Belangrijker: Hamilton buiten beeldquote:Op zondag 19 juni 2016 16:36 schreef Doublepain het volgende:
Nu krijg je die blije bakkes van Rosberg
winnen is winnen tochquote:Op zondag 19 juni 2016 16:38 schreef WEST het volgende:
Zie rosberg blij zijn met deze slaapverwekkende overwinning.
Wanneer?quote:Op zondag 19 juni 2016 16:37 schreef caspervc het volgende:
Let op, max gaat ricciardo nog proberen aant e vallen
jep,quote:Op zondag 19 juni 2016 16:38 schreef Swetsenegger het volgende:
RIC heeft wel een behoorlijk slechte race gereden
iddquote:Op zondag 19 juni 2016 16:39 schreef De-Hamster het volgende:
Met een 1 stopper had het heel anders uitgezien.
dit jaquote:Op zondag 19 juni 2016 16:39 schreef VacaLoca het volgende:
Max heeft echt uitstekend gedaan, maar die Medium banden hadden gewoon bij eerste stop er onder gemoeten tot eind
WELL DONE BAKU!!!!!quote:Op zondag 19 juni 2016 16:39 schreef Rodawa het volgende:
Straks nog het gênante podiuminterview. "Hello Baku, what a race!"
RBR mag wel aan een betere pittactiek gaan doen. Eerder zag je ze ook al meer stops doen tov andere teamsquote:Op zondag 19 juni 2016 16:39 schreef VacaLoca het volgende:
Max heeft echt uitstekend gedaan, maar die Medium banden hadden gewoon bij eerste stop er onder gemoeten tot eind
Kom op zeg, waar heeft hij het laten leggen? Alleen maar mannen voor hem met veel betere en snellere motoren die hem gemakkelijk voorbij konden.quote:Op zondag 19 juni 2016 16:38 schreef Swetsenegger het volgende:
RIC heeft wel een behoorlijk slechte race gereden
vol in beeld met de text "Well done Baku!"quote:
dat was die 24 uurs race waar je het hier niet over mag hebben ook.quote:
Een betere kwalificatie had hier weinig tot niks uitgemaakt.quote:Op zondag 19 juni 2016 16:39 schreef marcodej het volgende:
Twee rondjes tekort om RIC nog te pakken, jammer. Verder race verneukt in de kwalificatie.
finally!!! Slechtste race van het jaar. Niet meer terugkomen hier aub.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2016 16:40 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
vol in beeld met de text "Well done Baku!"
[ afbeelding ]
Zekerquote:Op zondag 19 juni 2016 16:42 schreef Sinister-D- het volgende:
Gelukkig heb ik vandaag een race vol met emotie gezien
1e gewordenquote:Op zondag 19 juni 2016 16:41 schreef Smoofie het volgende:
Kijk rosberg dan. Helemaal niets gepresteerd vandaag
Betere auto ontwerpen die minder zwaar is voor de banden.quote:Op zondag 19 juni 2016 16:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
RBR mag wel aan een betere pittactiek gaan doen. Eerder zag je ze ook al meer stops doen tov andere teams
Die emotie had voor mij niet gehoeven...quote:Op zondag 19 juni 2016 16:42 schreef Sinister-D- het volgende:
Gelukkig heb ik vandaag een race vol met emotie gezien
Motor probleem sneller gefixed dan Hamilton.quote:Op zondag 19 juni 2016 16:41 schreef Smoofie het volgende:
Kijk rosberg dan. Helemaal niets gepresteerd vandaag
Volgend jaar is die er weerquote:Op zondag 19 juni 2016 16:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Nou, dat was een GP om snel weer te vergeten.
ook dat is racen, hoe triest ookquote:Op zondag 19 juni 2016 16:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die emotie had voor mij niet gehoeven...
Dat is een prestatie op zich.quote:Op zondag 19 juni 2016 16:43 schreef Nattekat het volgende:
Niet gedacht dat ik het ooit zou zeggen, maar dit was slechter dan Valencia.
Maar die was bijna 24 uur spannender dan deze hele race van 1:41 uur.quote:Op zondag 19 juni 2016 16:41 schreef Geralt het volgende:
[..]
dat was die 24 uurs race waar je het hier niet over mag hebben ook.
Ja hequote:Op zondag 19 juni 2016 16:44 schreef Doublepain het volgende:
Toch leuk hoe iedereen met elkaar omgaat tot Rosberg er staat en het dan meer zakelijk contact is..
Pisventje
Mwoah, VES heeft toch wel wat vertraging opgelopen door zijn startpositie. Had wellicht nog wel 1 of twee plekken hoger kunnen eindigen met een goede kwalificatie. Niet heel veel, maar toch weer een paar puntjes extra.quote:Op zondag 19 juni 2016 16:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Een betere kwalificatie had hier weinig tot niks uitgemaakt.
Dit ja. Is zo'n beetje geen coureur die ik zo slecht aankan als Pisberg.quote:Op zondag 19 juni 2016 16:44 schreef Doublepain het volgende:
Toch leuk hoe iedereen met elkaar omgaat tot Rosberg er staat en het dan meer zakelijk contact is..
Pisventje
Volgens mij is Rosberg juist een heel aardig persoon.quote:Op zondag 19 juni 2016 16:44 schreef Doublepain het volgende:
Pisventje
Gingen genoeg mee. Die tweede stop was te vroeg of niet nodig. Maar kan ook aan de auto liggen.quote:Op zondag 19 juni 2016 16:44 schreef MakkieR het volgende:
een pitstop na zes rondes, wie verzint zo iets.
Nee, met z'n oortje of drinkslang in z'n oogquote:
Heeft koud Fins bloed.quote:Op zondag 19 juni 2016 16:44 schreef franklop het volgende:
Rosberg is een slechte knuffelaar, dat heb ik wel gezien
Ik vind hem altijd zo'n zeur in zijn youtube/instagram filmpjes.quote:Op zondag 19 juni 2016 16:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Volgens mij is Rosberg juist een heel aardig persoon.
Vettel is gewoon de koning van de paddock, dat enthousiasme hebben niet ze allemaal bij elkaar.quote:Op zondag 19 juni 2016 16:44 schreef Doublepain het volgende:
Pisventje
Hij zat op een gegeven moment in begin laatste ronde maar op 1,4squote:
Die rare eerste bandenwissel heeft dan eerder 'zijn race verneukt' dan hij zelf in de kwalificatie denk ik tochquote:Op zondag 19 juni 2016 16:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mwoah, VES heeft toch wel wat vertraging opgelopen door zijn startpositie. Had wellicht nog wel 1 of twee plekken hoger kunnen eindigen met een goede kwalificatie. Niet heel veel, maar toch weer een paar puntjes extra.
Duurde iets langer door een haperend wiel.quote:Op zondag 19 juni 2016 16:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Wat was er trouwens met die tweede stop van VES ?
Doet hij toch best leuk zo met zijn humor. Is het tenminste niet zo'n statische show.quote:Op zondag 19 juni 2016 16:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Vettel is gewoon de koning van de paddock, dat enthousiasme hebben niet ze allemaal bij elkaar.
Olav zei dat Eddie Jordan de interviews zou doen.quote:Op zondag 19 juni 2016 16:46 schreef Sinister-D- het volgende:
En nu weer een of andere oninteressante semi-bekende met de interviews
Eddie Jordan toch?quote:Op zondag 19 juni 2016 16:46 schreef Sinister-D- het volgende:
En nu weer een of andere oninteressante semi-bekende met de interviews
Was misschien wel nodig. RB is zwaar voor de banden en met de nieuwe motor nog meer.quote:Op zondag 19 juni 2016 16:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Die rare eerste bandenwissel heeft dan eerder 'zijn race verneukt' dan hij zelf in de kwalificatie denk ik tochDat had veel meer gescheeld is mijn gok.. Kijk naar Ric z'n startpositie.
100x Liever dan Kimi Räikkönen. Die trek ik echt nietquote:Op zondag 19 juni 2016 16:44 schreef merino het volgende:
[..]
Dit ja. Is zo'n beetje geen coureur die ik zo slecht aankan als Pisberg.
Dat heb ik dus bij Vettel.quote:Op zondag 19 juni 2016 16:44 schreef merino het volgende:
[..]
Dit ja. Is zo'n beetje geen coureur die ik zo slecht aankan als Pisberg.
Je krijgt wel Eddie Jordan...quote:Op zondag 19 juni 2016 16:47 schreef Weltschmerz het volgende:
Voordeel dat Rosberg wint is dat je maar 1 volkslied hebt.
Twee races zoals de vorige twee en het is weer totaal anders.quote:
met de medium wel stuk minder last vanquote:Op zondag 19 juni 2016 16:48 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Was misschien wel nodig. RB is zwaar voor de banden en met de nieuwe motor nog meer.
Lewis zijn circuits komen nog wel.quote:
Klopt, een van de aardigste hoor. Organiseert ook veel zaken voor de anderen enzo, wordt misschien nog wel pitbaas oid later.quote:Op zondag 19 juni 2016 16:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Volgens mij is Rosberg juist een heel aardig persoon.
Maar die paar (zes?) rondjes had hij toch echt nog wel op de mediums extra kunnen rijden aan het eind? Had die er dan meteen onder gegooid in een eenstopper bedoel ik. Maar ik schat dat mss totaal verkeerd in hoorquote:Op zondag 19 juni 2016 16:48 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Was misschien wel nodig. RB is zwaar voor de banden en met de nieuwe motor nog meer.
buh, ik heb 24hlm tot het aller laatste gekeken. Maar Eddie is ook kut met zijn geschreeuwquote:Op zondag 19 juni 2016 16:47 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Olav zei dat Eddie Jordan de interviews zou doen.
Dat gaat onder druk ergens fout dit seizoen, dat weet je bij Britney gewoon. Het enige geluk dat hij heeft is het feit dat Hamilton ook niet bepaald bullet proof is tot dusver dit seizoen.quote:
GP2 race van vanochtendquote:Op zondag 19 juni 2016 16:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Spectacular, great track, exciting racing. Welke race was dat ?
En de jongens hebben het ook allemaal even goed gedaanquote:
Hij heeft weinig andere keus nu idd. Kan moeilijk even hard gapen en zeggen dat er geen hol aan was en bier wil gaan drinken.quote:Op zondag 19 juni 2016 16:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou ja, als presenter moet je 't een beetje leuk proberen te maken....
Mja, maar er is een verschil tussen het publiek enthousiaster krijgen en complete onwaarheden verkondigen in de hoop dat het publiek maar gaat juichen. Dit was pijnlijk.quote:Op zondag 19 juni 2016 16:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou ja, als presenter moet je 't een beetje leuk proberen te maken....
Ik heb alleen die van vandaag gezien.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2016 16:53 schreef franklop het volgende:
18 finishers, wie voorspelde dat ook alweer
verdient grof geld, max winstquote:Op zondag 19 juni 2016 16:51 schreef Smacked_Actor het volgende:
henno heeft zn dedi gaming streaming pc bij elkaar gespaard well done waku waku henno
Dat helpt ook niet, hoewel de eerlijkheid gebiedt te zeggen dat het doorgaans RIC is die de lul is vanwege beroerde pitstops bij RB. VES had echter een stuk betere race pace op de mediums en werd duidelijk flink opgehouden door zijn positie.quote:Op zondag 19 juni 2016 16:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Die rare eerste bandenwissel heeft dan eerder 'zijn race verneukt' dan hij zelf in de kwalificatie denk ik tochDat had veel meer gescheeld is mijn gok.. Kijk naar Ric z'n startpositie.
Terecht, die liep echt enorm te kloten bij de SCquote:Op zondag 19 juni 2016 16:54 schreef Fer het volgende:
Matsushita krijgt een ban voor de volgende GP2 race.
de hele f1 achterban, behalve de mensen die daar zijn op uitnodigingquote:
Heeft waarschijnlijk de GP2 races gekekenquote:Op zondag 19 juni 2016 16:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Amazing race? Hij heeft een andere race gekeken?
De GP2 was wel vermakelijk.quote:Op zondag 19 juni 2016 16:56 schreef RamboDirk het volgende:
was dit direct de laatste race weer op dit circuit?
Die heb ik niet gezien.quote:Op zondag 19 juni 2016 16:56 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Heeft waarschijnlijk de GP2 races gekeken
Nee. We mogen hier nog 9x van genietenquote:Op zondag 19 juni 2016 16:56 schreef RamboDirk het volgende:
was dit direct de laatste race weer op dit circuit?
zoals het in spanje en Canada ook al gebeurde?quote:Op zondag 19 juni 2016 16:57 schreef motorbloempje het volgende:
Op naar OostenrijkMaar, iig wel 2 hele RBs aan de finish. Da's alweer wat
jajaja, dat dachten India Korea en Valencia ook.....quote:Op zondag 19 juni 2016 16:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee. We mogen hier nog 9x van genieten
Dan heb je wat gemist.quote:
Ik had het niet verwacht, dus ik vind 't een win.quote:Op zondag 19 juni 2016 16:58 schreef franklop het volgende:
[..]
zoals het in spanje en Canada ook al gebeurde?
En Kimi niet?quote:Op zondag 19 juni 2016 16:59 schreef Peterselieman het volgende:
Hamilton klaagde weer over de ban op radiocommunicatie.
Klep dicht en racen, dat moet hij
Welnee, een hoogtepunt van deze race.quote:Op zondag 19 juni 2016 16:59 schreef Peterselieman het volgende:
quote:Op zondag 19 juni 2016 16:59 schreef Peterselieman het volgende:
Ah, dacht dat er werd gedoeld op het radiogezeur in de race. Krijg op Ziggo Sport verder weinig meer mee van post-race interviews. Mijn excuses.quote:Op zondag 19 juni 2016 17:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die hebben ze nog niet voor de camera gehad denk ik.
Idd , maakte het nog beetje vermakelijkquote:Op zondag 19 juni 2016 17:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welnee, een hoogtepunt van deze race.
In de auto bedoelt hij. Denk ik.quote:Op zondag 19 juni 2016 17:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die hebben ze nog niet voor de camera gehad denk ik.
Z'n oortje kwam in zijn oog.quote:
kreeg volgens mij dat oordopje in zijn oogquote:
Ow dat oortje in ze oog hahaquote:Op zondag 19 juni 2016 17:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ROS die dacht dat PER hem een hand ging geven?
Ah! Het was wat pixelated.quote:Op zondag 19 juni 2016 17:07 schreef SeanFerdi het volgende:
ROS slaat z'n bungelende oortjes in z'n eigen gezicht.
1:20 stond ie, veel beter dan Rosberg en Hamilton met hun 1:2 a 3, dan kun je ook je geld verliezen, maar niet veel winnen.quote:
Je wint alleen als Vettel WDC wordt, wat 'ie niet gaat worden.quote:Op zondag 19 juni 2016 17:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
1:20 stond ie, veel beter dan Rosberg en Hamilton met hun 1:2 a 3, dan kun je ook je geld verliezen, maar niet veel winnen.
Kan iemand daar een mooie facial van maken?quote:
Ferrari zit er al dicht op hoor, dit circuit vertekent. Vettel staat weinig achter en Hamilton en Rosberg gaan vooral elkaars punten afpakken.quote:Op zondag 19 juni 2016 17:10 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Je wint alleen als Vettel WDC wordt, wat 'ie niet gaat worden.
Ik geef Ricciardo meer kans. Ferrari blijft een italiaanse puinhoop die het uiteindelijk niet waarmaken.quote:Op zondag 19 juni 2016 17:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ferrari zit er al dicht op hoor, dit circuit vertekent. Vettel staat weinig achter en Hamilton en Rosberg gaan vooral elkaars punten afpakken.
quote:
Tis jammer dat we niet te weten zijn gekomen wat er was gebeurd als ze langer waren door gegaan op de supersoft en meteen naar de mediums waren gegaan.quote:Op zondag 19 juni 2016 17:24 schreef Peterselieman het volgende:
Ik denk dat Red Bull alleen op die manier de tweestopper heeft kunnen laten werken. Anders waren ze in de slotfase nooit zo snel geweest
Medium band toonde vrijwel nul slijtage. Ze hadden prima 15 ronden op SS kunnen doen en dan 35 op medium, of zelfs 10 om 40quote:Op zondag 19 juni 2016 17:24 schreef Peterselieman het volgende:
Ik denk dat Red Bull alleen op die manier de tweestopper heeft kunnen laten werken. Anders waren ze in de slotfase nooit zo snel geweest
Zo vroeg stoppen was wellicht niet gepland, beide Red Buls zakte met rondetijden behoorlijk in.quote:Op zondag 19 juni 2016 17:28 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Medium band toonde vrijwel nul slijtage. Ze hadden prima 15 ronden op SS kunnen doen en dan 35 op medium, of zelfs 10 om 40
Nu stoppen in 5 en 20 is echt bizar.. Is altijd slomere course naar de finish
P6 was zeker mogelijk, wellicht p5
max en ric verloren al heel veel tijd op de SS banden, zelfs al na 5 ronden, daar hadden ze echt geen tijd mee gewonnen als ze erop waren blijven rijdenquote:Op zondag 19 juni 2016 17:28 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Medium band toonde vrijwel nul slijtage. Ze hadden prima 15 ronden op SS kunnen doen en dan 35 op medium, of zelfs 10 om 40
Nu stoppen in 5 en 20 is echt bizar.. Is altijd slomere course naar de finish
P6 was zeker mogelijk, wellicht p5
Want een SC was onrealistisch?quote:Op zondag 19 juni 2016 17:32 schreef Nouri het volgende:
Gokken op een SC is nagenoeg bizar op dit circuit. Wat een blunder van RB zeg.
Is sowieso een probleem bij RB. Ook met de Ultrasofts de vorige races.quote:Op zondag 19 juni 2016 17:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Crofty meldt op twitter dat ze de SS niet op werktemperatuur kregen op de RB.
Gezien de voorgeschiedenis in de GP2 en alle trainingen en kwalificatie is het juist bizar dat er helemaal niks gebeurt isquote:Op zondag 19 juni 2016 17:32 schreef Nouri het volgende:
Gokken op een SC is nagenoeg bizar op dit circuit. Wat een blunder van RB zeg.
Op zich raar omdat ze een team zijn met veel mechanische grip en downforce. Dan verwacht je ook dat de banden sneller op temperatuur zijn.quote:Op zondag 19 juni 2016 17:38 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Is sowieso een probleem bij RB. Ook met de Ultrasofts de vorige races.
Waarschijnlijk is dat juist de reden dat de banden niet genoeg belast worden en dus niet goed op temperatuur komen.quote:Op zondag 19 juni 2016 17:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Op zich raar omdat ze een team zijn met veel mechanische grip en downforce. Dan verwacht je ook dat de banden sneller op temperatuur zijn.
VES zelf zegt dat ze teveel sleten.quote:Op zondag 19 juni 2016 17:40 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat juist de reden dat de banden niet genoeg belast worden en dus niet goed op temperatuur komen.
Oh, zie nu pas het interviewquote:Op zondag 19 juni 2016 17:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
VES zelf zegt dat ze teveel sleten.
quote:Op zondag 19 juni 2016 17:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ook. Maar Crofty lulde dus weer eens uit z'n nek
Dat kan een gevolg zijn van het niet op temperatuur krijgen van de banden .quote:Op zondag 19 juni 2016 17:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
VES zelf zegt dat ze teveel sleten.
We zitten pas op een derde van het seizoen, Ferrari is ze al aan het bijhalen en heeft op Montreal praktisch dezelfde pace, terwijl dat in princpe een Mercedes baan is. Als het kantelpunt ongeveer halverwege het seizoen ligt dan kan er nog van alles gebeuren, en heeft Vettel het voordeel dat hij geen klind is en ook geen klein kind als teamgenoot heeft om hem in de weg te rijden.quote:Op zondag 19 juni 2016 17:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik geef Ricciardo meer kans. Ferrari blijft een italiaanse puinhoop die het uiteindelijk niet waarmaken.
Ja oké maar toen hadden ze dus meteen gok moeten nemen en Medium er onder knallen. Naast dat je dan nu wss 5de of 6de was geworden is dan ook nog zo dat als er dan SC was gekomen later je zelfs podium kon rijden.quote:Op zondag 19 juni 2016 17:33 schreef franklop het volgende:
[..]
max en ric verloren al heel veel tijd op de SS banden, zelfs al na 5 ronden, daar hadden ze echt geen tijd mee gewonnen als ze erop waren blijven rijden
achteraf is het makkelijk. hadden nog geen enkele referentie hoe lang mediums meegingen. En om dan 45 rondjes te gaan doen is ook extreme gok en geen zekerheid of het betere positie had opgeleverdquote:Op zondag 19 juni 2016 17:52 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ja oké maar toen hadden ze dus meteen gok moeten nemen en Medium er onder knallen. Naast dat je dan nu wss 5de of 6de was geworden is dan ook nog zo dat als er dan SC was gekomen later je zelfs podium kon rijden.
Niemand had verwacht dat die mediums het zo goed zouden doen onder de RB's... denk dus dat RB de gok nam om met soft de race uit te rijden en er 15 rondes later achter kwamen dat het niet ging werken... enige banden die ze nog over hadden waren de mediums.quote:Op zondag 19 juni 2016 17:52 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ja oké maar toen hadden ze dus meteen gok moeten nemen en Medium er onder knallen. Naast dat je dan nu wss 5de of 6de was geworden is dan ook nog zo dat als er dan SC was gekomen later je zelfs podium kon rijden.
Canada is ook niet echt representatiet. Ik denk dat de aankomende circuits (Oostenrijk, Duitsland, Engeland, Hongarije) RBR een stuk beter liggen dan Ferrari. En als die daar tussen de mercedessen en Vettel komen, dan wordt de achterstand al snel te groot.quote:Op zondag 19 juni 2016 17:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
We zitten pas op een derde van het seizoen, Ferrari is ze al aan het bijhalen en heeft op Montreal praktisch dezelfde pace, terwijl dat in princpe een Mercedes baan is. Als het kantelpunt ongeveer halverwege het seizoen ligt dan kan er nog van alles gebeuren, en heeft Vettel het voordeel dat hij geen klind is en ook geen klein kind als teamgenoot heeft om hem in de weg te rijden.
Vergeet niet dat hij veel tactische beslissingen heeft gehad die net verkeerd uitpakken, mechanische pech en hele botte pech. Anders had hij al een eindje boven Hamilton gestaan. Er wordt gewoon veel te makkelijk een voorschot op de tweede helft van het seizoen genomen, alsof Mercedes dan nog steeds de snelste is.
Maar als we er vanuit gaan dat de wet van de remmende voorsprong opgeld doet dan is er voor de rest van het seizoen vaker te verwachten dat de RBR zich tussen de Ferrari van Vettel en de Mercedessen zetten. Ricciardo gaat waarschijnlijk door Verstappen afgetroefd worden en die heeft echt te weinig punten.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Canada is ook niet echt representatiet. Ik denk dat de aankomende circuits (Oostenrijk, Duitsland, Engeland, Hongarije) RBR een stuk beter liggen dan Ferrari. En als die daar tussen de mercedessen en Vettel komen, dan wordt de achterstand al snel te groot.
Hier is geen samenvatting van te maken.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:06 schreef F1gamer het volgende:
NOS besteedt ook nu meer tijd aan de F1.
Alleen de samenvatting van de race slaat nergens op
Alles beter dan Hamilton.quote:Op zondag 19 juni 2016 16:38 schreef exile79 het volgende:
Ik heb Rosberg er nog nooit op kunnen betrappen dat hij een racer pur sang is. Als hij kampioen wordt is er echt een mega probleem in de f1.
Bij Channel 4 viel het gelukkig mee. Die vonden geloof ik dat Hamilton niet moest zeuren omdat hij wist dat de regels het verbieden om die informatie uit te wisselen.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:07 schreef Nattekat het volgende:
Sky sloeg echt door met chauvinisme vandaag als ik zo de reacties lees
Radiofragmenten?quote:Op zondag 19 juni 2016 19:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Alles beter dan Hamilton.
Race vandaag gemist, is er een linkje naar de radiofragmenten van Hamilton?
Eddie Jordan was daar vrij stellig in: regels zijn regels, niet zeiken.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:34 schreef Operc het volgende:
[..]
Bij Channel 4 viel het gelukkig mee. Die vonden geloof ik dat Hamilton niet moest zeuren omdat hij wist dat de regels het verbieden om die informatie uit te wisselen.
Denk ik ook. Moet zeggen dat ik deze race in die zin positief vond omdat Max wederom bewezen heeft om in de race een hogere pace te hebben dan zijn teamgenoot. Ze hadden exact dezelfde strategie.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:12 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Maar als we er vanuit gaan dat de wet van de remmende voorsprong opgeld doet dan is er voor de rest van het seizoen vaker te verwachten dat de RBR zich tussen de Ferrari van Vettel en de Mercedessen zetten. Ricciardo gaat waarschijnlijk door Verstappen afgetroefd worden en die heeft echt te weinig punten.
Hij was zijn huiswerk vergeten.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:41 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Radiofragmenten?
Ik denk dat Hamilton van begin tot hij het knopje vond heeft lopen foeteren(en dat duurde echt lang).
Plus dat ze maar 1 sets Mediums hadden. En 45 rondjes is best een eind.quote:Op zondag 19 juni 2016 17:55 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Niemand had verwacht dat die mediums het zo goed zouden doen onder de RB's... denk dus dat RB de gok nam om met soft de race uit te rijden en er 15 rondes later achter kwamen dat het niet ging werken... enige banden die ze nog over hadden waren de mediums.
Achteraf is idd makkelijk lullen "had die mediums er meteen onder gelegd".
neequote:Op zondag 19 juni 2016 20:10 schreef franklop het volgende:
Zucht, Sky nu maar aan het zeuren over de radio regels, benieuwd of ze dat ook bij Rosberg hadden gedaan, of een andere willekeurige coureur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |