niemand zet plat arnhems weg als ABN, leg me geen woorden in de mondquote:
Amsterdamse studenten hebben dan ook erg vaak een zachte g.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:09 schreef JanCees het volgende:
Amsterdamse studenten horen het verschil niet tussen mij en een amsterdammer
komt omdat de studenten niet uit amsterdam komen
Eh noquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wij communiceren in de taal der liefde toch
Ik heb zelfs een urker bij mij in de klasquote:
Sof zegt dat ze in Arnhem ABN spreken.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:09 schreef Sked het volgende:
[..]
niemand zet plat arnhems weg als ABN, leg me geen woorden in de mond
ga niet eens meer verder discussiëren joh
Omdat het ifim is, zij praat ietjes andersquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die is net zo limburgs als dat filmpje toch? Waarom vind je dat dan wel schattig
dat elitaire studenten accent/taaltje is echt het walgelijkste wat er isquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Amsterdamse studenten hebben dan ook erg vaak een zachte g.
Heel apart.
in veel delen wel en in een paar nietquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sof zegt dat ze in Arnhem ABN spreken.
Dat is niet waar.
Je o zo leuke voiceberichten jaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij hebben toch nog nooit gepraat?
Oh voice berichten misschien
ja kloptquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
dat elitaire studenten accent/taaltje is echt het walgelijkste wat er is
dan denk ik gelijk aan el capitano
Oke.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:10 schreef Sked het volgende:
[..]
in veel delen wel en in een paar niet
simpel zat
geen idee maar zo stel ik mij hem voorquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja klopt
studeerde hij niet in keulen
Goddeloos! (dat zeggen ze erg vaak)quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Eh no
[..]
Ik heb zelfs een urker bij mij in de klas
Dit herken ik wel.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:09 schreef JanCees het volgende:
Amsterdamse studenten horen het verschil niet tussen mij en een amsterdammer
komt omdat de studenten niet uit amsterdam komen
Huh waarom cultuurshockquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goddeloos! (dat zeggen ze erg vaak)
Er zaten vroeger ook altijd Urkers bij mij in de klas, was in de brugklas wel een cultuurshock voor mij
Ik snap ook niet waarom je het zou willen faken.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit herken ik wel.De echte Amsterdammees hoor je het gelijk. Je hoort trouwens het ook als iemand het faket
Jij hebt ook een schitterend accent moet ik zeggenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit herken ik wel.De echte Amsterdammees hoor je het gelijk. Je hoort trouwens het ook als iemand het faket
Het is nog erger als ze drinktquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij hebt ook een schitterend accent moet ik zeggen
Ik ook niet maar ik ken wel iemand die niet Amsterdams was maar graag deed alsof. Moest zij weten maar af en toe was het irritant wel.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom je het zou willen faken.
is stoer toch, dan voelen ze zich helemaal amsterdams terwijl ze er een jaar wonen en van het platteland komenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom je het zou willen faken.
Maar je zat in vwo, in vwo brugklas is iedereen lomp en nerdyquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan je je 12 jarige ik voorstellen?
In de klas met van die lompe Urkers?
Aww. Lekker Waterlands icm Zaans en Amsterdamsquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij hebt ook een schitterend accent moet ik zeggen
Flevoland is één grote melting potquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil niet verklappen waar ik vandaan komt maar het staat niet op de kaart
Ik was vorig weekend in Alkmaar by the way, dus ik hoorde wel zulk soort schitterend taalgebruik.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Aww. Lekker Waterlands icm Zaans en Amsterdams
Rip flevolandquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil niet verklappen waar ik vandaan komt maar het staat niet op de kaart
Leukquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik kon vroeger wel goed duits accent faken. Moet ik ook maar weer eens aan werken, misschien stage in duitsland he.
Ik was zeer zeker nerdy, maar niet lomp, ik was extreem schattig.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar je zat in vwo, in vwo brugklas is iedereen lomp en nerdy
Grapje
Dit had ik ook als ik dronk.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dat doe ik dus echt niet bewust. Volgens mij praat ik dan echt plat.
Nog langs het enige stadion geweest die er toe doet in Nederland?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was vorig weekend in Alkmaar by the way, dus ik hoorde wel zulk soort schitterend taalgebruik.
En daarna ging ik naar de Efteling, dat was ook dolletjes.
Proat`nquote:
Wat voor accent/dialect is dat? Beetje dat posh Engels?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit had ik ook als ik dronk.
Dan ging ik echt heel erg estuary english praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |