abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 juni 2016 @ 18:22:09 #51
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_163142750
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 17:44 schreef Veruca_Assault het volgende:
Oooh die babyboom hier gaat epische vormen aannemen :Y

Zeg, die afscheiding he, gaat gat nog minderen (21wk nu) of blijf ik nog 20 weken een slakkenspoor trekken :{w ?

Ik ben hier op een online shopping spree, jeuj! Dan nog de vraag; zal ik baby kleding nu alvast wassen of is dat kansloos omdat ze nog 20 weken in de kast blijven liggen en dus weer vies worden 8)7 ?

Ik ben zo'n n00b.
Ga er maar vanuit dat het juist alleen maar meer wordt richting einde zwangerschap ;) hier wel iig

En persoonlijk vind ik niet dat kleertjes direct vies worden van in een afgesloten kast liggen. Verder: goed voor de weerstand.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zondag 19 juni 2016 @ 18:24:13 #52
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163142800
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2016 17:47 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Ik heb ze al gewassen, gewoon omdat het kan. Straks tijdens mn verlof ga ik dat vast nog wel een paar keer doen :+ Te schattig om die kleine kleertjes op het wasrek te hebben O+
Waslijn? Ik heb alles lekker in de droger gemikt O+
Beste uitvinding sinds het wiel dat O+

#luie huisvrouw
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_163143273
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 18:24 schreef Molo het volgende:
Waslijn? Ik heb alles lekker in de droger gemikt O+
Beste uitvinding sinds het wiel dat O+

#luie huisvrouw
Daar ga ik alles vast ook inmikken als die kleine er eenmaal is, maar ik werd heel fijn hormonaal van het ophangen samen met (8>
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
  zondag 19 juni 2016 @ 18:43:41 #54
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163143295
quote:
10s.gif Op zondag 19 juni 2016 18:42 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Daar ga ik alles vast ook inmikken als die kleine er eenmaal is, maar ik werd heel fijn hormonaal van het ophangen samen met (8>
Luiheid overheerst hier geloof ik over alles :D
pi_163143343
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 18:43 schreef Molo het volgende:
Luiheid overheerst hier geloof ik over alles :D
Woensdag komt een schoonmaakster kennis maken :+ Alleen ligt wat zij vraagt en wij in gedachten hadden 3 euro per uur uit elkaar dus daar moeten (8> en ik het nog even over hebben. Als ze goed is, is ze goed natuurlijk..
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
  zondag 19 juni 2016 @ 18:48:02 #56
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163143412
quote:
10s.gif Op zondag 19 juni 2016 18:45 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Woensdag komt een schoonmaakster kennis maken :+ Alleen ligt wat zij vraagt en wij in gedachten hadden 3 euro per uur uit elkaar dus daar moeten (8> en ik het nog even over hebben. Als ze goed is, is ze goed natuurlijk..
Nice *O*

Als wij hier onze verbouwing op zolder af hebben gaan we daar denk ik ook weer aan, alhoewel het schoonhouden dan een stuk makkelijker is dan nu, want nog steeds dozen overal omdat we de bergruimte op zolder nu vooral gebruiken voor klusruimte en klusspullen dus ons huis eigenlijk kansloos benutten ondanks ruimte zat :')
(volg je me nog? We zijn beetje kansloos hier, maar wel lief en zulks :P )
pi_163143522
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 18:48 schreef Molo het volgende:

Nice *O*

Als wij hier onze verbouwing op zolder af hebben gaan we daar denk ik ook weer aan, alhoewel het schoonhouden dan een stuk makkelijker is dan nu, want nog steeds dozen overal omdat we de bergruimte op zolder nu vooral gebruiken voor klusruimte en klusspullen dus ons huis eigenlijk kansloos benutten ondanks ruimte zat :')
(volg je me nog? We zijn beetje kansloos hier, maar wel lief en zulks :P )
Kansloos is ^O^ Wij hebben een kamer in huis opgeofferd aan verhuisdozen die nog steeds een keer de opslag in moeten tot we later als we groot zijn een groter huis hebben. Die deur hou ik graag dicht.
Wij willen het na de bevalling te koop gaan zetten, kan de schoonmaakster nu alvast goed aan de slag. Oe, bedenk me net dat ik dan ook schone plinten heb voor de kraamzorgintake! _O-
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
  zondag 19 juni 2016 @ 18:56:23 #58
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163143595
quote:
10s.gif Op zondag 19 juni 2016 18:52 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Kansloos is ^O^ Wij hebben een kamer in huis opgeofferd aan verhuisdozen die nog steeds een keer de opslag in moeten tot we later als we groot zijn een groter huis hebben. Die deur hou ik graag dicht.
Wij willen het na de bevalling te koop gaan zetten, kan de schoonmaakster nu alvast goed aan de slag. Oe, bedenk me net dat ik dan ook schone plinten heb voor de kraamzorgintake! _O-
Phehehehe, goed bezig jullie :D
pi_163143708
Ik heb de hele dag al ontzettend veel zin in aardbeien en nu staan ze voor mn neus en denk ik 'meh'. Heb ook de hele dag al een strak gevoel in/op mijn buik en het idee dat mn navel minder diep is geworden :D
Hoog tijd dat manlief weer thuis komt en me even een fijne knuffel geeft *;
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_163143910
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2016 18:22 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ga er maar vanuit dat het juist alleen maar meer wordt richting einde zwangerschap ;) hier wel iig

En persoonlijk vind ik niet dat kleertjes direct vies worden van in een afgesloten kast liggen. Verder: goed voor de weerstand.
Noooooo! Ik moet nu al aan de inlegkruisjes! Hell dat gaat nog wat worden.

En dat van die kleding klinkt goed, ik ben namelijk ook bijzonder lui 😂
Veruca Salt: Hey, Daddy, *I* want an Oompa Loompa! I want you to get me an Oompa Loompa right away!
pi_163143942
Ach joh, lui lui, wat is lui?

Andere prioriteiten heet dat 😎
pi_163143965
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 19:14 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ach joh, lui lui, wat is lui?

Andere prioriteiten heet dat 😎
I like that!
Veruca Salt: Hey, Daddy, *I* want an Oompa Loompa! I want you to get me an Oompa Loompa right away!
  zondag 19 juni 2016 @ 19:25:21 #63
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163144146
Nou ik heb gecompenseerd voor jullie luiigheid hoor! Nesteldrang met een grote G. Tijdje terug een groooote mooie boekenkast gekocht voor in de woonkamer O+ Alle boeken hier en daar verspreid staan nu mooi daarin te pronken. Alle losvast kasten kunnen vanavond naar de waskamer, waar mijn halve kledingkast tijdelijk stond opgeslagen in boxen (want pas opgeruimd) - dat wordt nu weer netjes. En in de woonkamer is nu Ruimte! Voor een box *)

Eén grote waterval van klusjes, waar bijna eind aan komt zo.

Net een tweede bord pasta voorgeschoteld gekregen en ik doe vanavond niks meer! :)
pi_163144182
Egopost incoming, excuus maar moet het even kwijt :')

Schoonfamilie wilde plannen maken voor 31 juli. Ik zei dat ik niet wist of ik dan mee kan, ik weet nog niet hoe ik me voel toch?
Maar dat vond iedereen heel raar want "Nederlanders bevallen altijd te laat" en "een bevalling voel je ruim van te voren aankomen". Nu heb ik al helemaal geen zin om te komen, ook al voel ik me verder goed. Gewoon geen zin om op meer dan een uur rijden te zitten van huis. "Als er iets gebeurt kan je ook naar ziekenhuis hier in de buurt", ja dat is leuk maar dat past niet bij mijn wens om het thuis te proberen.

Einde hormonale rant :P

Waar blijven de verse baby's? :D
  zondag 19 juni 2016 @ 19:29:23 #65
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163144205
Lekker laten lullen en doen wat je zelf wilt, yoloooooo Miezziej :B

Hier geen baby onderweg, eigenwijs rotkind is het, nu al :6
  zondag 19 juni 2016 @ 19:33:00 #66
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_163144274
quote:
10s.gif Op zondag 19 juni 2016 19:29 schreef Molo het volgende:

Ooh en als ze er dan eenmaal is..... O+ O+ O+
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_163144282
quote:
10s.gif Op zondag 19 juni 2016 19:29 schreef Molo het volgende:
Lekker laten lullen en doen wat je zelf wilt, yoloooooo Miezziej :B

*O* Baren *O* Baren *O* Baren *O*
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 19 juni 2016 @ 19:34:31 #68
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163144296
Jammer voor ze Miezziej! Ik ga exact hetzelfde doen met de verjaardag van schoonpa (week voor UD in Friesland) en heb sloepjevaren in augustus ook laten gaan. Omdat IK het niet wil. Puh! :6
  zondag 19 juni 2016 @ 19:34:37 #69
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163144299
quote:
17s.gif Op zondag 19 juni 2016 19:33 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Ooh en als ze er dan eenmaal is..... O+ O+ O+
Dan gaat ze op eBay als ze stout is o|O

Hoe gaat het daaro mevrouw? O+
pi_163144305
Nesteldrang. _O_ Vorige keer 2 dagen voor de bevalling de hele keuken nog uitgesopt en een paar uur van tevoren nog een dode boom om staan zagen en de rest van de tuin enigszins toonbaar gemaakt. :D Dat was echt het enige dat ik wel van hormonen heb gemerkt, verder ben ik geloof ik te nuchter om een hormonster te worden. :Y)

Miez, wat een rare gedachtengang. :') Ik zou voet bij stuk houden en tegen die tijd inderdaad kijken hoe het gaat. Als het gaat kom je en anders niet, simple as that. Vorige keer kon ik met 39 weken geen half uureer rechtop zitten ivm druk baby tegen ribben, no way dat ik nog een uur in de auto was gaan zitten.

Ik las nog over slijmsporen en naaktslakken, bah. :D Ook iets waar ik tot nu toe nog geen last van heb gehad. Toen mijn cyclus na de bevalling weer terugkwam wel, vruchtbaar slijm. :Y)

Nu ga ik even liggen voor dutje 2.0 van vandaag. Ik hoop snel weer wat actiever te zijn, maar energylevel is 0 de laatste tijd. :')
  zondag 19 juni 2016 @ 19:35:35 #71
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163144324
quote:
2s.gif Op zondag 19 juni 2016 19:33 schreef Lonaa het volgende:

[..]

*O* Baren *O* Baren *O* Baren *O*
Zou het werken als ik haar hoofd gewoon al een beetje via vagina probeer vast te pakken of van buitenaf op mijn buik ga duwen?
pi_163144384
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2016 19:35 schreef Molo het volgende:

[..]

Zou het werken als ik haar hoofd gewoon al een beetje via vagina probeer vast te pakken of van buitenaf op mijn buik ga duwen?
Klinkt als een goed plan. Of een beetje pulken met een kleerhanger?
  zondag 19 juni 2016 @ 19:39:17 #73
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163144409
quote:
2s.gif Op zondag 19 juni 2016 19:38 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Klinkt als een goed plan. Of een beetje pulken met een kleerhanger?
Zijn de fontanellen/schedelbotten nog beetje te zacht voor denk ik, dan schiet je steeds weg. Dat werkt beter vanaf dat ze peuter zijn
pi_163144416
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2016 19:39 schreef Molo het volgende:

[..]

Zijn de fontanellen/schedelbotten nog beetje te zacht voor denk ik, dan schiet je steeds weg. Dat werkt beter vanaf dat ze peuter zijn
Gewoon ertussen, groeit wel weer aan elkaar.
pi_163144427
Miezziej ik snap je helemaal hoor :Y .. dikke doei naar je familie :W .. en wat is dat voor bullshit dat nlers toch altijd later bevallen? :D

En Veruca I feel your pain ;( .. hier ook vanaf ongeveer die periode aan de inlegkruisjes. Bleef aanhouden tot de bevalling en toen fijn een paar weken aan de kraammatrassen :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')