bad poosiquote:Op dinsdag 21 juni 2016 09:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Straks de hele Spicegirls band in Westeros: Dany, Yara en de 3 Sandsnakes.
JosieDany/Yara and the bad pussycatsquote:Op dinsdag 21 juni 2016 09:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En Olenna Tyrel. Die is ook met hun gespot op de set (Dorne)quote:Op dinsdag 21 juni 2016 09:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lekker scharen met z'n allenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 09:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien belandt ze nog wel in bed met Yaraquote:Op dinsdag 21 juni 2016 09:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ze maar genoeg nieuwe karakters introduceren kunnen ze iedereen kapot laten gaan.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 08:55 schreef VacaLoca het volgende:
Al zullen ook de boeken niet oneindig door kunnen gaan met hoofdpersonen en good guys steeds dood laten gaan, ook daar zal toch op gegeven moment een ommekeer komen.
Ik dacht op een gegeven moment tijdens dat beschieten nog dat LF te laat zou komen, maar dat Ramsay's eigen leger zich bij dat van Jon zou gaan voegen om zo te winnenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 09:39 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik vond het wel apart dat letterlijk niemand in het Bolton leger er problemen mee had dat ze hun eigen soldaten aan het vermoorden waren.
Ik zie Michiel Huisman nog wel tussen Yara en Danaerys belandenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 09:26 schreef EdvandeBerg het volgende:
Misschien belandt ze nog wel in bed met Yara
Is niet goed voor het moraal, moet niet te lang gaan inderdaad. Maar niemand wil de eerste zijn die tegen Ramsay ingaat natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 09:39 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik vond het wel apart dat letterlijk niemand in het Bolton leger er problemen mee had dat ze hun eigen soldaten aan het vermoorden waren.
Grandma Spicequote:Op dinsdag 21 juni 2016 09:24 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
En Olenna Tyrel. Die is ook met hun gespot op de set (Dorne)![]()
Die heeft ongeveer het ''Spice'' uitgevonden.
Yara is echt met stip aan het stijgen in mijn favoriete karakter lijstquote:Op dinsdag 21 juni 2016 09:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zie Michiel Huisman nog wel tussen Yara en Danaerys belanden
Had het van Umber wel verwacht. Had geen problemen met Ramsay te zeggen dat hij hem niet vertrouwde etc.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 09:42 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Is niet goed voor het moraal, moet niet te lang gaan inderdaad. Maar niemand wil de eerste zijn die tegen Ramsay ingaat natuurlijk.
Sommige leiders worden gevreesd anderen geliefd, in beide gevallen kan je leger zich tegen je keren. Als je te hard bent, of te soft.
Umbers hebben moedwillig Rickon afgeleverd, die zijn dus net zo erg.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 09:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Had het van Umber wel verwacht. Had geen problemen met Ramsay te zeggen dat hij hem niet vertrouwde etc.
Dus ook de karaktermoord op de Umbers blijft gehandhaafd.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:02 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Umbers hebben moedwillig Rickon afgeleverd, die zijn dus net zo erg.
Anders hadden ze bij het zien van Snow wel van kant gewisseld en/of rickon bevrijd.
Verder is iedereen bang voor Ramsay, en nogmaals niemand wil de eerste zijn.
Zeg dat maar tegen Dany, zelfs een leger van 40.000 van de Vale kan Dany niet verslaan met een horde Dothraki's, unsullied, second son's en 3 motherfucking draken. Lijkt me vrij duidelijk dat niemand Dany kan verslaan.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 09:04 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft Baelish gewonnen. Het is nog maar de vraag wat zijn rol is.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:13 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen Dany, zelfs een leger van 40.000 van de Vale kan Dany niet verslaan met een horde Dothraki's, unsullied, second son's en 3 motherfucking draken. Lijkt me vrij duidelijk dat niemand Dany kan verslaan.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 01:55 schreef Fylax het volgende:
Wat vinden jullie van de theorie datTyft toch eens op met al die nergens op gebaseerde fantheorieen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind die draken juist zeer goed gedaan. Ik denk er bijna niet meer bij na dat die beesten nep zijn als je Khaleesi er op ziet klauterenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 09:28 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Als ze maar genoeg nieuwe karakters introduceren kunnen ze iedereen kapot laten gaan.
Verder erg mooi in beeld gebracht. Al begrijp ik niet zo goed dat CGI op het battlefield niet van echt te onderscheiden is en die draken er af en toe nogal matig uit zien.
En er dan afvalt en opgegeten wordt door een zeemonster. Ik hoop oprecht dat die volgend seizoen dood gaat, wat een irritant figuur is dat.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:21 schreef vigen98 het volgende:
Maar wat gebeurd er nu met Slavers Bay? Want ze heeft alleen Meereen bezet maar de rest is nog niet van Dany, of hebben ze zich compleet overgegeven en Dany als konining geaccepteerd na de slag van Meereen? Ik wil zien dat Dany op Drogons rug naar Westeros vliegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |