sowquote:Op maandag 20 juni 2016 22:15 schreef opperkleurder het volgende:
Toen GGMM zei dat hij naar bed zou gaan.
Jammer dat hij toch terug kwam. Hele positieve gevoel weg.
quote:Op maandag 20 juni 2016 22:17 schreef Caland het volgende:
Ik ging vandaag naar de Albert Heijn en daar stonden van die kinderen achter een hek die aan mensen die de winkel uitkwamen vroegen of ze nog van die dino-kaartjes oid overhadden
Dus toen heb ik bij het afrekenen expres niet om die kaartjes gevraagd omdat je die kinderen al vroeg moet aanleren dat ze geen schooiers moeten worden.
quote:Op maandag 20 juni 2016 22:17 schreef Caland het volgende:
Ik ging vandaag naar de Albert Heijn en daar stonden van die kinderen achter een hek die aan mensen die de winkel uitkwamen vroegen of ze nog van die dino-kaartjes oid overhadden
Dus toen heb ik bij het afrekenen expres niet om die kaartjes gevraagd omdat je die kinderen al vroeg moet aanleren dat ze geen schooiers moeten worden.
Samen maken wij de wereld een stukje beter.quote:Op maandag 20 juni 2016 22:17 schreef Caland het volgende:
waarom hebben ze daar eigenlijk geen wuppies meer?quote:Op maandag 20 juni 2016 22:17 schreef Caland het volgende:
care to share?quote:Op maandag 20 juni 2016 22:40 schreef Hyaenidae het volgende:
Gisteren HD filmpje gemaakt van hardloopmeisje dat voorbij kwam gelopen met bouncende titties in strak roze hemdje (ik film heel de middag vanuit het raam totdat ik beet heb).
Vandaag bewerkt, witbalans/contrast getweaked, slomo van gemaakt en heerlijk op kunnen fappen.
Lekker zeg.quote:Op maandag 20 juni 2016 22:59 schreef DoubleDip het volgende:
Vanavond een heerlijk stukje hazelnootschuimtaart gegeten, zelfgemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |