+1, maar ik won pas nadat Frans een week oud was en vriend een avond op de gang had gebivakeerd, omdat V ziek was en hij met de tv aan niet kon horen of hij er heen moest.quote:Op maandag 20 juni 2016 23:20 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Wij hebben er twee. Na exact dezelfde discussie. Ik won.

Efteling foto's. Zo schattig!
 Efteling foto's. Zo schattig! 

Hihi 2 aan de wandel. L liep al. Alleen N liet even op zich wachten. Ze is een beetje onzeker. (Had de fysio al een beetje voorspeld). Maar nu heeft ze ontdekt dat ze het kan!quote:Op dinsdag 21 juni 2016 07:25 schreef snoenk het volgende:
Chanty gefeliciteerd met je peuter!
Wat een mooie kindjes hebben jullie toch allemaal
Shop wat fijn dat ze alle2 beter zijn. En nu 1 aan de wandel

Een peuter.
 Een peuter.  
  Daarentegen zijn de nachten echt but de laatste tijd. Ze slaapt de hele nacht door, maar woest, kreunt, vraagt tig keer om haar speen of een handje en ik kan daar echt niet doorheen slapen. Ik heb nu al bijna een week beneden op een matras geslapen en man wordt zo ook elke dag vermoeider. We hebben al geëxperimenteerd met verschillende slaapzakken / dekens / wel of geen pyjama, maar niks lijkt te helpen. Ik hoop zo dat ze ineens een volledig gebit heeft en dat dat het dan was.
 Daarentegen zijn de nachten echt but de laatste tijd. Ze slaapt de hele nacht door, maar woest, kreunt, vraagt tig keer om haar speen of een handje en ik kan daar echt niet doorheen slapen. Ik heb nu al bijna een week beneden op een matras geslapen en man wordt zo ook elke dag vermoeider. We hebben al geëxperimenteerd met verschillende slaapzakken / dekens / wel of geen pyjama, maar niks lijkt te helpen. Ik hoop zo dat ze ineens een volledig gebit heeft en dat dat het dan was.   

Jeej 2 aan de wandelquote:Op dinsdag 21 juni 2016 07:36 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Hihi 2 aan de wandel. L liep al. Alleen N liet even op zich wachten. Ze is een beetje onzeker. (Had de fysio al een beetje voorspeld). Maar nu heeft ze ontdekt dat ze het kan!

Lijkt me heel pittig als je ook nog zwanger bent.
 Lijkt me heel pittig als je ook nog zwanger bent.

dus we zijn gegaan voor verdeel en heers
 dus we zijn gegaan voor verdeel en heers    .
.

)
 ) 

Zo fijn.
 Zo fijn.  
  Hij ziet amper nog dat ik weg ga.
 Hij ziet amper nog dat ik weg ga.  

"
 " 

Helaas zat ik ook gelijk met dat deuntje in mijn hoofd
 Helaas zat ik ook gelijk met dat deuntje in mijn hoofd 

Gefeliciteerd!!