Ik probeerde mijn man al te chanteren dat ik voor de borstvoeding zorg dus dat hij dan de luiers moest doen.quote:Op zondag 19 juni 2016 20:11 schreef Chanty het volgende:
[..]
Jup 8 luiers gaan er met gemak doorheen per dag in het begin. Wij hadden wel eens 3 in een kwartier
Always slim singles. Geen klachten over. Allee waarom moeten ze de meuk met een geurtje maken? Mijn vajayjay stinkt niet!quote:Op zondag 19 juni 2016 20:12 schreef Arja het volgende:
[..]
Wat voor inlegkruisjes heb je? Ik vind libresse uit die groene verpakking so slim single wrap liners curve fit wel fijn.
quote:
Moppert! Heb je nieuws? Ik zie je vaak voorbij waaien hier laatste tijd.quote:Op zondag 19 juni 2016 20:26 schreef Moppert het volgende:
Ik vind juist het niet meer dan vanzelfsprekend dat de man de luiers doet juist omdat voeden echt 1 van de meest intensieve dingen is die je de eerste 3 weken doet
Misschien, maar mijn man kan zich nog minder een voorstelling maken van een baby dan ik.quote:Op zondag 19 juni 2016 20:26 schreef Moppert het volgende:
Ik vind juist het niet meer dan vanzelfsprekend dat de man de luiers doet juist omdat voeden echt 1 van de meest intensieve dingen is die je de eerste 3 weken doet
Die hoop heb ik al laten varen.quote:[b]Op zondag 19 juni 2016 20:46 schreef Svane het volgende
Arja en Molo jullie moeten langzaamaan gaan persen voor een UD-kind hoor.
Flatulentie alom!quote:Op zondag 19 juni 2016 20:50 schreef Arja het volgende:
[..]
Die hoop heb ik al laten varen.
Jij had al lang zuurstoftekort moeten hebben van het persen sinds je ud
Nee hoorquote:Op zondag 19 juni 2016 20:46 schreef Svane het volgende:
Moppert! Heb je nieuws? Ik zie je vaak voorbij waaien hier laatste tijd.
Dat is ook zo een man heeft een hele andere ervaring met alles.quote:Op zondag 19 juni 2016 20:47 schreef Arja het volgende:
[..]
Misschien, maar mijn man kan zich nog minder een voorstelling maken van een baby dan ik.
En hij zal veel in ons nieuwe huis aan het klussen zijn.
V libresse is zonder geurtje en voelt als katoen.
Dat kan best loslopen. Hier ook twee weken. En na zes weken weer een regelmatige cyclus ondanks borstvoedingquote:Op zondag 19 juni 2016 20:07 schreef Arja het volgende:
En ik schrok laatst ook nogal toen ik voor het eerst in mijn leven hoorde dat je na de bevalling 6 weken bloedverlies hebt
quote:Op zondag 19 juni 2016 20:56 schreef Moppert het volgende:
[..]
Nee hoorik stalk wat mensen,
plus ik heb Z&G fases waarin ik de groepsdynamiek kan waarderen en dan lees ik meer mee.
[..]
Dat is ook zo een man heeft een hele andere ervaring met alles.
Na zoveel jaar kinderen denk ik alleen dat we moeten loslaten dat er papadagen zijn en een papa gaat oppassen of dat papa helpt waar nodig. Het is net zo goed zijn kind en als je hulp nodig hebt dan vind ik het niet meer dan logisch dat je die hulp krijgt. Maar ook als je het niet nodig hebt is het niet gek dat je partner veel doet.
Borstvoeding heeft een hele zware emotionele maar ook fysieke grip op je.
Dat maakt het echt heel erg zwaar. Na het voeden, en de luier moet je ook nog ergens eten en douchen en soms belt je moeder even en moet je alweer de baby weer voeden en bedenk je shit ik heb nog geen hap gegeten. En net op dat moment denkt de baby dat het alleen maar mama wil, en dan ligt het uren op je terwijl je hongerig bent en stinkt en blugh..
Afgeven voor die luier, en het boeren en knuffelen geeft je net even de ademruimte die fijn is.
En zo heeft papa na de luier ook nog heel veel qualitytime.
Ja, mijne vindt dat zelf gelukkig ook <3 En die luiertjes zijn ook zo moeilijk en vervelend niet. Als het zo uitkomt doe ik er ook wel eens eentje tussendoor.quote:Op zondag 19 juni 2016 20:26 schreef Moppert het volgende:
Idd, net twee pakken van Kotex besteld. Was vorige keer veel fijner dan kraamverband.quote:Op zondag 19 juni 2016 21:08 schreef elamanilo het volgende:
Nachtmaandverband heb ik beide keren aan het begin vlak na de bevalling gebruikt.
+1 on that. Ik denk (hoop) dat hij daar nog op terug gaat komen. Sowieso... ik kon met keizersnede niet eens gaan verschonen, was al eeuwig bezig om in en uit bed te komen, had nauwelijks kracht om die kleine te tillen en kon sowieso niet lang staan die eerste week (en dan bedoel ik vijf minuten). Maar ook daarna was het een logische verdeling dat ik de voedingen deed (want hij kon dan lekker slapen) en hij de luiers. Ik kon namelijk niet slapen tijdens het voeden en met elke drie uur een voeding die toch al snel bij elkaar een uur duurde...quote:Op zondag 19 juni 2016 20:26 schreef Moppert het volgende:
Zo ver gaat mijn voorstellingsvermogen ook nog niet. Het is onze eerste en we zullen er samen onze weg in vinden.quote:Op zondag 19 juni 2016 20:56 schreef Moppert het volgende:
[..]
Nee hoorik stalk wat mensen,
plus ik heb Z&G fases waarin ik de groepsdynamiek kan waarderen en dan lees ik meer mee.
[..]
Dat is ook zo een man heeft een hele andere ervaring met alles.
Na zoveel jaar kinderen denk ik alleen dat we moeten loslaten dat er papadagen zijn en een papa gaat oppassen of dat papa helpt waar nodig. Het is net zo goed zijn kind en als je hulp nodig hebt dan vind ik het niet meer dan logisch dat je die hulp krijgt. Maar ook als je het niet nodig hebt is het niet gek dat je partner veel doet.
Borstvoeding heeft een hele zware emotionele maar ook fysieke grip op je.
Dat maakt het echt heel erg zwaar. Na het voeden, en de luier moet je ook nog ergens eten en douchen en soms belt je moeder even en moet je alweer de baby weer voeden en bedenk je shit ik heb nog geen hap gegeten. En net op dat moment denkt de baby dat het alleen maar mama wil, en dan ligt het uren op je terwijl je hongerig bent en stinkt en blugh..
Afgeven voor die luier, en het boeren en knuffelen geeft je net even de ademruimte die fijn is.
En zo heeft papa na de luier ook nog heel veel qualitytime.
Wat zei de dokter ook weer? Hezelf elke dag controleren ofzoiets?quote:Op zondag 19 juni 2016 21:03 schreef ikke_84 het volgende:
Ik liep net door t hoge gras en nou heb ik overal jeuk omdat ik steeds aan die teek van twinkle moet denken![]()
Hoe is t met die plek bij jou twinkle?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |