Feit: Alle 6 de keren dat de floriade is georganiseerd was het verliesgevend. Als Venlonaar heb ik het met lede ogen aangezien en onze gemeente is inmiddels rijp voor de sloop.quote:Gemeente betaalt 4 miljoen voor verplaatsing van restaurant voor eenmalig evenement
Het restaurant moet verhuizen vanwege de komst van de Floriade in 2022 en doordat de A6 wordt verbreed. Afgelopen jaren is er tussen de gemeente en het restaurant veel overleg geweest over de verhuizing.
Het bedrag is opgebouwd uit de koopsom van het onroerend goed en verschillende vergoedingen, zoals de verhuis- en herinrichtingskosten voor het nieuw te bouwen restaurant.
bronnen: http://www.almere-nieuws.(...)s-naar-almere-poort/ http://www.telegraaf.nl/b(...)nt__4_miljoen__.html
Wordt maar een keer verbreedt toch?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 00:03 schreef k_man het volgende:
De verbreding van de A6 is een eenmalig evenement?
Dan heeft Tong niets te zeiken.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 00:03 schreef k_man het volgende:
De verbreding van de A6 is een eenmalig evenement?
Wat is daar verbazingwekkend aan? Zo werkt dat nu eenmaal bij de overheid. Lekker mooi weer spelen met andermans geld.quote:Op maandag 20 juni 2016 21:25 schreef eight het volgende:
Het is verbazingwekkend hoe Almere hier tot op heden mee omgaat. In plaats van dat ze lering trekken van alle opgedane ervaringen in andere gemeenten smijten ze met het geld als nooit te voren.
Een grof schandaal dat 0,1% van het budget op gaat aan dit soort dingen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:52 schreef hottentot het volgende:
En wat denk je, dit restaurant moet weg omdat ze in 2017 beginnen met dat deel van het traject te verbreden naar 2x3 rijstroken, een project van 4 Miljard, en ook zonder floriade had dit restaurant gesloopt moeten worden. Omdat het gemeentelijke grond is voert Almere de onderhandelingen.
Wat doe je?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:52 schreef hottentot het volgende:
Ik dacht, weet je wat ik bekijk ééns wat meer info.
En wat denk je, dit restaurant moet weg omdat ze in 2017 beginnen met dat deel van het traject te verbreden naar 2x3 rijstroken, een project van 4 Miljard, en ook zonder floriade had dit restaurant gesloopt moeten worden. Omdat het gemeentelijke grond is voert Almere de onderhandelingen.
Het zullen wel weer de tegenstanders zijn die stemming schoppen door er irrelevante dingen bij te halen om de publieke opinie te beinvloeden.
Sommigen in NWS houden van feitenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:27 schreef eight het volgende:
[..]
Wat doe je?![]()
Ga naar tweakers als je nuance wilt
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:52 schreef hottentot het volgende:
Ik dacht, weet je wat ik bekijk ééns wat meer info.
Het zullen wel weer de tegenstanders zijn die stemming schoppen door er irrelevante dingen bij te halen om de publieke opinie te beinvloeden.
Kop en eerste regel, hoe krijg je dit als journalist in Hemelsnaam überhaupt uit je vingers.quote:Gemeente betaalt 4 miljoen voor verplaatsing van restaurant voor eenmalig evenement
Het restaurant moet verhuizen vanwege de komst van de Floriade in 2022 en doordat de A6 wordt verbreed.
Volgens de Telegraaf word de A6 verbreed voor de Floriadequote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:41 schreef nietzman het volgende:
[..]
Kop en eerste regel, hoe krijg je dit als journalist in Hemelsnaam überhaupt uit je vingers.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:41 schreef nietzman het volgende:
[..]
Kop en eerste regel, hoe krijg je dit als journalist in Hemelsnaam überhaupt uit je vingers.
De A6 word verbreed omdat het een klote weg is met alleen maar file's.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:44 schreef hottentot het volgende:
[..]
Volgens de Telegraaf word de A6 verbreed voor de Floriade
http://www.invenlo.eu/nie(...)e-voor-floriade.htmlquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:57 schreef 99.999 het volgende:
Gelukkig slikt het simpele volk dit weer blind
.
Kunnen we de EU hierbij ook nog wat schuld in de schoenen schuiven?
De mensen die er het minst komen hebben altijd de grootste afgunst, mooi om te zienquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:01 schreef Lothiriel het volgende:
Almere, terechte klacht
Het zou me niet verbazen als iedereen daar depressief is. Wat een kut 'stad'
Niet onaannemelijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:00 schreef nietzman het volgende:
[..]
http://www.invenlo.eu/nie(...)e-voor-floriade.html
Nou in Venlo hebben ze destijds in elk geval Europese Subsidies gekregen om het terrein bereikbaar te krijgen DUS JA DAAROM ZAL HET WEL EEN POTJE ZIJN GEWORDEN. OPEN JE OGEN ETC.
Driemaal komen was genoegquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
De mensen die er het minst komen hebben altijd de grootste afgunst, mooi om te zien
Mooi is uiteraard subjectief, niet dat ik t wel mooi vind maar schijnen veel mensen uit t buitenland te komen kijken naar de architectuur. Misschien hoe t niet moet, sluit t niet uit.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:11 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Driemaal komen was genoeg. Het straalt niks uit, het is een grote betonnen vlakte. Daar kan Almere zelf weinig aan doen, elke 'nieuwe' stad heeft dat. Louvain-La-Neuve waar ik regelmatig kom heeft dat ook heel erg.
Maar goed, ik apprecieer nu eenmaal mooie architectuur.
Klopt. Zelf heb ik niks tegen grote torens enzo, maar ik vind dat een stad in zekere zin een ziel moet hebben. Daarom vond ik Rotterdam, hoewel indrukwekkend, weinig interessant en Amsterdam een veel leukere sfeer hebben.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:17 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Mooi is uiteraard subjectief, niet dat ik t wel mooi vind maar schijnen veel mensen uit t buitenland te komen kijken naar de architectuur. Misschien hoe t niet moet, sluit t niet uit.
'Afgunst' hahaha!quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
De mensen die er het minst komen hebben altijd de grootste afgunst, mooi om te zien
In de tijd dat ik er jaren geleden heb doorgebrachtquote:Op maandag 20 juni 2016 21:40 schreef Eufonie het volgende:
Almere is toch ook al meermaals uitgeroepen tot meest troosteloze stad van Nederland? :^)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |