yara en Ellariaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zou het Varys zijn, of de Queen of Thorns die bij de Sandsnakes is?
Denk Olenna, want Girl Power toch
Leidinggevende wordt ook deels betaald door roverheid.quote:
zouden er kinderen zijn die als grote droom hebben om asbest te verwijderen?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:40 schreef Nouri het volgende:
baantrajectcare.nl/?page_id=3406#toggle-id-8
Dat denk ik nietquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:47 schreef Sked het volgende:
[..]
zouden er kinderen zijn die als grote droom hebben om asbest te verwijderen?
Ramos en penalties normaal wel goedquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:01 schreef Fok-it het volgende:
Spanje tegen Italie doordat ze Ramos een penalty laten nemen lolol
wel goede businessquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:47 schreef Sked het volgende:
[..]
zouden er kinderen zijn die als grote droom hebben om asbest te verwijderen?
Maar toch. Verdedigers een pingel laten nemen. Hm. Vind dat nooit zo`n goeie combiquote:
vaak genoeg bij Spaans elftalquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:06 schreef Sked het volgende:
Ramos neemt bijna nooit een penalty, is gewoon dom van de coach
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |