Ik had hem bij Munt ook binnen een week rond. Ook eerste huis maar wel ondernemer.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 02:40 schreef Andromache het volgende:
Ik had hem bij Munt wel binnen een week. Ik had wel al alle documenten klaar. Maar ik ben geen ondernemer en het is mijn eerste huis.
Verder: klote voor je en hoop dat het snel opgelost is.
Heb ooit op een salarisadministratie gewerkt, en dus eindeloos de verklaring ingevuld. Kreeg 1 keer telefoon van een bank die vond dat de werknemer met 26 jaar wel heel veel verdiende, hij geloofde dat niet. Discussie liep nogal op, en dat heeft wel wat dagen gekost.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:59 schreef CaLeX het volgende:
[..]
werkgevers verklaring duurde hier welgeteld 3 minuten. Tenminste toen ik na 3 minuten terug kwam met koffie lag het al klaar.
Intussen al 1,5 week verder. Hoe staat het ermee?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:22 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ja dinsdag krijg ik definitief uitsluitsel. Ben zeer benieuwd.
Tja, dit dus. Je moet al een getekende koopovereenkomst aanbieden voordat je überhaupt maar het idee heb of je geaccepteerd wordt voor een hypotheek.quote:Op zondag 26 juni 2016 23:02 schreef CafeRoker het volgende:
Het hele principe dat je een hypotheek op een specifiek huis moet aanvragen is sowieso nogal stom. Als je dat vooraf kun doen met als randvoorwaarde wat parameters als max hypotheekbedrag en LTV binnen een bepaalde bandbreedte had je al deze flauwekul niet.
Je ziet dat de hypothekenmarkt, alweer een vechtmarkt aan het worden is en die Rabo-rukkers doen daarin mee. ING heeft ook een reclamespot van een "toekomstbestendige hypotheek" (alsof de toekomst bekend is) met een paar huppelkutjes in beeld.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 09:40 schreef danos het volgende:
Het is gewoon dom, zeker gezien de historie rondom hypotheekverstrekking, om je als bank met zoiets te profileren. Je sluit iets af voor 30 jaar, dat moet je dus weloverwogen doen en niet afraffelen in een weekje. Als financiële instelling moet je dat dus niet willen gebruiken in je promotie.
Natuurlijk kan je jezelf profileren dat de processen goed zijn afgestemd en neem voor mijn part een termijn van 4 weken. Maar een week is gewoon idioot.
We hebben de boel rond kunnen maken. We hebben excuses gekregen, wat extra korting en een dinerbon. Echt ontzettend opgelucht.quote:Op donderdag 7 juli 2016 21:52 schreef fokexpert het volgende:
[..]
Intussen al 1,5 week verder. Hoe staat het ermee?
quote:Op zondag 10 juli 2016 21:23 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
We hebben de boel rond kunnen maken. We hebben excuses gekregen, wat extra korting en een dinerbon. Echt ontzettend opgelucht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |