abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163192948
N. loopt los! *O* En wil gelijk niets anders meer. :') Mijn stoere meisje. O+ O+ O+
pi_163193184
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 18:28 schreef Selvaria het volgende:
N. loopt los! *O* En wil gelijk niets anders meer. :') Mijn stoere meisje. O+ O+ O+
Wow, wat heeft ze dat snel opgepikt! Met wie heeft ze zaterdag staan kletsen?

*O* nooit meer rust *O*
pi_163193584
Ro en Sjaak hadden beide haar beker afgepakt, wellicht dat er toen iets overgedragen is. :D
pi_163193704
Loslopen *O*

Lucas jarig! *O*

Zwemmen, Check, vanaf 4 maanden oud. Eerste maanden vaak koorts erna. Meteen bv in kleedkamer hielp wel iets. Hij vond het wel snel leuk maar nu helemaal. Hij kent niet beter en gaat zonder problemen duiken of aan de vingers hangen, en nu ook reddingszwemmen (op de rug hangen en ik dan zwemmen). Heerlijk warm water, vind het zelf ook heerlijk. Tips ja, drinken en eten meenemen voor erna (knijpfruit), zelf al bikini aandoen thuis, en slippers mee.

Zou wel informeren over de 'dresscode' wat betreft luiers. BIj ons is het absoluut zonder luier. Alleen zwembroekje. Ik weet ook niet hoe je die strakke zwembroekjes aan moet krijgen mét een luier. Dat is niet te doen. Hij zou nu al in een maat 104 kunnen, en dat is zonder luier. Met luier is dat echt onmogelijk. Een maat 80 broekje die als 56 viel, gekke dingen die zwembroekjes. Maar ik zou eerst even informeren, zonder luier zwemmen is vaak normaal. Oh ik heb nog een uitwasbare zwemluier anders ter overname Razz, maat 74/80 dacht ik uit mijn hoofd. Maar ik gebruik zulke alleen in openbare zwembaden, bij ons babyzwemmen is het lekker alleen zwembroekje. Gepoept heeft in dat dikke jaar nog nooit iemand gedaan!

[ Bericht 34% gewijzigd door Hilmo op 21-06-2016 21:07:45 ]
pi_163194221
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 18:44 schreef Selvaria het volgende:
Ro en Sjaak hadden beide haar beker afgepakt, wellicht dat er toen iets overgedragen is. :D
Dat klinkt niet als iets wat mijn kind zou doen :{w

Maandag stond in het boekje van het KDV: Sjaak had een goede dag vandaag. Hij heeft niemand gebeten :X

Ro- en Sjaak-spuug O+
pi_163194605
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 19:04 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Dat klinkt niet als iets wat mijn kind zou doen :{w

Maandag stond in het boekje van het KDV: Sjaak had een goede dag vandaag. Hij heeft niemand gebeten :X

Ro- en Sjaak-spuug O+
Haha, die Sjaak! _O-

Small steps, ik reken hem goed hoor. ^O^
pi_163195539
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 16:06 schreef Shopaholic1984 het volgende:
https://instagram.com/p/BG6VQxLwdXm8A5BMJIqdkD3QeAgavflgWwMEJM0/

Ik hoop dat het filmpje het doet.
Mijn koekiemonster. Dat wordt al het lekkers ergens anders bewaren.
Double trouble O+

Van harte gefeliciteerd met L, Chanty *O*
  dinsdag 21 juni 2016 @ 19:46:03 #133
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_163195637
Chanty gefeliciteerd met je knappe grote ventje!! *O*
Nog even een paar uur met je benen over elkaar zitten :D :P
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_163195864
quote:

Omg, wat schattig <3 Wijsneuzen :D
Ik ga je volgen, magda?
  dinsdag 21 juni 2016 @ 20:37:57 #135
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_163197481
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 19:53 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

Omg, wat schattig <3 Wijsneuzen :D
Ik ga je volgen, magda?
Natuurlijk. Dan volg ik terug. Vind het altijd leuk om foto's te zien.
pi_163198443
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 20:37 schreef Shopaholic1984 het volgende:

[..]

Wat ontzettend cute! Ik ben je ook gaan volgen. (Iets met een dodo)
pi_163198642
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 20:37 schreef Shopaholic1984 het volgende:

[..]

Wat een ondeugden :D Ik ben je ook gaan volgen.
pi_163198674
Chanty gefeliciteerd met L!

N stapt! Wat tof!

Een dag zonder bijten voor Sjaak *O* ;)

Frits krijgt twee kiezen tegelijk onder, onnodig om te vertellen dat hij daar een beetje van uit zijn doen is denk ik? Ik slaap vannacht op mijn werk en ik vind het nu al sneu voor mijn man dat hij waarschijnlijk niet zoveel slaap heeft vannacht.
pi_163199037
Ik las over loslopende N (herkenbaar, dat niks anders meer willen doen), jarige L met zijn brandweerauto, Q die appel zegt en Ketel die mama meteen vergeet als hij op de opvang gaat spelen.

En Shopaholic, wat een leuk filmpje van je meiden! Wat een slimme boefjes :)

MwCactus: ik zou niet goed tegen zo'n opmerking van het kdv kunnen en er iets van zeggen :@. Fijn dat alles goed ging vandaag.

J had vanmiddag als tussendoortje komkommer en augurk gehad op het kdv. En dat vult dus niet. Meneer heeft thuis een aardige portie couscous op, en daarna nog 1/4 boterham, een banaan en 3 aardbeien. En maar gebaren 'meer!' :Y)
pi_163200400
Oh ik las bijten en vooral gillen bij de oktober dreumessen?? Hier ook. Gillen en dan rennen (door de tuin of door de woonkamer). Gewoon als hij blij is. Wat dat nou is? Sinds een dikke week ofzo ineens. En veel slaan, en gooien met dingen ;( Gooien met zijn bord vol brood na al redelijk wat te hebben gegeten is nu maar direct afruimen, eten is klaar. ~O> Daar is hij het niet altijd mee eens, maar dat gooien met het volledige bord (heel wat melanine oid gesneuveld, wij gaan over op plastic }:| ) vind ik dus echt niet goed. En vaak dan ook nog een vork die erachter gaan gesmeten wordt.

Wel echt enorm veel woordjes ineens trouwens. Slapen gaat goed, veel aandacht voor de natuur, tekenen, en zingen/net doen alsof je piano speelt (op de kachel, vensterbank of je knie)

Ik zag nog een vraag; babyfoon gebruiken we volop. Zonder zouden we hem met tv aan, niet (goed) horen. Laatst was de batterij leeg en had man hem dus niet gehoord (hij lag te kletsen dat scheelt).
  dinsdag 21 juni 2016 @ 22:38:15 #141
149959 SQ
snelle trees
pi_163202551
quote:

O+!! Die serieuze monoloog ook :D
disclaimer
pi_163202727
Oh geweldig je koekiemonster Shop O+ En allebei je handjes vullen natuurlijk, want je weet maar nooit wanneer die la weer dichtgaat!
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 19:04 schreef MevrouwCactus het volgende:
:o
Ik moest er wel om gniffelen :D maar eigen helemaal niet leuk dat ze zoiets in dat boekje (moeten) schrijven -O-

L had vandaag haar dag niet. Echt niet gewoon. Mopperen, huilen, gillen, het was allemaal niks.
En toen kregen we kraamvisite. Voorbeeldig gedragen dat kind. Netjes erbij zitten op haar stoeltje, lief glimlachen en daarna zonder mopperen naar bed. We moeten vaker visite :')
  dinsdag 21 juni 2016 @ 22:50:14 #143
149959 SQ
snelle trees
pi_163203065
Heeft iemand trouwens ervaring met hand-voet-mondziekte? Duurt het lang? Zijn ze er erg ellendig van?
disclaimer
  dinsdag 21 juni 2016 @ 23:04:13 #144
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_163203606
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:50 schreef Stormqueen het volgende:
Heeft iemand trouwens ervaring met hand-voet-mondziekte? Duurt het lang? Zijn ze er erg ellendig van?
Sil heeft het als dreumes gehad, hij was er een dag of 2 écht ellendig van. Ik snapte wel waarom toen ik het zelf ook kreeg :') eten en drinken doet pijn. Als je niet eet en drinkt trouwens ook. Na die twee dagen ging het wel snel beter.

Succes ermee!
pi_163203663
quote:
Mijn oudste heeft het gehad, vreselijk was het ;(
Heeft om en nabij de twee weken geduurd, handen en voeten had ze in vergelijking met haar mond niet zo'n last van maar ze kon (of wilde) niet eten en heel weinig drinken. Hangerig en huilerig maar dat was ook wel logisch.
Heeft Mauw het ook? :{

Chanty gefeliciteerd met L. w/ wat ziet ie er vreselijk schattig uit O+

Verder weinig bijlees vanwege een regelrecht monster. Ben blij dat ze iig (nog steeds) goed slaapt want overdag is ze niet te pruimen. Gillen, bijten, slaan, vallen en krijsen. Ben blij dat deze dag voorbij is *O*
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  dinsdag 21 juni 2016 @ 23:08:28 #146
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_163203742
Wow twee weken... Misschien is mijn herinnering optimistischer dan het daadwerkelijk was.. Maar zo lang bij ons gelukkig niet!

Hier ook bij beiden veruit de meeste last van de mond. Handen en voeten nauwelijks.
pi_163204008
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 23:08 schreef Spees_Eend het volgende:
Wow twee weken... Misschien is mijn herinnering optimistischer dan het daadwerkelijk was.. Maar zo lang bij ons gelukkig niet!

Hier ook bij beiden veruit de meeste last van de mond. Handen en voeten nauwelijks.
Tis al bijna 7 jaar geleden en ik weet het nog als de dag van gister :') het was ook de eerste keer dat ze echt ziek was op tanden/kiezen/inentingen na.
Maar ze was 11 maanden misschien dat het langer duurt als ze wat kleiner zijn.
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_163207288
Hier een krappe week, behoorlijk last van gehad.
pi_163207365
quote:
O heeft het gehad toen ze 10 maanden ofzo was. Ze had wat koorts maar verder niet al te veel last. Eten was wat moeizamer dus het was vooral veel yoghurt, dat vond ze erg lekker toen. En ze had het bij haar billen, wat was minder fijn bij verschonen. Dus we hebben haar vaak afgespoeld ipv doekjes gebruikt. Ze had niet een heel heftige vorm, overigens.
Ik hoop alleen dat jullie het niet krijgen. Dat soort kinderziektes zijn vrij heftig als je volwassen bent. Mijn man kreeg het en die was een week uit de roulatie. Kon niet lopen bijna van de blaasjes onder zijn voeten. :')

Beterschap, hopelijk krijgt ze het niet te heftig!
  woensdag 22 juni 2016 @ 07:28:58 #150
149959 SQ
snelle trees
pi_163207506
Thanks! Nee, ze heeft er weinig last van. Zondag koorts en hangerig en huilen bij het eten. Ze knuipt ineens weer veel. Maar verder is ze wel vrolijk en ondernemend.

Ik dacht eerst aan waterpokken maar dokter Google zegt dat het dit moet zijn :') het gaat vanaf dr billen naar beneden tot aan de voetzolen, en dan verder alleen rond de mond en op de handjes.
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')