Telt dat voor jou ook bij The Hound? Die ook soort van opgestaan is uit de dood.quote:Op maandag 20 juni 2016 15:22 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Nee, nadat hij opgestaan is uit de dood weet je dat hij onschendbaar is tot het einde van de serie.
Dat ligt dan meer aan jezelf. Had ik alleen bij Tormundquote:Op maandag 20 juni 2016 15:20 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hoewel ik dat ook denk werd je in ieder geval ernstig aan het twijfelen gebracht.
Oh nu krijgen we de "het ligt aan jou, ik wist het al die tijd zeker" type posts. Totaal onnodig.quote:Op maandag 20 juni 2016 15:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat ligt dan meer aan jezelf. Had ik alleen bij Tormund
Nee de context van Jon en de Hound is heel anders. Dat snap je ook wel toch.quote:Op maandag 20 juni 2016 15:25 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Telt dat voor jou ook bij The Hound? Die ook soort van opgestaan is uit de dood.
Ik vroeg me af of je het alleen in letterlijke zin bedoelde.quote:Op maandag 20 juni 2016 15:32 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Nee de context van Jon en de Hound is heel anders. Dat snap je ook wel toch.
Denk dat de kans dat de Hound GoT overleefd even groot is als de kans dat Jon de endgame niet haalt.
quote:Op maandag 20 juni 2016 15:27 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Oh nu krijgen we de "het ligt aan jou, ik wist het al die tijd zeker" type posts. Totaal onnodig.
Ok.quote:Op maandag 20 juni 2016 15:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]![]()
Als je echt dacht dat Snow dood ging dan heb je geen idee waar GOT om draait.
Mensen die alles met CGI en gevechten automatisch geweldig vindenquote:Op maandag 20 juni 2016 15:34 schreef Bananenpap het volgende:
Mensen die haten op deze geweldige aflevering.
Dat zei Ramsay toch bij de eerste ontmoeting, daar was Sansa bijquote:Op maandag 20 juni 2016 14:56 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Kan ze gehoord hebben... Ze sprak er wel over met Jon natuurlijk.
Het was allemaal gewoon heel vet gemaakt, dat kun je best waarderen. Snap het gebitch op deze aflevering niet echt. Mensen zijn gewoon altijd op zoek naar iets om het geheel op af te kraken.quote:Op maandag 20 juni 2016 15:37 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Mensen die alles met CGI en gevechten automatisch geweldig vinden
Ik vind het voorspelbare echt een minpunt. Verder erg toffe aflevering, maar heb genoeg betere gezien.quote:Op maandag 20 juni 2016 15:40 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Het was allemaal gewoon heel vet gemaakt, dat kun je best waarderen. Snap het gebitch op deze aflevering niet echt. Mensen zijn gewoon altijd op zoek naar iets om het geheel op af te kraken.
Eens. Alleen de muur gaat vallen en Dany gaat naar KL. Verder heb ik geen idee wat te verwachten.quote:Op maandag 20 juni 2016 15:42 schreef King_Merc het volgende:
Oh en die pile of bodies moet ook in the graveyard komen te staan,
Op naar episode 10 , waar ik me meer op verheug dan deze aflevering, waarbij je ver van te voren aan zag komen wie zou winnen Bolton of Stark, of Jon het zou overleven of niet..
Episode 10 is wat dat betreft meer onvoorspelbaarder
Ach, af en toe een feelgood momentje kan geen kwaad. Ik verwacht sowieso niet dat Jon, Dany, Arya, Jamy, Tyrion en Cersei uit de serie worden geschreven.quote:Op maandag 20 juni 2016 15:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vind het voorspelbare echt een minpunt. Verder erg toffe aflevering, maar heb genoeg betere gezien.
Dat zei hij nadat ze weggereden was. Maar voor hetzelfde geld zei Jon inderdaad later tegen haar "Hij zit opgesloten in de kennel, naast z'n hongerige honden die hij een week niet gevoerd heeft". Of iets in die richting.quote:Op maandag 20 juni 2016 15:37 schreef Tjik het volgende:
[..]
Dat zei Ramsay toch bij de eerste ontmoeting, daar was Sansa bij
Van de Lannisters zou ik er niet zo zeker van zijn dat ze alle drie overleven.quote:Op maandag 20 juni 2016 15:46 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ach, af en toe een feelgood momentje kan geen kwaad. Ik verwacht sowieso niet dat Jon, Dany, Arya, Jamy, Tyrion en Cersei uit de serie worden geschreven.
De muur zien we dit seizoen niet vallen hoor, niet zonder enige opbouw.quote:Op maandag 20 juni 2016 15:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Eens. Alleen de muur gaat vallen en Dany gaat naar KL. Verder heb ik geen idee wat te verwachten.
De muur gaat vallen? Waarom niet gewoon door de poorten? Er zijn er immers meerderen. Bij dat oude kasteel is er een en verder een paar anderen.quote:Op maandag 20 juni 2016 15:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Eens. Alleen de muur gaat vallen en Dany gaat naar KL. Verder heb ik geen idee wat te verwachten.
Cersei haar rol zit er eigenlijk al tijden op. Ze heeft totaal geen macht meer. Die gaat er nog wel aan binnenkort.quote:Op maandag 20 juni 2016 15:46 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ach, af en toe een feelgood momentje kan geen kwaad. Ik verwacht sowieso niet dat Jon, Dany, Arya, Jamy, Tyrion en Cersei uit de serie worden geschreven.
Ik weet het niet, ze is al te lang het weerloze slachtoffer. Ik verwacht dat ze een ijzersterke comeback maakt anders was ze al lang afgemaakt.quote:Op maandag 20 juni 2016 15:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Cersei haar rol zit er eigenlijk al tijden op. Ze heeft totaal geen macht meer. Die gaat er nog wel aan binnenkort.
Kunnen we het wel eens zijn. Van Jaime verwacht ik eigenlijk dat hij dan "overstapt" naar de andere kant.quote:Op maandag 20 juni 2016 15:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Cersei haar rol zit er eigenlijk al tijden op. Ze heeft totaal geen macht meer. Die gaat er nog wel aan binnenkort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |