Alleen jij hoor..quote:Op maandag 20 juni 2016 01:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
we zitten allemaal ons best te doen die namen niet voluit te schrijven
Het zou wel hilarisch zijn als GRRM D&D dus vroeg "wie zijn Jon's ouders" en dat ze antwoordden: "ja euh, Ned Stark toch? En een hoer?"quote:Op maandag 20 juni 2016 01:53 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij zijn speculaties nooit spoilersHet is alleen een spoiler als in de boeken al duidelijk staat dat het zo zit en in de serie zoiets nog niet aan de orde is gekomen. Er wordt hier continu gespeculeerd en vorige week zagen we met Ayra dat het meest simpele verhaallijntje waar niemand op speculeerde aan de hand was.
Jaquote:Op maandag 20 juni 2016 01:54 schreef Kokoswater het volgende:
Het zou wel hilarisch zijn als GRRM D&D dus vroeg "wie zijn Jon's ouders" en dat ze antwoordden: "ja euh, Ned Stark toch? En een hoer?"
Er is nog wel een andere theorie. Maar dat is meer gebaseerd op de boeken.quote:Op maandag 20 juni 2016 01:10 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Ik ken geen andere theorie over Jon's ouders dan R+L. Wat denk je dat D&D hem gezegd hadden, Melisandre en Tormund?
Dacht trouwens wel dat GRRM het zei, maar weet het niet zeker meer.
Ik begin ernstig moe te wordenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Check alt-shift-X z'n theorievideo's anders.quote:
Dat probeer ik ook altijd als er een mug rond mijn hoofd blijft vliegen..quote:Op maandag 20 juni 2016 02:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Check alt-shift-X z'n theorievideo's anders.
En kunnen we met z'n allen niet gewoon besluiten Maanvis en masse te negeren?
fok.nl/shop cheapoquote:Op maandag 20 juni 2016 02:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Check alt-shift-X z'n theorievideo's anders.
En kunnen we met z'n allen niet gewoon besluiten Maanvis en masse te negeren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
quote:Op maandag 20 juni 2016 03:38 schreef FireFox1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 juni 2016 03:39 schreef Loserkid het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Zoals verwachtquote:
Jep hier ookquote:Op maandag 20 juni 2016 03:52 schreef Crack_ het volgende:
Wtf, hbo geeft me beeld van oude aflevering met de ondertiteling van ik denk de nieuwe?!!?!?!?!
Godverfuckingdommequote:Op maandag 20 juni 2016 03:54 schreef Kauai het volgende:
[..]
Jep hier ookEp 5 met ondertiteling van 9
Gerechtigheidquote:Op maandag 20 juni 2016 03:58 schreef L3gend het volgende:
Ramsay eindelijk dood, door zijn eigen hounds
Aflevering is afgelopen...quote:Op maandag 20 juni 2016 04:00 schreef Crack_ het volgende:
Iemand geef me stream please, hbo doet het niet dus![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ditquote:Op maandag 20 juni 2016 03:52 schreef Crack_ het volgende:
Wtf, hbo geeft me beeld van oude aflevering met de ondertiteling van ik denk de nieuwe?!!?!?!?!
Hij leert haar iets, en stuurt haar de goeie kant op.quote:Op maandag 20 juni 2016 05:15 schreef Maanvis het volgende:
Vet, Tyrion die Dany vertelt dat de op haar vader begint te lijken.. En nog vetter dat ie vertelt dat er wildfire onder King's landing ligt.
Dus nu weten we niet of ie Dany aan het waarschuwen is of misschien op ideeën brengt
Mja officieel gezien had ik ook nog wel verwacht dat de Umbers of hoe heten ze ook weer zich tegen Ramsay zouden keren. Omdat er al heel veel theorietjes rond gingen dat dat hoofd van die dire wolf niet van een dire wolf kon zijn want te klein. Dus dat was ook nog een optie.quote:Op maandag 20 juni 2016 08:04 schreef DaMart het volgende:
Toffe aflevering.
De redding door Littlefinger kwam weliswaar niet als een verrassing, maar ik vond het niet storend eigenlijk. Was gewoon een goede aflevering en ik zat toch wel op het puntje van de stoel te wachten wanneer dat leger nou eindelijk te hulp zou schieten.
En Sansa die Ramsay aan zijn eigen voert![]()
![]()
![]()
![]()
.
Dat vond ik inderdaad ook...heel intens. Wel lullig dat dat leger niet een kwartiertje eerder arriveerde.quote:Op maandag 20 juni 2016 08:04 schreef DaMart het volgende:
Toffe aflevering.
De redding door Littlefinger kwam weliswaar niet als een verrassing, maar ik vond het niet storend eigenlijk. Was gewoon een goede aflevering en ik zat toch wel op het puntje van de stoel te wachten wanneer dat leger nou eindelijk te hulp zou schieten.
Het gevecht stond ook een kwartier later gepland in de TV gids maar Jon kon zich niet inhouden en moest persé rickon reddenquote:Op maandag 20 juni 2016 08:47 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat vond ik inderdaad ook...heel intens. Wel lullig dat dat leger niet een kwartiertje eerder arriveerde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |