Driemaal komen was genoegquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
De mensen die er het minst komen hebben altijd de grootste afgunst, mooi om te zien
Mooi is uiteraard subjectief, niet dat ik t wel mooi vind maar schijnen veel mensen uit t buitenland te komen kijken naar de architectuur. Misschien hoe t niet moet, sluit t niet uit.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:11 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Driemaal komen was genoeg. Het straalt niks uit, het is een grote betonnen vlakte. Daar kan Almere zelf weinig aan doen, elke 'nieuwe' stad heeft dat. Louvain-La-Neuve waar ik regelmatig kom heeft dat ook heel erg.
Maar goed, ik apprecieer nu eenmaal mooie architectuur.
Klopt. Zelf heb ik niks tegen grote torens enzo, maar ik vind dat een stad in zekere zin een ziel moet hebben. Daarom vond ik Rotterdam, hoewel indrukwekkend, weinig interessant en Amsterdam een veel leukere sfeer hebben.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:17 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Mooi is uiteraard subjectief, niet dat ik t wel mooi vind maar schijnen veel mensen uit t buitenland te komen kijken naar de architectuur. Misschien hoe t niet moet, sluit t niet uit.
'Afgunst' hahaha!quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
De mensen die er het minst komen hebben altijd de grootste afgunst, mooi om te zien
In de tijd dat ik er jaren geleden heb doorgebrachtquote:Op maandag 20 juni 2016 21:40 schreef Eufonie het volgende:
Almere is toch ook al meermaals uitgeroepen tot meest troosteloze stad van Nederland? :^)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |