Ja maar als je het zelf hebt toch wel gekkie :squote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nouja, als ze t niet had gezegd merk je het ook niet he. Dus niks mis mee maar misschien heeft ze nog wel meer dingen.
Die van jou zit in de gevangenis toch? Heb je nog een vader of is die al in de back gepopt door nikkers met een AK-47?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Een mongool als jij ziet het verschil toch niet. Blame your momma
Oh wacht, je bedoeld leven met jezelf wowowwww.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja maar als je het zelf hebt toch wel gekkie :s
Probeer eens opnieuw, misschien is je volgende poging to dissen wel geslaagd.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:39 schreef Germano het volgende:
[..]
Die van jou zit in de gevangenis toch? Heb je nog een vader of is die al in de back gepopt door nikkers met een AK-47?
Ja wow diepe shit tochquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh wacht, je bedoeld leven met jezelf wowowwww.
haha okquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:38 schreef pinman het volgende:
Komt er een update in het scherm, klik ik er op en dan komen er geen posts
Meestal tweede keer lukt het wel
Heb ik ook al paar dagenquote:
Is een voorkeur toch? Dacht het om hoe hij overkomtquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:38 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Hoe kun je dan homo zijn en waarom dacht je dat Lt. dat is.
Ik sta lieverquote:
quote:
hahahaha je benr terrorist roflcopter xDquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Probeer eens opnieuw, misschien is je volgende poging to dissen wel geslaagd.
Ja geen offence maar homo veelal religiefoob. Hoe komt Lt. over?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:41 schreef Drug het volgende:
[..]
Is een voorkeur toch? Dacht het om hoe hij overkomt
Wat?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:44 schreef Lieutenant het volgende:
Ja geen offence maar homo veelal religiefoob.
ik ga toch al naar de helquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:39 schreef anti-loper het volgende:
Ik zit altijd. Staand plassen is haram , ga je naar de hel voor
ze zouden zich moeten schamen dat het bij 1-0 bleefquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die moffen hier op Menorca vieren vies hard feest nu ze hun wedstrijd gewonnen hebben.
Rustaaaaaaaaaaaaaaggggg
openminded, open towards an alternative lifestylequote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:44 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Ja geen offence maar homo veelal religiefoob. Hoe komt Lt. over?
Dat boeit ons echt nietsquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:44 schreef pinman het volgende:
En ja hoor
Hoeveel keer moest ik daar nou op klikken joh?
gezelligquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:44 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Die extremistische christenvriend van me wil hen echt in campen stoppen.
Het is eerder andersom.quote:
Ik pis altijd staand srs.quote:
Leuke vrienden heb jij manquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:46 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Hij is wel tegen moslim omdat ze niet in westen passen.
quote:
Je vindt Lt. progressief overkomen?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:45 schreef Drug het volgende:
[..]
openminded, open towards an alternative lifestyle
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |