Wat zou die top secret mission van Varys in Westeros zijn?quote:
Eén van de belangrijke Lords op het vasteland achter Dany krijgen denk ik. Aangezien ze zo van feministen houdt misschien wel Dorne? Hoop het niet zegquote:Op dinsdag 21 juni 2016 01:30 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat zou die top secret mission van Varys in Westeros zijn?
Ze hebben hem wel op een goede manier afgemaakt.quote:
Dit was wel precies wat de kijkers verlangde, ik heb volle bak genoten van zijn slachting.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 01:39 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ze hebben hem wel op een goede manier afgemaakt.
Eerst een paar flinke klappen (pijnlijk, en vernederend).
En daarna dood door zijn eigen honden.
Alleen beschoten die hun eigen troepen niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 00:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, dat is leuk van ze, maar de Romeinen noch de Carthagenen gingen ongedisciplineerd als een zooi dolle honden naar voren rennen.
Het eerste plan van de Starks was juist wat Hannibal wel lukte, het midden terugtrekken zodat je het leger omsingelt. Maar dat werkt niet als je als een malle horde gaat rennen en al helemaal niet als je je cavalerie in het midden gooit, recht in de boogschutters van de tegenstander. Dat hebben de Fransen ook pijnlijk afgeleerd bij Crecy (onder andere).
En bij de opnames 2 echte klappenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 01:35 schreef Rabieluh het volgende:
21 klappen vol in z'n smoel.
plus 2 met dat schild.
Ik vond dat met die pijlen heel erg lijken op "Braveheart".quote:Op dinsdag 21 juni 2016 01:41 schreef SiGNe het volgende:
Alleen beschoten die hun eigen troepen niet.
Ramsey gaf duidelijk niet om een dode meer of minder, beschoot z'n eigen cavalerie zodat de tegenstander nog minder manschappen hadden.
Ik vind eigenlijk dat ze het in GoT veel beter doen. Ja, een hoop vliegende lichaamsdelen, maar wel altijd rond personen (meestal Jon). In veel andere oorlogsscènes zie je willekeurige shots van vechtende mensen achter elkaar zodat je geen idee hebt wat er aan de hand is.quote:Op maandag 20 juni 2016 23:18 schreef Dagonet het volgende:
Aardige aflevering, maar niet geweldig.
Sowieso ben ik dat extreme close up camerawerk bij gevechten zat. Het is een chaos, dat weten we nu wel, dat hoef je niet duidelijk te maken door met een camera te zwaaien voor een elleboog of knie. Maar dat geldt voor iedereen, niet alleen deze serie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Misschien wat er in het epiloog van het laatste boek ook gebeurt?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 01:30 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat zou die top secret mission van Varys in Westeros zijn?
Haha dat had ik ook nog gezien ja, 2 vol eropquote:Op dinsdag 21 juni 2016 01:45 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En bij de opnames 2 echte klappen
Maar 't was niet zo'n WTF momentje als bij Oberyn, er hadden wel wat tanden uit mogen liggen wat mij betreft.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 01:55 schreef Fylax het volgende:
Wat vinden jullie van de theorie datik ben klaar met theorieen dit seizoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
arya = waif
dany wordt mad queen
cleganebowl
what everrrrIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Wat zal er dan volgende week gebeuren bij de Freys?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 01:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik ben klaar met theorieen dit seizoen
arya = waif
dany wordt mad queen
cleganebowl
what everrrr
Arya gaat natuurlijk als een ware assassin Walter killen!!quote:Op dinsdag 21 juni 2016 01:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wat zal er dan volgende week gebeuren bij de Freys?
dat gaan we maandag zienquote:Op dinsdag 21 juni 2016 01:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
twitter:ericfloyd twitterde op maandag 20-06-2016 om 09:26:54A Song of Ice and Fire #GameofThrones
reageer retweet
sws gaat er veel gebeuren maar laten ze t gwn niet zienquote:
klopt ja, ik had die bran niet eens gezien omdat ik knipperdequote:Op dinsdag 21 juni 2016 02:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
sws gaat er veel gebeuren maar laten ze t gwn niet zien
Volgende week is uiteraard Cersei Lannister vs Tommen Baratheonquote:Op dinsdag 21 juni 2016 01:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Previews kijkenquote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 02:03 schreef tostitomaatkaas het volgende:
twitter:ericfloyd twitterde op maandag 20-06-2016 om 09:26:54A Song of Ice and Fire #GameofThrones [ afbeelding ][ afbeelding ] reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |