http://www.fia.com/file/43618/download?token=_dfJlPWZquote:Op zondag 19 juni 2016 20:21 schreef franklop het volgende:
Iemand de speedtrap cijfers? Denk dat Max met zijn tow nog wel in de top 3 is gekomen.
quote:Op zondag 19 juni 2016 20:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
http://www.fia.com/file/43618/download?token=_dfJlPWZ
Apart eigenlijk, dacht dat Max daar wel 2e stond ofzo, ook gezien zn snelle sectortijd daarquote:Op zondag 19 juni 2016 20:30 schreef Peterselieman het volgende:
Die op de finishlijn zijn er ook en daar was Hamilton met 364,4 km/h de snelste
http://www.fia.com/file/43610/download?token=bQe7anuh
En dan te bedenken dat het rechte stuk nog even doorliep
Moet zeggen dat ik dit voor mij als kijker ook wel lachen vond.quote:Op zondag 19 juni 2016 20:23 schreef habitue het volgende:
Ik vind het maar idioot dat ze veel dingen niet mogen vertellen. Is voor de kijker toch ook veel leuker om te weten wat er precies speelt en meer te weten te komen over wat er precies speelt.
Jack was bij Mercedes langsgegaan en die zeiden iets over D-rates (nog steeds geen idee wat dat zijn)... dus de kijkers mogen het wel weten maar Lewis nietquote:Op zondag 19 juni 2016 20:23 schreef habitue het volgende:
Ik vind het maar idioot dat ze veel dingen niet mogen vertellen. Is voor de kijker toch ook veel leuker om te weten wat er precies speelt en meer te weten te komen over wat er precies speelt.
Dit is toch de laatste stint op de mediums? Beiden reden op mediums.quote:Op zondag 19 juni 2016 21:03 schreef Ooku het volgende:
[ afbeelding ]
Max zijn pace tegenover Ricciardo op softs. Leuk om te zien
Kloptquote:Op zondag 19 juni 2016 21:06 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Dit is toch de laatste stint op de mediums? Beiden reden op mediums.
oh ja klopt, mediums. Had de hele tijd in mijn hoofd dat ze dit weekend soft, super en ultra's konden gebruikenquote:Op zondag 19 juni 2016 21:06 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Dit is toch de laatste stint op de mediums? Beiden reden op mediums.
De Supersofts gingen 5 rondjes mee voor RBR, stel je voor wat de Ultra's hadden gedaanquote:Op zondag 19 juni 2016 21:19 schreef Ooku het volgende:
[..]
oh ja klopt, mediums. Had de hele tijd in mijn hoofd dat ze dit weekend soft, super en ultra's konden gebruiken
Even tussendoorvraag: Ultrasoft is dus softer dan supersoft toch? Als in, ultra is de overtreffende trap en niet super, hoewel ik super ook wel overtreffend vind zeg maar. Snap je?quote:Op zondag 19 juni 2016 21:32 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
De Supersofts gingen 5 rondjes mee voor RBR, stel je voor wat de Ultra's hadden gedaan
koop 2 potjes gelquote:Op zondag 19 juni 2016 21:34 schreef exile79 het volgende:
[..]
Even tussendoorvraag: Ultrasoft is dus softer dan supersoft toch? Als in, ultra is de overtreffende trap en niet super, hoewel ik super ook wel overtreffend vind zeg maar. Snap je?
winkels zijn dicht.quote:Op zondag 19 juni 2016 21:38 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
koop 2 potjes gel
Superstrong en ultrastrong
Merk het verschil
Volgens mij is de volgorde, Super - Ultra - Hyper(Die nog niet bestaatquote:Op zondag 19 juni 2016 21:34 schreef exile79 het volgende:
[..]
Even tussendoorvraag: Ultrasoft is dus softer dan supersoft toch? Als in, ultra is de overtreffende trap en niet super, hoewel ik super ook wel overtreffend vind zeg maar. Snap je?
Soft --------------------------------------> Hardquote:Op zondag 19 juni 2016 21:34 schreef exile79 het volgende:
[..]
tnx!quote:Op zondag 19 juni 2016 21:42 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Soft --------------------------------------> Hard
Ultrasoft, Supersoft, Soft, Medium, Hard.
Volgend jaar krijgen we Mega Ultrasoft oid
Of beton natuurlijk.quote:Op zondag 19 juni 2016 21:42 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Soft --------------------------------------> Hard
Ultrasoft, Supersoft, Soft, Medium, Hard.
Volgend jaar krijgen we Mega Ultrasoft oid
Die auto is ook niet goed genoeg, anders deden ze elke GP serieus mee voor de overwinning. En dat doen ze niet. Dus auto niet goed genoeg.quote:Op zondag 19 juni 2016 23:10 schreef Sunri5e het volgende:
Wat mij trouwens opvalt is dat men over veel circuits zegt dat ze niet bij de Red Bull past. In mijn mening is die auto dan gewoon niet goed genoeg....?
quote:Op zondag 19 juni 2016 23:18 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die automotor is ook niet goed genoeg, anders deden ze elke GP serieus mee voor de overwinning. En dat doen ze niet. Dus automotor niet goed genoeg.
Wat wel zo is is dat sommige circuits sommige auto's beter liggen dan anderen. Dat heb je altijd wel. Over 2 weken zouden, op papier dan toch, de Red Bulls sterker voor de dag moeten komen.
Al met al wel een beetje een kutweekend zo met die finish op Le Mans en die oersaaie F1 race
Ik hoor alleen bijna elke race dat het niet een circuit voor de RB is.quote:Op zondag 19 juni 2016 23:18 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wat wel zo is is dat sommige circuits sommige auto's beter liggen dan anderen. Dat heb je altijd wel. Over 2 weken zouden, op papier dan toch, de Red Bulls sterker voor de dag moeten komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |