Ik denk dat Jon daarom ook stopte met Ramsey te slaan.quote:Op maandag 20 juni 2016 14:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wou ik ook net zeggen haha.. Misschien dat zij de eer heeft gekregen dit te doen omdat hij Sansa slecht behandelde.
Toch even juichen toen Jon Ramsay helemaal kapot sloegquote:Op maandag 20 juni 2016 14:58 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik denk dat Jon daarom ook stopte met Ramsey te slaan.
idd, daarom had ik ook verwacht dat umber over zou lopen en hij was ook behoorlijk prominent in beeld, waardoor bij mij die indruk werd gewekt, ook met het blikken werpen met jon, maar misschien dat ze ervoor hebben gekozen om het onderhuids te laten, dat umber er micchien wel aan heeft gedacht maar niet kon uitwerken dunno, fijne gedachte wel om het zo te interpreterenquote:Op maandag 20 juni 2016 12:17 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Nadeel van Ramsey's tactiek is dat het enorm inhakt op het moraal van je eigen troepen. Als hij zo zou blijven vechten, gaan de soldaten vanzelf niet meer de pijlenregen in rennen.
HUGEquote:Op maandag 20 juni 2016 14:58 schreef Amarantha het volgende:
Gaat wel een flink kampvuurtje worden daar.
ik weet niet of het emotie was. zoals sansa aangaf rickon is de enige stark en hij is meer een bedreiging voor ramsey dan jon en zijn legerquote:Op maandag 20 juni 2016 12:19 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik vraag me meer af hoe je goed wilt praten dat Jon vanuit emotie opeens een kansloze charge begint.
Ik had hetzelfde. Ook door de gesprekken van Davos en Tormund over het blind volgen van een koning. Ik dacht dat ze wellicht een verhaal over leiderschap wilden vertellen. Dat is op zich een thema dat regelmatig voorkomt in GoT, zeker de laatste tijd.quote:Op maandag 20 juni 2016 15:01 schreef Slayage het volgende:
[..]
idd, daarom had ik ook verwacht dat umber over zou lopen en hij was ook behoorlijk prominent in beeld, waardoor bij mij die indruk werd gewekt, ook met het blikken werpen met jon, maar misschien dat ze ervoor hebben gekozen om het onderhuids te laten, dat umber er micchien wel aan heeft gedacht maar niet kon uitwerken dunno, fijne gedachte wel om het zo te interpreteren
hear hearquote:
Je werd toch echt wel een paar keer aan het twijfelen gebracht in deze aflevering hoor. Jon alleen tegenover de paarden, de mannen van Jon in de stapel met lijken en in de hoek gedreven door de mannen van Ramsay.quote:Op maandag 20 juni 2016 15:04 schreef Asschen_sukar het volgende:
Wat vreselijk voorspelbaar is het geworden zeg.
De serie was juist zo leuk door het onvoorspelbare.
Vond Thrones eigenlijk nooit echt onvoorspelbaar.quote:Op maandag 20 juni 2016 15:04 schreef Asschen_sukar het volgende:
Wat vreselijk voorspelbaar is het geworden zeg.
De serie was juist zo leuk door het onvoorspelbare.
ik denk dat ze het misschienw el wilden maar dat ze gewoon krap waren met geld en tijd, dat haal ik ook uit de interview die ik zojuist las met de reisseur en dat ze daarom gewoon bepaalde dingen noodgedwongen hebben ingeknipt. dit lijkt op zoiets.quote:Op maandag 20 juni 2016 15:05 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde. Ook door de gesprekken van Davos en Tormund over het blind volgen van een koning. Ik dacht dat ze wellicht een verhaal over leiderschap wilden vertellen. Dat is op zich een thema dat regelmatig voorkomt in GoT, zeker de laatste tijd.
uhuquote:Op maandag 20 juni 2016 15:06 schreef Uezurii het volgende:
[..]
Vond Thrones eigenlijk nooit echt onvoorspelbaar.
Begrijp mij niet verkeerd, er zitten dingen in die kunnen schokken en nog onverwacht kunnen gebeuren. Maar het is niet de onvoorspelbare serie dat iedereen er van maakt, waar iedereen maar dood kan gaan. imo.quote:
de eerste seizoenen was het wel degelijk vernieuwend de zin dat nieman veilig was, een ned die wordt onthoofd, zoon die de wapens opneemt om hem te wreken, tijdens een bruiloft uitgemoord samen met zijn familie en afgelopen seizoen dat stannis zijn eigen kind opoffert was ondenkbaar, maar toch is het allemaal gebeurd. om een paar voorbeelden te noemen. zelfs jon deze had imo best dood kunnen gaan.quote:Op maandag 20 juni 2016 15:09 schreef Uezurii het volgende:
[..]
Begrijp mij niet verkeerd, er zitten dingen in die kunnen schokken en nog onverwacht kunnen gebeuren. Maar het is niet de onvoorspelbare serie dat iedereen er van maakt, waar iedereen maar dood kan gaan. imo.
Het was vernieuwend omdat de wereld en de karakters nog nieuw waren. Nu veel afleveringen verder weten wij hoe de wereld werkt. Hoe de karakters zijn. Welke karakters endgame materiaal zijn. Naast dat het voorspelbaar is, is het ook allemaal normaler geworden. We weten wat we kunnen verwachten inmiddels.quote:Op maandag 20 juni 2016 15:15 schreef Slayage het volgende:
[..]
de eerste seizoen was het wel degelijk vernieuwend de zin dat nieman veilig was, een ned die wordt onthoofd, zoon die de wapens opneemt om hem te wreken, tijdens een bruiloft uitgemoord samen met zijn familie en afgelopen seizoen dat stannis zijn eigen kind opoffert was ondenkbaar, maar toch is het allemaal gebeurd. om een paar voorbeelden te noemen. zelfs jon deze had imo best dood kunnen gaan.
hoewel het de laatste seizoen allemaal wel meer voorspelbaar is geworden, dat dan weer weel.
Nee joh Jon is eindmateriaal. gaat nooit doodquote:Op maandag 20 juni 2016 15:05 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je werd toch echt wel een paar keer aan het twijfelen gebracht in deze aflevering hoor. Jon alleen tegenover de paarden, de mannen van Jon in de stapel met lijken en in de hoek gedreven door de mannen van Ramsay.
Hoewel ik dat ook denk werd je in ieder geval ernstig aan het twijfelen gebracht.quote:Op maandag 20 juni 2016 15:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee joh Jon is eindmateriaal. gaat nooit dood
En zo wel gaat Melisandre gewoon weer proberen hem terug te krijgen.quote:Op maandag 20 juni 2016 15:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee joh Jon is eindmateriaal. gaat nooit dood
het is een bekend concept geworden idd, maar daar kan je niet omheen na 6 seizoen.quote:Op maandag 20 juni 2016 15:19 schreef Uezurii het volgende:
[..]
Het was vernieuwend omdat de wereld en de karakters nog nieuw waren. Nu veel afleveringen verder weten wij hoe de wereld werkt. Hoe de karakters zijn. Welke karakters endgame materiaal zijn. Naast dat het voorspelbaar is, is het ook allemaal normaler geworden. We weten wat we kunnen verwachten inmiddels.
Neemt niet weg dat de serie en het verhaal zelf nog twijfel weet te brengen zoals inderdaad met Jon deze episode. Ook al weet iedereen dat hij er wel door heen zou komen vrees je toch voor zijn leven.
dat zei ze dan dood leuk ook nog eensquote:Op maandag 20 juni 2016 15:20 schreef Uezurii het volgende:
[..]
En zo wel gaat Melisandre gewoon weer proberen hem terug te krijgen.
Nee, nadat hij opgestaan is uit de dood weet je dat hij onschendbaar is tot het einde van de serie.quote:Op maandag 20 juni 2016 15:20 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hoewel ik dat ook denk werd je in ieder geval ernstig aan het twijfelen gebracht.
Het is voorspelbaarder, omdat we het nu iets beter kennen inderdaad. Maar ik vind het nog altijd niet voorspelbaar. Het had mij echt niet verbaasd als ze nog een van de endgame karakters vermoord hadden om alles nog even op te schudden. In mijn ogen zijn dat trouwens Daenerys, Jon en Tyrion. Van die drie verwacht ik eigenlijk dat ze het overleven, maar helemaal veilig lijken ze me niet.quote:Op maandag 20 juni 2016 15:19 schreef Uezurii het volgende:
[..]
Het was vernieuwend omdat de wereld en de karakters nog nieuw waren. Nu veel afleveringen verder weten wij hoe de wereld werkt. Hoe de karakters zijn. Welke karakters endgame materiaal zijn. Naast dat het voorspelbaar is, is het ook allemaal normaler geworden. We weten wat we kunnen verwachten inmiddels.
Neemt niet weg dat de serie en het verhaal zelf nog twijfel weet te brengen zoals inderdaad met Jon deze episode. Ook al weet iedereen dat hij er wel door heen zou komen vrees je toch voor zijn leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |