Suus heeft er een paar weken geleden last van gehad, en flink ook. 40 graden koorts en alleen maar hangen en slapen. Ze had het ook niet heel heftig verder, qua uitslag. voetzolen, handpalmen en een beetje bij haar mond.quote:Op woensdag 22 juni 2016 07:28 schreef Stormqueen het volgende:
Thanks! Nee, ze heeft er weinig last van. Zondag koorts en hangerig en huilen bij het eten. Ze knuipt ineens weer veel. Maar verder is ze wel vrolijk en ondernemend.
Ik dacht eerst aan waterpokken maar dokter Google zegt dat het dit moet zijnhet gaat vanaf dr billen naar beneden tot aan de voetzolen, en dan verder alleen rond de mond en op de handjes.
Hier precies een jaar geleden dat F het had.quote:Op woensdag 22 juni 2016 07:28 schreef Stormqueen het volgende:
Thanks! Nee, ze heeft er weinig last van. Zondag koorts en hangerig en huilen bij het eten. Ze knuipt ineens weer veel. Maar verder is ze wel vrolijk en ondernemend.
Ik dacht eerst aan waterpokken maar dokter Google zegt dat het dit moet zijnhet gaat vanaf dr billen naar beneden tot aan de voetzolen, en dan verder alleen rond de mond en op de handjes.
Ja, dat lijkt zo. En dan ineens denk je "Huh, m'n kind wordt over drie maanden twee. TWEE. HOE DAN." Echt een rare kwibus, die tijd.quote:Op woensdag 22 juni 2016 09:51 schreef lunapuella het volgende:
Wat lijkt alles in dit topic ineens weer een ver-van-mijn-bed show! Kletsen, rollenspellen, regendansen... Ketel begint zich net op te trekken aan de bank, en dan gefrustreerd te huilen omdat het niet lukt.Wel heel leuk om te lezen trouwens.
Beterschap voor Mauw!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo tof dat ik 29 jaar geleden ook nog op die kinderboerderij heb gespeeld en op precies dezelfde trekker heb gezeten. Memorieeeees en tuinpad van m'n vaaaader etc..
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2016 11:35:48 ]
Ik plak tegenwoordig stukjes plakband over de speakers van lawaaispeelgoed. Dan heb ik geen Anniekrijsbui dat het stuk is, maar is het een stuk beter voor mijn orenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:45 schreef BlueEyes het volgende:
Lawaaispeelgoed![]()
Tenminste, zo denkt F erover. Ik sloop nog wel eens een batterij ergens uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |