abonnement Unibet Coolblue
  zondag 19 juni 2016 @ 19:52:54 #1
426061 hockeyertje
hva-gelderland
pi_163144676
Beste Fokkers,

Heb al een tijdje een relatie (meer dan 2 jaar). Nu heb ik normaal altijd "onveilige" seks gehad, wat natuurlijk een heerlijk gevoel is. Nu is mijn vriendin een tijdje met de pil gestopt vanwege de bijwerkingen van dat ding. Zelf wil ze niet graag een spiraaltje, ik wil nog geen kinderen. Daarom nu maar weer met condoom. Nu vroeg ik mij af, welke condoom raden jullie aan? Hoor veel reclame op de radio over de Wingman, maar geen ervaring mee. Zelf gebruik ik nu Durex Feeling Sensitive. Heb een gemiddelde lengte, dus speciale maten hoef ik niet ;).

Hoor graag jullie ervaring, neem aan dat er mensen in hetzelfde schuitje zitten.

Ook gebruiken we af en toe met ribbels/nopjes.
pi_163144715
Wingman is geweldig. Flinterdun, geurloos en snel, heel snel aan te brengen...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_163144720
durex love
  zondag 19 juni 2016 @ 19:58:32 #4
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_163144810
Ik vind Wingman wel fijn, Durex plakt meer. Alleen ervaring met gebruik bij fappen btw.
pindazakje
pi_163144854
Wingman. O+
Your opinion of me is none of my business.
  zondag 19 juni 2016 @ 20:03:45 #6
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_163144938
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 19:58 schreef Hyaenidae het volgende:
Alleen ervaring met gebruik bij fappen btw.
Goede inbreng wel _O-
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
pi_163144990
Zelf gebruik ik dit soort beschermhoezen..



In verband met mijn buiten proportionele penor (want we zijn natuurlijk wel op Fok! hé. :{w ), daarbij stoten deze ook vocht van buitenaf goed af, maar als ik inderdaad zo'n gemiddeld maatje mini me net als jou had gehad was ik vast en zeker ook voor Durex gegaan! ^O^
With a Song in my heart and a smile on my face...
pi_163145052
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 19:58 schreef Hyaenidae het volgende:
Alleen ervaring met gebruik bij fappen btw.
_O-
With a Song in my heart and a smile on my face...
  zondag 19 juni 2016 @ 20:10:30 #9
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_163145108
quote:
10s.gif Op zondag 19 juni 2016 20:08 schreef Mr.Galaxy. het volgende:

[..]

_O-
Ja trek het maar in het belachelijke, alsof jullie nooit fappen.
pindazakje
pi_163145136
Probeer dus wingman :D

Ze kosten normaal ongeveer een euro per stuk en zijn te krijgen bij de Jumbo en de meeste drogisterijen, dus pik ze daar een keer op om te proberen.

Als het bevalt kan je ze goedkoper krijgen bij bijvoorbeeld de aanbiedingen van drogisterij.net.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_163145258
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 20:10 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Ja trek het maar in het belachelijke, alsof jullie nooit fappen.
Is niet belachelijk, maar het klinkt een beetje alsof je één merk hebt voor fappen en één voor de werkelijke daad, dat kwam een beetje grappig over, that's all.. fappen doe ik overigens zonder condoom, soms gebruik ik van die latex wegwerp handschoentjes en wat glijmiddel of massageolie, echt een aanrader maat. ^O^
With a Song in my heart and a smile on my face...
  zondag 19 juni 2016 @ 20:18:20 #12
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_163145327
quote:
7s.gif Op zondag 19 juni 2016 20:15 schreef Mr.Galaxy. het volgende:

[..]

Is niet belachelijk, maar het klinkt een beetje alsof je één merk hebt voor fappen en één voor de werkelijke daad, dat kwam een beetje grappig over, that's all.. fappen doe ik overigens zonder condoom, soms gebruik ik van die plastic wegwerp handschoentjes en wat glijmiddel of massageolie, echt een aanrader maat. ^O^
Thanks voor tip, ga ik proberen bro.
pindazakje
pi_163145368
quote:
14s.gif Op zondag 19 juni 2016 20:18 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Thanks voor tip, ga ik proberen bro.
Ure welcome bro.
With a Song in my heart and a smile on my face...
  zondag 19 juni 2016 @ 22:36:59 #14
426061 hockeyertje
hva-gelderland
pi_163150057
Ga de wingman maar eens proberen. Bestel nu mijn condooms gewoon via internet.
  zondag 19 juni 2016 @ 23:51:11 #15
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_163152153
Boterhamzakje + elastiek.
Fade to Black
pi_163152849
Ik heb van die extra large dinegn maar daar voel ik niks bij, en die normale zijn te klein en die scheuren vaak :')

Ik heb net een date gehad en ik hoop echt dat ik haar gewoon zonder condoom kan geven..
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_163154031
Wingman! Super fijn :)
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_163156545
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 00:22 schreef Aiciu het volgende:
Ik heb van die extra large dinegn maar daar voel ik niks bij, en die normale zijn te klein en die scheuren vaak :')

Ik heb net een date gehad en ik hoop echt dat ik haar gewoon zonder condoom kan geven..
Doe je hem wel juist om? Zonder lucht in de tip?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_163158055
Gewoon normale Durex

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_163158077
sowieso wtf is al dat verschil met ultra sensetive maximum geribbelde tingle wingman 2 componenten glijmiddel bullshit :')

condoom is een condoom. Ja ok de ene is dunner dan de ander maar kom op is het niet allemaal een beeetje marketing ?
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_163158194
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 11:17 schreef Baas_bas het volgende:
sowieso wtf is al dat verschil met ultra sensetive maximum geribbelde tingle wingman 2 componenten glijmiddel bullshit :')

condoom is een condoom. Ja ok de ene is dunner dan de ander maar kom op is het niet allemaal een beeetje marketing ?
Nee.

De een is dunner dan de andere, de een stinkt alsof je een fietsband om je genotsknots probeert te rollen, terwijl de andere volledig geurloos zijn werk doet. En dat hulpmiddeltje van de Wingman is een briljante, Nederlandse uitvinding.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_163158218
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 11:21 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Nee.

De een is dunner dan de andere, de een stinkt alsof je een fietsband om je genotsknots probeert te rollen, terwijl de andere volledig geurloos zijn werk doet. En dat hulpmiddeltje van de Wingman is een briljante, Nederlandse uitvinding.
welk hulpmiddeltje?
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_163158241
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 11:17 schreef Baas_bas het volgende:
sowieso wtf is al dat verschil met ultra sensetive maximum geribbelde tingle wingman 2 componenten glijmiddel bullshit :')

condoom is een condoom. Ja ok de ene is dunner dan de ander maar kom op is het niet allemaal een beeetje marketing ?
niet mee eens kan echt niet genieten met die cheapass. Passen voor geen meter
pi_163158259
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2016 11:23 schreef tailfox het volgende:

[..]

niet mee eens kan echt niet genieten met die cheapass. Passen voor geen meter
dan bestel je toch eentje die wat kleiner is?
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_163158321
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 11:22 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

welk hulpmiddeltje?
Wingman condooms komen in een houder, waardoor je het condoom met één hand, in één beweging kan aanbrengen. Die houder maakt ook dat ze de condooms dunner kunnen maken, omdat je er niet met je vingers en nagels aan hoeft te komen. En doordat het zo snel is, heb je geen noemenswaardig "ga maar even wat voor jezelf doen terwijl ik dit condoom omfrummel"-moment.

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_163158362
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 11:26 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Wingman condooms komen in een houder, waardoor je het condoom met één hand, in één beweging kan aanbrengen. Die houder maakt ook dat ze de condooms dunner kunnen maken, omdat je er niet met je vingers en nagels aan hoeft te komen. En doordat het zo snel is, heb je geen "ga maar even wat voor jezelf doen terwijl ik dit condoom omfrummel"-moment.

Niet gewoon de condoom in je mond stoppen en hem zo over je eigen lul trekken :')
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_163158387
Nee maar verder wel handig hoor alleen zo dun dat je het niet eens met je vingers mag aanraken geeft me nou niet echt een veilig gevoel. Dat is toch waar een condoom voor is tenslotte. Ok het is dan wat dunner en voelt wat beter maar het idee dat als je het met je nagels aanraakt dat die dan kapot is (ookal zet je geen kracht) geeft me nou niet echt een goed gevoel :') Dan liever gewoon normale condooms van een betrouwbaar merk zoals Durex en dan als je haar wat beter kent gewoon zonder
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_163158417
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 11:30 schreef Baas_bas het volgende:
Nee maar verder wel handig hoor alleen zo dun dat je het niet eens met je vingers mag aanraken geeft me nou niet echt een veilig gevoel. Dat is toch waar een condoom voor is tenslotte. Ok het is dan wat dunner en voelt wat beter maar het idee dat als je het met je nagels aanraakt dat die dan kapot is (ookal zet je geen kracht) geeft me nou niet echt een goed gevoel :') Dan liever gewoon normale condooms van een betrouwbaar merk zoals Durex en dan als je haar wat beter kent gewoon zonder
Je mag hem wel aanraken, maar de kans op beschadigingen is gewoon veel kleiner. Dat is iets wat voor alle condooms geldt.

Als het goed is komt je paarse genotsknots geen scherpe dingen tegen tijdens het jeweetwellen. Nou ja, wel als je hem alleen door je pincet laat gieren, maar bij normale seks dus niet.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_163158440
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 11:31 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Je mag hem wel aanraken, maar de kans op beschadigingen is gewoon veel kleiner. Als het goed is komt je paarse genotsknots geen scherpe dingen tegen tijdens het jeweetwellen. Nou ja, wel als je hem alleen door je pincet laat gieren, maar bij normale seks dus niet.
naja een gewone condoom van durex moet volgens mij echt wel tegen een beetje nagels kunnen. Je moet er niet in knijpen maar je kan hem wel gewoon met de hand afrollen. Als dat niet eens meer mag met zo'n dunne wordt het wel erg spannend :D
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_163158584
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 11:32 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

naja een gewone condoom van durex moet volgens mij echt wel tegen een beetje nagels kunnen. Je moet er niet in knijpen maar je kan hem wel gewoon met de hand afrollen. Als dat niet eens meer mag met zo'n dunne wordt het wel erg spannend :D
Het probleem is dat niet iedereen even handig is met het afrollen van een condoom. En er dus condooms (van alle merken) beschadigd raken door bijvoorbeeld vingernagels of andere vormen van onzorgvuldig gebruik.

Het aanbrenghoudertje zorgt ervoor dat de consument het condoom niet meer onzorgvuldig kan gebruiken, en dát maakt dat ze het condoom iets dunner kunnen maken, zonder dat dit onveilige situaties oplevert.

En dus niet andersom, zoals jij lijkt te willen beweren
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_163159898
Wist je dat 2000 jaar geleden de Marokkanen het eerste volk was dat het condoom uitvond en gebruikte? Zij gebruikte hiervoor een geitendarm. Pas veel later, omstreeks 1880, hebben de Britten deze techniek verfijnd door de darm eerst uit de geit te halen.
pi_163161336
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2016 09:49 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Doe je hem wel juist om? Zonder lucht in de tip?
Hij scheurt gewoon bij het omdoen :') Kut dingen.
N A P O L I
C A M P A N I A
  maandag 20 juni 2016 @ 13:28:55 #33
456908 Bugfixed
Beetje lastig
pi_163161369
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 12:30 schreef Lange_Lans het volgende:
Wist je dat 2000 jaar geleden de Marokkanen het eerste volk was dat het condoom uitvond en gebruikte? Zij gebruikte hiervoor een geitendarm. Pas veel later, omstreeks 1880, hebben de Britten deze techniek verfijnd door de darm eerst uit de geit te halen.
Wel godverdomme _O-
pi_163161689
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 13:27 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Hij scheurt gewoon bij het omdoen :') Kut dingen.
Dan ben jij dus het schoolvoorbeeld van iemand die onkundig met condooms overweg gaat. Probeer eens een wingman. :D
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_163162017
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 13:41 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Dan ben jij dus het schoolvoorbeeld van iemand die onkundig met condooms overweg gaat. Probeer eens een wingman. :D
Waar koop je die?

Maar ik ben wel heel lomp met condooms, geen geduld voor :P
N A P O L I
C A M P A N I A
  maandag 20 juni 2016 @ 14:04:22 #36
380218 Dr.Jan-Itor
Knifewrench!
pi_163162234
Ik gebruik gewoon durex ambassador glyders. Veel voor weinig, compact verpakt en ze doen wat ze moeten doen :)
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_163162396
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 13:55 schreef Aiciu het volgende:
Waar koop je die?
Jumbo, Total, BP, drogist of online.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_163162440
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 14:11 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Jumbo, Total, BP, drogist of online.
Even peilen of m'n date beschikbaar is vanavond, kan ik gelijk even testen.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_163167338
quote:
7s.gif Op zondag 19 juni 2016 20:15 schreef Mr.Galaxy. het volgende:

[..]

Is niet belachelijk, maar het klinkt een beetje alsof je één merk hebt voor fappen en één voor de werkelijke daad, dat kwam een beetje grappig over, that's all.. fappen doe ik overigens zonder condoom, soms gebruik ik van die latex wegwerp handschoentjes en wat glijmiddel of massageolie, echt een aanrader maat. ^O^
als je ooit een meisje krijgt moet je toch wel weten hoe zo'n condoom werkt toch?
5 Ferrari's op videoband!
  maandag 20 juni 2016 @ 17:31:32 #40
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_163167523
Ga je naar "den vreemde" bv Azie, neem je eigen merk en vooral maat condooms mee. De "local" condooms zijn echt een stuk kleiner.
En zonder condoom wippen in Azie is russisch roulette in Azie.

8)7 8)7

[ Bericht 1% gewijzigd door LeesFoknl op 20-06-2016 17:32:10 (puntjes op de "i" gezet.) ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 20 juni 2016 @ 19:39:12 #41
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_163170417
Wingman.
Andere fabrikanten kunnen eigenlijk gewoon stoppen.
pi_163170750
Ik snap niet waarom mensen hem flinterdun wil. Als het iets steviger is en je dus minder voelt, kan je de vrijpartij nog een stuk langer maken. Ideaal toch?
  dinsdag 21 juni 2016 @ 22:34:54 #43
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_163202410
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 19:52 schreef TserrofEnoch het volgende:
Ik snap niet waarom mensen hem flinterdun wil. Als het iets steviger is en je dus minder voelt, kan je de vrijpartij nog een stuk langer maken. Ideaal toch?
Of je traint uithoudingsvermogen?
pi_163202669
Koop iig niet van die dikke dingen, vroeger wel eens gehad... nou... ik kon wel uren blijven rammen..

Dus regel sowieso iets duns met glijmiddel (zaaddodend, word je niet meteen pappa als het scheurt of j ewat knoeit).

Inmiddels is een condoom bij ons niet echt meer relevant.
Whatever...
pi_163210824
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 19:52 schreef hockeyertje het volgende:
Beste Fokkers,

Heb al een tijdje een relatie (meer dan 2 jaar). Nu heb ik normaal altijd "onveilige" seks gehad, wat natuurlijk een heerlijk gevoel is. Nu is mijn vriendin een tijdje met de pil gestopt vanwege de bijwerkingen van dat ding. Zelf wil ze niet graag een spiraaltje, ik wil nog geen kinderen. Daarom nu maar weer met condoom. Nu vroeg ik mij af, welke condoom raden jullie aan? Hoor veel reclame op de radio over de Wingman, maar geen ervaring mee. Zelf gebruik ik nu Durex Feeling Sensitive. Heb een gemiddelde lengte, dus speciale maten hoef ik niet ;).

Hoor graag jullie ervaring, neem aan dat er mensen in hetzelfde schuitje zitten.

Ook gebruiken we af en toe met ribbels/nopjes.
Ik ben een tijdje geleden ook gestopt met de pil om dezelfde reden.
Durex Sensitive it is.. Wingman nog nooit geprobeerd..
  woensdag 22 juni 2016 @ 16:59:45 #46
426061 hockeyertje
hva-gelderland
pi_163217127
Ja ik wil inderdaad dunne condooms omdat ik wel wat wil voelen. Zonder is altijd fijner maar heb voorlopig nog geen kinderwens. Lang uithouden is ook niet echt een probleem. Bedankt voor de tips in ieder geval.

Ribbels/nopjes zijn trouwens alleen voor de vrouw echt interessant, zelf voel ik daar niets van (behalve dat het condoom wat dikker is).
pi_163217683
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:34 schreef Flogging het volgende:

[..]

Of je traint uithoudingsvermogen?
Dan moet je naar de sportschool.

Nee maar zonder grappen, je hebt het over edging? Is al helemaal een kansloze bezigheid imo.
---
Persoonlijk vind ik 'het gevoel' echt overrated.
  donderdag 23 juni 2016 @ 23:00:10 #48
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_163252706
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 17:24 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Dan moet je naar de sportschool.

Nee maar zonder grappen, je hebt het over edging? Is al helemaal een kansloze bezigheid imo.
---
Persoonlijk vind ik 'het gevoel' echt overrated.
Dat bedoel ik eigenlijk niet. Gewoon trainen dat je langer kunt neuken zonder klaar te komen.
pi_163263456
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 23:00 schreef Flogging het volgende:

[..]

Dat bedoel ik eigenlijk niet. Gewoon trainen dat je langer kunt neuken zonder klaar te komen.
Nog langer? Hoelang moet seks wel niet duren standaard? 2 uur? Ze is nu al vaak schraal.
  vrijdag 24 juni 2016 @ 14:44:32 #50
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_163268012
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 11:31 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Nog langer? Hoelang moet seks wel niet duren standaard? 2 uur? Ze is nu al vaak schraal.
Jij begint erover dat TO het een stuk langer wil maken. Ik zeg dat het prima kan met training. Vervolgens begin jij over je eigen situatie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')