Dan blijft het nog wel een optiequote:Op zondag 19 juni 2016 15:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, kan kun je net zo goed meteen achteraan gaan rijden.
Knap dat je daar zicht op hebt, heeft niks te maken met strategie inderdaad.quote:Op zondag 19 juni 2016 15:43 schreef merino het volgende:
Red Bull is echt kut op de banden. Beide setjes hiervoor zijn veel te snel op gegaan.
Idd, terug naar de vorige specquote:Op zondag 19 juni 2016 15:45 schreef franklop het volgende:
Dat gaat RB dus nog wel parten spelen, met die nieuwe motor en de banden
en Perez een 47,erquote:
Ditquote:Op zondag 19 juni 2016 15:46 schreef Monolith het volgende:
Die Duitse RTL met hun ellenlange reclames.
Die hebben ze niet meequote:Op zondag 19 juni 2016 15:46 schreef aapnoodmies het volgende:
had dan gelijk superhard eronder gezet.
Die is er niet.quote:Op zondag 19 juni 2016 15:46 schreef aapnoodmies het volgende:
had dan gelijk superhard eronder gezet.
Ja heb daar wel zicht op ja. Ted geeft net ook aan dat ze de temperatuur niet in de banden konden krijgen in de vorige stints.quote:Op zondag 19 juni 2016 15:44 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Knap dat je daar zicht op hebt, heeft niks te maken met strategie inderdaad.
Wel een beetje laffe bedoening tot dusver inderdaad.quote:
beter een goede auto bouwen dan gokken op SC.quote:Op zondag 19 juni 2016 15:46 schreef marcodej het volgende:
Waardeloze race van RBR. Of briljant aan het einde.
ga daar maar niet van uitquote:Op zondag 19 juni 2016 15:46 schreef marcodej het volgende:
Sainz.quote:Op zondag 19 juni 2016 15:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
denk dat saintz hem expres in de muur fietst om een SC te forceren TBV VES en RIC
Mjah, starten op P2 en nu P13. Dat zou wel heul briljant zijn.quote:Op zondag 19 juni 2016 15:46 schreef marcodej het volgende:
Het is gewoon een win big strategie in plaats van een lose small strategiequote:Op zondag 19 juni 2016 15:46 schreef marcodej het volgende:
Vaderdag, je moet er wat voor over hebben.quote:
ja 3 rondjes onderweg, nog 26 te gaan.quote:Op zondag 19 juni 2016 15:48 schreef WEST het volgende:
Vooralsnog rijdt verstappen wel goed op die medium banden.
48'ers nuquote:Op zondag 19 juni 2016 15:48 schreef WEST het volgende:
Vooralsnog rijdt verstappen wel goed op die medium banden.
Niet met 4 wielen.quote:
Daarom ook vooralsnogquote:Op zondag 19 juni 2016 15:49 schreef franklop het volgende:
[..]
ja 3 rondjes onderweg, nog 26 te gaan.
Teamorders voor sainzquote:Op zondag 19 juni 2016 15:50 schreef Joosie200 het volgende:
En waarom zou je gokken op SC? Is niet alsof het standaard elk circuit raak is toch?
ze moeten natuurlijk van alles wat hebben dus op zich is daar niks mis mee.quote:Op zondag 19 juni 2016 15:49 schreef Peterselieman het volgende:
Echt een circuit puur voor de motoren
quote:Op zondag 19 juni 2016 15:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
RIC pakte ook die witte lijn mee...
edit: oh 2 wielen...
Dit inderdaad. Iedereen wacht tot het rechte stuk met drs, die bochten gaat niemand het risico in nemen.quote:Op zondag 19 juni 2016 15:47 schreef De-Hamster het volgende:
Ziet er niet uit dat er iemand gaat crashen. Geen bijzondere manoevres. Niemand neemt risico's.
omdat bij de gp2 meer dan het halve veld eruit lag en er 4 a 5 SC's waren. 🏁quote:Op zondag 19 juni 2016 15:50 schreef Joosie200 het volgende:
En waarom zou je gokken op SC? Is niet alsof het standaard elk circuit raak is toch?
Vettel zit achter Raikkonen door z'n pitstop.quote:Op zondag 19 juni 2016 15:50 schreef exile79 het volgende:
Verrek, waar is Kimi Vettel voorbij gegaan?
Ze hebben allebei al gepit.quote:Op zondag 19 juni 2016 15:51 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Vettel zit achter Raikkonen door z'n pitstop.
Hij ligt niet op P1 hequote:Op zondag 19 juni 2016 15:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat zit Hamilton weer te zeiken allemaal.
kan deze reactie verwijderd worden aub? Gaat over le Mans en die worden kennelijk allemaal verwijderd.quote:Op zondag 19 juni 2016 15:51 schreef Falco het volgende:
Dat Le Mans geleuter is irrelevant in dit topic
omdat hij niet op p1 rijdtquote:Op zondag 19 juni 2016 15:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En dan ook nog eens maar één drs-detectiepunt gebruiken. Heel handig om een tegenaanval te verdedigen als je in bocht 1 iemand hebt ingehaald.quote:Op zondag 19 juni 2016 15:51 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Iedereen wacht tot het rechte stuk met drs, die bochten gaat niemand het risico in nemen.
Nooit een fan geweest van het hele drs gebeuren, en dit circuit benadrukt nog eens waarom
altijd als hij niet op 1 rijdt.quote:Op zondag 19 juni 2016 15:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zwitserlandquote:
DRS aan zekerquote:
Ja. Dit. Had op iets meer spektakel gehoopt.quote:Op zondag 19 juni 2016 15:50 schreef lord_bono het volgende:
De race is wel een deceptie na die leuke trainingen/kwalificatie (lees: gele vlaggen).
Niet zo raar, er valt niks over deze race te zeggen.quote:Op zondag 19 juni 2016 15:54 schreef Geralt het volgende:
Ow en tief mijn gp2 reply ook maar weg want dat is ook offtopic.
Ik ga bier drinken.
Daardoor rijdt nu iedereen als een pussy.quote:Op zondag 19 juni 2016 15:55 schreef MakkieR het volgende:
En dan te bedenken de vrijdag met meer dan 200 gele vlaggen
Ik hoop het.quote:Op zondag 19 juni 2016 15:54 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ach, er ontploffen straks nog wel wat voorremmen.
Dat is wel bizar jaquote:Op zondag 19 juni 2016 15:55 schreef Swetsenegger het volgende:
VES nog maar 1 plek achter RIC. Die was wel 7 plekken hoger gestart
2quote:Op zondag 19 juni 2016 15:55 schreef Swetsenegger het volgende:
oude Torro Rosso tijden doen herleven waar we enthousiast waren met een p10quote:Op zondag 19 juni 2016 15:55 schreef franklop het volgende:
Max voorbijaan WER en SAI en nu op P11 en vlak achter MAG
Niet eens met DRS. Vettel krijgt mijn stem voor driver of the day.quote:Op zondag 19 juni 2016 15:55 schreef Peterselieman het volgende:
Fraaie inhaalmaneuvre van Vettel op Räikkönen
9 en 10 is wel het maximale met het motorengeweld. SAI wordt nog we een gevaarlijke...quote:Op zondag 19 juni 2016 15:55 schreef Swetsenegger het volgende:
quote:Op zondag 19 juni 2016 15:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Niet eens met DRS. Vettel krijgt mijn stem voor driver of the day.
jaquote:Op zondag 19 juni 2016 15:56 schreef marcodej het volgende:
Ben ik de enige die dit wel een leuke race vindt?
rijdt gelijk 2 seconde weg en nu op weg naar FLquote:Op zondag 19 juni 2016 15:56 schreef Peterselieman het volgende:
Kimi laat wel even weten dat Vettel nu moet pushen
ik heb zo'n vermoedenquote:Op zondag 19 juni 2016 15:56 schreef marcodej het volgende:
Neuhquote:Op zondag 19 juni 2016 15:56 schreef marcodej het volgende:
DRS en drag bij MAGquote:
Race? Waar?quote:Op zondag 19 juni 2016 15:56 schreef marcodej het volgende:
Nee de Rosberg fans gaan ook uit hun dak.quote:Op zondag 19 juni 2016 15:56 schreef marcodej het volgende:
Is logischquote:Op zondag 19 juni 2016 15:57 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Max op p10. Als hij nog voor TR had gereden was het tijd voor een feestje. Bij RB is het teleurstellend :p
In deze race zit er helaas niet meer in. Je ziet het aan RIC, start P2, nu 8e..quote:Op zondag 19 juni 2016 15:57 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Max op p10. Als hij nog voor TR had gereden was het tijd voor een feestje. Bij RB is het teleurstellend :p
Rosberg? Rijdt die ook nog rond ja?quote:Op zondag 19 juni 2016 15:58 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Nee de Rosberg fans gaan ook uit hun dak.
Daar had ik ook wel een beetje op gehoopt..quote:Op zondag 19 juni 2016 15:58 schreef De-Hamster het volgende:
Ik had ook veeeeel meer bocht uitvliegers verwacht.
Afgezien van dat ene smalle gedeelte doet het circuit mij meer denken aan Singapore.quote:Op zondag 19 juni 2016 15:59 schreef MakkieR het volgende:
Maarruhh, Max heeft zijn auto wel heel in tegen stelling tot Monaco
In Monaco crashte hij ook pas laat in de race. Je weet het niet.quote:Op zondag 19 juni 2016 15:59 schreef MakkieR het volgende:
Maarruhh, Max heeft zijn auto wel heel in tegen stelling tot Monaco
RBR heeft de paraplu's al meegenomenquote:Op zondag 19 juni 2016 16:00 schreef Achterhoker het volgende:
Het is wachten op een crash. Maar zelfs dat lijkt er niet in te zitten.
ja we hadden een SC verwacht maar die kwam niet dus dat was jammer en alles.quote:Op zondag 19 juni 2016 15:56 schreef motorbloempje het volgende:
RBR, ik ben benieuwd hoe ze dit allemaal gaan reviewen...
Volgens mij was die net ff gestopt om te pissenquote:Op zondag 19 juni 2016 15:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Rosberg? Rijdt die ook nog rond ja? [ afbeelding ]
Niet echt, toch? In zo'n race als deze op dit circuit ga je vanzelf op de plekken terechtkomen waar je motor hoort. (Dat klinkt wat negatief maar ik bedoel het realistisch). Dat ze dan steeds dichter bij elkaar komen in het veld vind ik juist voorspelbaar ipv bizar.quote:
Tja, gezien vrijdag en zaterdag niet eens zo'n gekke gok. Met Max moesten ze iets proberen, het risico dat ze nu met Ricciardo hebben genomen had ik niet gedaan.quote:Op zondag 19 juni 2016 16:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
ja we hadden een SC verwacht maar die kwam niet dus dat was jammer en alles.
Of een SC.quote:Op zondag 19 juni 2016 16:01 schreef De-Hamster het volgende:
Max ligt ook gewoon 9 seconden achter op 9e dus 10e is echt hoog haalbare lijkt het. Of er moeten wat pitjes en crashes komen daarvoor.
Hij beleeft de race altijd ook heel anders. Hij is nu waarschijnlijk in de veronderstelling dat Wehrlein vecht voor het podium.quote:Op zondag 19 juni 2016 16:02 schreef MakkieR het volgende:
Altijd wel leuk hoe positief olav over de race blijft
en er viel ook al geen fuck te zien van warning lights waar Ted het over hadquote:Op zondag 19 juni 2016 16:03 schreef CrashO het volgende:
Kut Henno. Die lul; switched de stream naar Ham net als geel komt
Wat?quote:Op zondag 19 juni 2016 16:03 schreef CrashO het volgende:
Kut Henno. Die lul; switched de stream naar Ham net als geel komt
Hij weet van ellende niet waar hij het over moet hebben.quote:Op zondag 19 juni 2016 16:02 schreef MakkieR het volgende:
Altijd wel leuk hoe positief olav over de race blijft
Mis ik de grap?quote:
Mag ook wel gezien het de enige plek in het land is waar het geen derde wereld isquote:Op zondag 19 juni 2016 16:02 schreef HansvanOchten het volgende:
Baku ziet er trouwens wel uit als een prachtige stad.
Sainz had het over z'n transmission toch?quote:Op zondag 19 juni 2016 16:03 schreef sasquatsch het volgende:
Ook de ophanging. Die van TR is niet sterk genoeg voor dit circuit.
Voor Sainz wel, die heeft kunnen "uitblinken" zonder Max.quote:Op zondag 19 juni 2016 16:03 schreef MakkieR het volgende:
Hmm toch maar goed dat Max niet bij Torro Rosso zit
quote:Op zondag 19 juni 2016 16:04 schreef Nattekat het volgende:
Gele vlag was wel het hoogtepunt van de race.
Olav zei ophanging.quote:Op zondag 19 juni 2016 16:04 schreef Fopje het volgende:
[..]
Sainz had het over z'n transmission toch?
quote:Op zondag 19 juni 2016 16:04 schreef De-Hamster het volgende:
De regie is wel beter. Alle hoogtepunten worden netjes uitgezonden. Ik heb ze alleen nog niet gezien
wrong time of the yearquote:Op zondag 19 juni 2016 16:04 schreef TargaFlorio het volgende:
Kerstverlichting op het stuur van Hamilton.
quote:Op zondag 19 juni 2016 16:04 schreef De-Hamster het volgende:
De regie is wel beter. Alle hoogtepunten worden netjes uitgezonden. Ik heb ze alleen nog niet gezien
Henno Stream (streamer van Sky Sports streampje). Die sky commentator vertelde wat van "als je switched naar ham zie je allemaal lampjes op ze dash, blabla". Dus op de stream zag je het kanaal veranderen naar zo'n ding van Ham (omdat er in de race toch geen fuck gebeurde). Net toen hier stond ER IS GEELquote:
Dan kan het waarschijnlijk alles zijn, behalve de ophanging.quote:
niets mee mogenquote:Op zondag 19 juni 2016 16:05 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Blijft maar miepen om support, terwijl ze in de pits er niks mee kunnen![]()
Wat een gelulquote:Op zondag 19 juni 2016 16:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hammie: het zit een keer niet mee en meteen janken als een wijf.
Als dat meer poen oplevert.quote:Op zondag 19 juni 2016 16:05 schreef Breaker.Faker het volgende:
Wanneer gaat Bernie zien dat nieuwe circuits oer saai zijn en dat we terug willen naar San Marino of andere mooie circuit.
Ik weet wie Henno is. Beetje teleurgesteld dat hij gewoon switcht.quote:Op zondag 19 juni 2016 16:05 schreef CrashO het volgende:
[..]
Henno Stream (streamer van Sky Sports streampje). Die sky commentator vertelde wat van "als je switched naar ham zie je allemaal lampjes op ze dash, blabla". Dus op de stream zag je het kanaal veranderen naar zo'n ding van Ham (omdat er in de race toch geen fuck gebeurde). Net toen hier stond ER IS GEELKeek iedereen op die stream dus naar het stuur van Ham..
Laat hem toch. Heb je geen last van.quote:
Hoe zou dat nou komen?quote:Op zondag 19 juni 2016 16:04 schreef Swetsenegger het volgende:
HAM denkt dat voor hem geen regels gelden
Ja, want dat heeft zinquote:Op zondag 19 juni 2016 16:06 schreef aapnoodmies het volgende:
Max mag weleens wat meer risico gaan nemen, alles of nix!
quote:Op zondag 19 juni 2016 16:05 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dan kan het waarschijnlijk alles zijn, behalve de ophanging.
Nooit, zo lang de of andere gare oliesjeik dollars in zijn zak blijft duwen. Saai circuit zeg, geen enkele inhaalactie op skill, ALLEMAAL drs.quote:Op zondag 19 juni 2016 16:05 schreef Breaker.Faker het volgende:
Wanneer gaat Bernie zien dat nieuwe circuits oer saai zijn en dat we terug willen naar San Marino of andere mooie circuit.
Goed punt, de man verdiend een standbeeld.quote:Op zondag 19 juni 2016 16:06 schreef exile79 het volgende:
Lewis is een held. Die weet hoe saai het voor ons is en vermaakt ons op deze manier. Er is niks aan de hand met z'n wagen, hij doet maar alsof. Aardig toch?
Zijn net zo chauvinistisch als Fransen en Nederlanders.quote:Op zondag 19 juni 2016 16:06 schreef Peterselieman het volgende:
Op Sky vinden ze de radioban opeens silly.
Het is maar net hoe de Britse wind waait ...
Mag niet van RBR, hij moet zijn auto heel houden, na Monacoquote:Op zondag 19 juni 2016 16:06 schreef aapnoodmies het volgende:
Is het ook.quote:Op zondag 19 juni 2016 16:06 schreef Peterselieman het volgende:
Hoe dan? Hij rijdt 5 tienden per rondje max sneller dan Massa. Die rijdt er 8 seconden voor ofzoquote:Op zondag 19 juni 2016 16:06 schreef aapnoodmies het volgende:
Het lag gisteren toch ook aan de zon?quote:Op zondag 19 juni 2016 16:06 schreef Peterselieman het volgende:
Engelsenquote:Op zondag 19 juni 2016 16:06 schreef Peterselieman het volgende:
Bernie moet ook eens een hartaanval krijgen.quote:Op zondag 19 juni 2016 16:07 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
[..]
Nooit, zo lang de of andere gare oliesjeik dollars in zijn zak blijft duwen. Saai circuit zeg, geen enkele inhaalactie op skill, ALLEMAAL drs.
Dat laatste is toch ook zo? Als je team niks meer mag zeggen, en dat weet je, dan ga je toch even in een schoolbankje zitten tegenover een paar engineers?quote:Op zondag 19 juni 2016 16:07 schreef Weltschmerz het volgende:
Op Sky vinden ze het alweer oneerlijk tegenover Hamilton en de fans dat hij zelf de settings moet kennen.
Oh. Nou. Wie weet...quote:Op zondag 19 juni 2016 16:06 schreef motorbloempje het volgende:
Ze
[..]
Ze hebben daar meer een kattenprobleem.
Het is wel inderdaad het hoogtepunt van de race.quote:Op zondag 19 juni 2016 16:06 schreef exile79 het volgende:
Lewis is een held. Die weet hoe saai het voor ons is en vermaakt ons op deze manier. Er is niks aan de hand met z'n wagen, hij doet maar alsof. Aardig toch?
Ach, laten we nou niet schijnheilig doen. Kijk eens naar dit topic, de studio van Ziggo Sport. Chauvinisme ten top, en niet vreemd ook.quote:Op zondag 19 juni 2016 16:06 schreef Peterselieman het volgende:
Oh en als Max het was dan was iedereen ook zo kritisch als nuquote:Op zondag 19 juni 2016 16:06 schreef Peterselieman het volgende:
Huh ? welke stream kijk jij? Bij mij zit ie er al ronden lang 9,5 seconden achter.quote:Op zondag 19 juni 2016 16:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hoe dan? Hij rijdt 5 tienden per rondje max sneller dan Massa. Die rijdt er 8 seconden voor ofzo
sky moet niet miepen. Lewis ook niet. Deal with it of los het op. 🏁quote:Op zondag 19 juni 2016 16:07 schreef Weltschmerz het volgende:
Op Sky vinden ze het alweer oneerlijk tegenover Hamilton en de fans dat hij zelf de settings moet kennen.
goverrr, hahahaquote:Op zondag 19 juni 2016 16:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het lag gisteren toch ook aan de zon?
De zon, die feller schijnt voor Hammie dan voor iedere andere coureur.
Massa rijdt achter VES op jouw stream ja?quote:Op zondag 19 juni 2016 16:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Huh ? welke stream kijk jij? Bij mij zit ie er al ronden lang 9,5 seconden achter.
Als we dan toch bezig zijn meteen ook wat sprinklers installeren?quote:Op zondag 19 juni 2016 16:10 schreef Achterhoker het volgende:
Kunnen ze niet gewoon een SC de baan op sturen enkel om de race te redden van het oersaaie?
Of ipv daarvan appen met Justin Bieber, moeilijk, moeilijk.....quote:Op zondag 19 juni 2016 16:08 schreef exile79 het volgende:
[..]
Dat laatste is toch ook zo? Als je team niks meer mag zeggen, en dat weet je, dan ga je toch even in een schoolbankje zitten tegenover een paar engineers?
Anderzijds werd hij hier glashard verdedigd ondanks 3 crashes in 1 weekend.quote:Op zondag 19 juni 2016 16:10 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou Max ook uitlachen als hij bleef smeken om informatie die het team niet mag geven..
Andersom hequote:Op zondag 19 juni 2016 16:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Massa rijdt achter VES op jouw stream ja?
Pitspoezen kunnen dit mogelijk nog verbeterenquote:Op zondag 19 juni 2016 16:04 schreef Nattekat het volgende:
Gele vlag was wel het hoogtepunt van de race.
Poepoe.quote:Op zondag 19 juni 2016 16:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Anderzijds werd hij hier glashard verdedigd ondanks 3 crashes in 1 weekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |