dat zij je moeder gister ook sorryquote:
Er was weer een andere.quote:Op zondag 19 juni 2016 15:09 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die doet het al sinds 2 gp's geleden niet meer
en die 5 die hij niet mist heeft hij er 4 van fout gezienquote:
quote:
Ok dan ga ik weer wielrennen kijken.quote:
dat bepaal ik zelf wel.quote:Op zondag 19 juni 2016 15:10 schreef motorbloempje het volgende:
Heeft niemand nou nog door dat er niet op die mani gereageerd moet worden?
oke doeiquote:Op zondag 19 juni 2016 15:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
Ok dan ga ik weer wielrennen kijken.
Renault motor.quote:Op zondag 19 juni 2016 15:13 schreef Mani89 het volgende:
Wow Verstappen wordt door iedereen ingehaald, motorproblemen?
Nah denk meer strategie.quote:
Tenzij je in een Mercedes rijdt, dan ben je wel blij met deze baan.quote:
slecht setje banden denk ik.quote:
Nee. Dit is puur voor motorvermogen. Canada is dat minder.quote:
Heeft de hele nacht Le mans gekekenquote:Op zondag 19 juni 2016 15:15 schreef exile79 het volgende:
Jezus wat is Olav slecht vandaag zeg. De tering.
Mercedes, Ferrari, Williams en FI zijn allemaal sneller. Veel meer dan een hoge top10 notering zal het niet worden, tenzij er nog rare dingen gebeuren.quote:Op zondag 19 juni 2016 15:14 schreef Peterselieman het volgende:
Zou al een wonder worden als Max punten zou pakken zo
Gokken op een twee-stopper ten opzichte van de coureurs voor je.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2016 15:15 schreef exile79 het volgende:
klopt, maar de eerste 7 ronden is wel extreem erg hoor.quote:
Het is ook echt een derde wereld land. Gdp is 8k per capita ofzo.quote:Op zondag 19 juni 2016 15:17 schreef Falco het volgende:
Ik heb wel medelijden met de locals in Baku. Al die herrie voor je woning. Niet vreemd dat de baan gesaboteerd wordt met plastic
Hij heeft iig meer aan deze bandjesquote:Op zondag 19 juni 2016 15:18 schreef caspervc het volgende:
Max doet iig wel goed tempo nu... 50.4 tov 50.2 Bottas
Haten op Olavquote:Op zondag 19 juni 2016 15:15 schreef exile79 het volgende:
ff tanken, goedkoop daar in Azerbeidzjanquote:
wat kijk jij dan? Bij de duitsers heb je steeds reclame. En sky heb ik niet geloof ikquote:
Ik woon niet in NL, kijk Channel4.quote:Op zondag 19 juni 2016 15:20 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
wat kijk jij dan? Bij de duitsers heb je steeds reclame. En sky heb ik niet geloof ik
acestreamquote:Op zondag 19 juni 2016 15:20 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
wat kijk jij dan? Bij de duitsers heb je steeds reclame. En sky heb ik niet geloof ik
Anticiperen op SC. Start ging goed, daarna snel pit, zodat als er een SC snel komt je niet dan hoeft, en helemaal doorschuiftquote:Op zondag 19 juni 2016 15:20 schreef De-Hamster het volgende:
Veel vroege stops, wat is daar goed aan?
ah oke, maarja ik heb niet zo veel keus dus. En kijk dan toch liever naar ziggooo in goede kwaliteit dan zo'n stream online waar je de pixels kan tellenquote:Op zondag 19 juni 2016 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik woon niet in NL, kijk Channel4.
De rest heeft al gepit.quote:
Laatste rondje was 1:51:7quote:
http://www.livesportstreaming24.com/quote:Op zondag 19 juni 2016 15:23 schreef Doublepain het volgende:
Waar kon je alles ook alweer live volgen met statistieken enz?
was ronde 1.50.4quote:
10 jaar volgens mij.quote:Op zondag 19 juni 2016 15:26 schreef Szura het volgende:
Hoe lang zitten we aan dit teringcircuit vast?
Ze gaan allemaal hard!!quote:
quote:
Wat was er voor drama dan?quote:Op zondag 19 juni 2016 15:31 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben het drama van Le Mans nog niet te boven, deze race helpt daar niet mee...
Dat ja....quote:Op zondag 19 juni 2016 15:31 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben het drama van Le Mans nog niet te boven, deze race helpt daar niet mee...
nu nog in de FC Muur parkerenquote:
Wehrlein als Sutilquote:Op zondag 19 juni 2016 15:27 schreef franklop het volgende:
Verstappen komt er regelmatig als CHI op live timing, weet niet waarom dat is
Ach was te verwachten. De Renault motoren hebben dit jaar de power nog niet. Rest van het jaar ligt Red Bull veel beterquote:Op zondag 19 juni 2016 15:32 schreef franklop het volgende:
Vrees dat het voor Max maximaal een 8e plek wordt.
snellerquote:Op zondag 19 juni 2016 15:34 schreef Fopje het volgende:
Wat zijn de rondetijden van verstappen tov sainz?
Max 1.50.7, Sainz 1.51quote:Op zondag 19 juni 2016 15:34 schreef Fopje het volgende:
Wat zijn de rondetijden van verstappen tov sainz?
Nog niet? Zit net een nieuwe in, komen ze volgend jaar al met een nieuwe dan?quote:Op zondag 19 juni 2016 15:34 schreef Ooku het volgende:
[..]
Ach was te verwachten. De Renault motoren hebben dit jaar de power nog niet. Rest van het jaar ligt Red Bull veel beter
quote:Op zondag 19 juni 2016 15:35 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Na 23 uur en 55 minuten aan de leiding ging de Toyota stuk
En nog eentje voor de nieuwe banden meteen maar.quote:Op zondag 19 juni 2016 15:32 schreef Weltschmerz het volgende:
Hamilton heeft alweer nieuwe flat spots gemaakt.
Auw.quote:Op zondag 19 juni 2016 15:35 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
net zolang als het rechte stukquote:
20 jaarquote:
Ik neem mijn woorden over de kwali terug. Ik hoop dat dit een éénmalig event is.quote:
Heb er nog steeds buikpijn van. Alleen een overwinning van Max kan deze dag nog goedmaken.quote:Op zondag 19 juni 2016 15:35 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Oftewel een kutdag dusquote:Op zondag 19 juni 2016 15:37 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Heb er nog steeds buikpijn van. Alleen een overwinning van Max kan deze dag nog goedmaken.
Dit ja. Valt tegenquote:Op zondag 19 juni 2016 15:38 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Wat een saaie race. Prachtige inhaalacties met snellere motoren en drs op het rechte stuk
hij had hem in de muur plantenquote:
En Button ookquote:Op zondag 19 juni 2016 15:38 schreef franklop het volgende:
Max gaat zo ingehaald worden door Sainz en wellicht ook Alonso
Dit inderdaad.quote:Op zondag 19 juni 2016 15:39 schreef WEST het volgende:
Had er iets harder af moeten gaan Nasr. Dan hadden we een SC gehad
Dit. Echte kwaliteit met 20 km/u sneller langs iemand rijden op een recht stuk van 2kmquote:Op zondag 19 juni 2016 15:38 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Wat een saaie race. Prachtige inhaalacties met snellere motoren en drs op het rechte stuk
Dit jaquote:Op zondag 19 juni 2016 15:40 schreef Zorro het volgende:
Bij nader inzien wil ik geen SC. Dat is in het nadeel van ROS, dus in het voordeel van HAM. En als er 1 ding is wat ik niet wil dan is het wel voordeel voor HAM.
Tenzij HAM hem zelf in de muur parkeert natuurlijk, dan is een SC welkom
Jij wilt graag Nico "ik win alleen vanaf pole" Rosberg als kampioen?quote:Op zondag 19 juni 2016 15:40 schreef Zorro het volgende:
Bij nader inzien wil ik geen SC. Dat is in het nadeel van ROS, dus in het voordeel van HAM. En als er 1 ding is wat ik niet wil dan is het wel voordeel voor HAM.
Tenzij HAM hem zelf in de muur parkeert natuurlijk, dan is een SC welkom
Yohee Yoho yo fucking bizarquote:Op zondag 19 juni 2016 15:38 schreef Falco het volgende:
"Dat is zuur, daar is de muur"
Olav is een benadigd poëet
Bitte geen spoilers van andere raceklassesquote:Op zondag 19 juni 2016 15:35 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ik wil graag "Het interesseert me geen ruk zolang het maar geen Hamilton is" als kampioen.quote:Op zondag 19 juni 2016 15:41 schreef exile79 het volgende:
[..]
Jij wilt graag Nico "ik win alleen vanaf pole" Rosberg als kampioen?
Sainz een plekje geven.quote:Op zondag 19 juni 2016 15:41 schreef motorbloempje het volgende:
Ben benieuwd wat Max aan 't doen is.
lijkt er wel op.quote:
mogelijke SC op komstquote:
Tuurlijk welquote:Op zondag 19 juni 2016 15:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Sowieso, want 3 stop is geen optie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |