Maisie!quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:57 schreef Slayage het volgende:
hoe die maisie williams er soms bij loopt![]()
[ afbeelding ]
Jij snapt het niet helemaal.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:02 schreef DrMarten het volgende:
Gelukkig zijn draken en spookachtige figuren wel enorm realistisch
ze is na die battle helemaal niet meer in beeld geweestquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:03 schreef Uezurii het volgende:
[..]
Als ze iets gezien had, dan had ze dat zelf wel genoemd.
Dus was er ook niks belangrijks voor Mel om te doen na de battle.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ze is na die battle helemaal niet meer in beeld geweest
Boehoe, een fantasy serie is niet realistisch.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:56 schreef Maanvis het volgende:
Anyway, destijds heb ik al geklaagd over het non-realisme van die dual wielder bij de tower of joy en nu is die scene dus ook door een expert gedebunked.
Als ze zwaardgevechten echt realistisch gaan maken, zoals het echt gebeurde, dan zal het heel saai uit zien...quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het is de duurste show ter wereld dan mag je toch ook wel kwaliteit verwachten?
Nee hoor, dit is de video die die gast vandaag plaatste:quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Als ze zwaardgevechten echt realistisch gaan maken, zoals het echt gebeurde, dan zal het heel saai uit zien...
Dat mag je niet zeggen, je snapt het nietquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Boehoe, een fantasy serie is niet realistisch.
Okay, nu eentje van de Middeleeuwen?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is de video die die gast vandaag plaatste:
Punt is: Ze hebben het geld om constant een historicus op het gebied van zwaardvechten in dienst te hebben. Dus dan geef je die dual wielder een offhand die kleiner is en zet je de choreografie iets minder dom opquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Boehoe, een fantasy serie is niet realistisch.
Lesbisch?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:30 schreef MakkieR het volgende:
Aflevering 9 seizoen 6; Best Episode ever!!!!!!!
Ik was al bijna in slaap gevallen, maar deze aflevering bewijst maar weer waarom ik een grote fan ben van Game of Thrones.
Alleen de intro al waar mijn grootste held Daenerys gehakt maakt met de meesters. De dialoog tussen Tyrion en Daenerys geweldig. Dan de dialoog tussen Tyrion Daenerys en de meesters geweldig.
En dan zijn we nog maar net begonnen. Maar wat voor mij echt een van de hoogtepunten was.
De botergeile dialoog tussen Daenerys en Yara en Theon. De chemie tussen die twee bloedgeile meiden. Yara die lesbisch is en Daenerys die volgens mij ook niet vies is van een vrouwtje de feminisme spat er van af in Game of Thrones style heerlijk onbeschaamd en er direct op.
Een geweldige wending tussen Sansa Stark en Jon Stark waar de redder in nood Little Fingers tussen beide komt. Toen had ik het wel even warm van opwinding.
Ja en dan natuurlijk de grote finale Ramsey Bolton RIP of beter gezegd "Rot In Hell!!!" daar kwam ik tot een vreugde dansje en zing ik "die zien we nooit meer terug"
Na de geweldige gevecht waar ik op het puntje van mijn stoel heb gezeten, Winterfell dacht ik eindelijk belegerd werd en binnen luttele seconden gevallen. De one on one tussen Jon Stark en Ramsey Bolton gevecht was echt fenomenaal.
Tot hij de schedel van Ramsey helemaal in elkaar beukt. Ja en dan Sansa en haar zo gehate mannetje. Jammer dat ze hem niet stukje bij beetje liet opeten. Hij mocht van mij wel iets langer lijden. Maar goed, ik ben Gods blij dat hij mag wegrotten in de hel.
Het enige minpuntje en dat is maar een hele kleine is waar Jon nou met zijn verstand zit.
Hij heeft een groot wapenfeit vergeten onze trots Carice van Houten waarmee hij de doden weer tot leven kan wekken. Dus ik mijn optiek zou het toch mogelijk moeten zijn om Rickson weer proberen tot leven te wekken.
Maar eerlijk is eerlijk. Die historicus die weet hoe wij in de middeleeuwen gevochten hebben, weet niet hoe dat in de wereld van a Song of Ice and Fire er aan toe gaat. Het is een fantasy serie, er gelden daar andere regels dan hier. Wat hier niet zou kunnen kan daar wel.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Punt is: Ze hebben het geld om constant een historicus op het gebied van zwaardvechten in dienst te hebben. Dus dan geef je die dual wielder een offhand die kleiner is en zet je de choreografie iets minder dom op
Waarom kan het dan wel bij battle of the bastards wat wel realistisch is opgezet met historische referenties met een manoevre die op de veldslag bij cannae is gebaseerd? Voorheen zei ik dat het onrealistisch was om met paarden winterfell te lijf te gaan maar dit was gewoon realistisch in het open veld.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:09 schreef Uezurii het volgende:
[..]
Maar eerlijk is eerlijk. Die historicus die weet hoe wij in de middeleeuwen gevochten hebben, weet niet hoe dat in de wereld van a Song of Ice and Fire er aan toe gaat. Het is een fantasy serie, er gelden daar andere regels dan hier. Wat hier niet zou kunnen kan daar wel.
Die duel wielder is Arthur Dayne, waarschijnlijk de beste zwaardvechter die ooit in Westeros heeft rond gelopen, the sword of the morning.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:56 schreef Maanvis het volgende:
Anyway, destijds heb ik al geklaagd over het non-realisme van die dual wielder bij de tower of joy en nu is die scene dus ook door een expert gedebunked.
Dus omdat 1 ding is opgezet met inspiratie uit ons verleden dan moet de rest dat ook?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waarom kan het dan wel bij battle of the bastards wat wel realistisch is opgezet met historische referenties met een manoevre die op de veldslag bij cannae is gebaseerd? Voorheen zei ik dat het onrealistisch was om met paarden winterfell te lijf te gaan maar dit was gewoon realistisch in het open veld.
nee, heel GoT is gebaseerd op de Engelse geschiedenis. Lees je in!quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:12 schreef Uezurii het volgende:
[..]
Dus omdat 1 ding is opgezet met inspiratie uit ons verleden dan moet de rest dat ook?
En the matrix op de bijbel.. dus?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee, heel GoT is gebaseerd op de Engelse geschiedenis. Lees je in!
Nee het is geïnspireerd. De wereld van GoT staat niet gelijk aan onze wereld, one regels en onze geschiedenis.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee, heel GoT is gebaseerd op de Engelse geschiedenis. Lees je in!
En daarom is het dus zo belangrijk om die choreografie goed te doen. Je hebt in het boek gelezen dat het de beste zwaardvechter ooit is dan wil je niet dat ie in de serie op de grootste clown van het slagveld lijkt.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:10 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Die duel wielder is Arthur Dayne, waarschijnlijk de beste zwaardvechter die ooit in Westeros heeft rond gelopen, the sword of the morning.
Dat het volgens experts in onze wereld niet gebeurde wil niet zeggen dat het niet kan gebeuren in Westeros maanvisje, hier is een quote van Jaime Lannister over hem:
I learned from Ser Arthur Dayne, the Sword of the Morning, who could have slain all five of you with his left hand while he was taking a piss with the right.
Dus ja, Arthur kon dat gewoon, kennelijk.
oke volgende keer maar met lightsabers en paarse dildo's vechten?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:14 schreef Uezurii het volgende:
[..]
Nee het is geïnspireerd. De wereld van GoT staat niet gelijk aan onze wereld, one regels en onze geschiedenis.
Misschien zoeken ze een goeie choreograaf stuur een open sollicitatie met al je kritiek punten.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En daarom is het dus zo belangrijk om die choreografie goed te doen. Je hebt in het boek gelezen dat het de beste zwaardvechter ooit is dan wil je niet dat ie in de serie op de grootste clown van het slagveld lijkt.
Jij vecht toch al elke avond met je paarse dildo?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oke volgende keer maar met lightsabers en paarse dildo's vechten?
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:18 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Jij vecht toch al elke avond met je paarse dildo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |