* Jeff21 staat op
Ik ben Jeff en ik ben alcoholist
* Jeff21 gaat zitten
ehh.....
* Jeff21 gaat weer staan
Sorry, verkeerde praatgroep...
* Jeff21 loopt de kamer uit en naar de kamer er tegenover
Ik ben Jeff en ik ben geil
* Jeff21 gaat weer zitten
quote:niet slim om dat te zeggen op een forum als dit
Op vrijdag 29 november 2002 13:21 schreef chopgirl het volgende:
ik ook en me vriend is werken
quote:kom maar bij mij dan...
quote:Owjee, en nu?
quote:Ben jij ook locutus51?
En ik mag pas maandag weer
quote:nee
Op vrijdag 29 november 2002 13:27 schreef buitenbeentje het volgende:[..]
Ben jij ook locutus51?
quote:Waar maak jij je druk om? Ook geil?
Op vrijdag 29 november 2002 13:29 schreef DIGGER het volgende:
Kunnen al die 'geile' mensne nie toptyfen naar iets wat uitgevonden is voor dat niveau: TMF(chat/sms crap)
quote:lol
Op vrijdag 29 november 2002 13:32 schreef Flamingo het volgende:[..]
Waar maak jij je druk om? Ook geil?
quote:Ja, op katja
Op vrijdag 29 november 2002 13:32 schreef Flamingo het volgende:Waar maak jij je druk om? Ook geil?
quote:ik weet het niet
Op vrijdag 29 november 2002 13:23 schreef Magic23 het volgende:[..]
Owjee, en nu?
gadverdamme zieke ventjes als je geil bent ga dan lekker de stad in ofzow...
op het moment dat jullie allemaal in dat donkere kamertje blijven zitten zonder daglicht en gordijnen dicht zal jullie geilheid niet minder worden....
als je geil bent is dat toch jou probleem
ik ben geil komt overeen met ik moet poepen...
dezelfde nutteloze informatie..
dus foknerdjes! ga lekker douschen! doe pappa`s luchtje ga de stad in en doe je best!
quote:waarom niet?
Op vrijdag 29 november 2002 13:22 schreef Henkmanz het volgende:[..]
niet slim om dat te zeggen op een forum als dit
quote:Logisch.
Op vrijdag 29 november 2002 13:35 schreef DIGGER het volgende:[..]
Ja, op katja
Daarkomt bij dat ik niet een vooruitzicht heb dat ik snel weer sex heb...
ik bedoel... ik kan wel gaan slettebakken.. om maar sex te hebben...
maar dan blijf je geil.. (de volgende dag)
Maar als je je geilheid in je relatie kunt uiten (continu) voel je je minder geil...
Dus geil omdat het niet anders kan...
quote:Euh...
Op vrijdag 29 november 2002 13:39 schreef ThugLove het volgende:ik ben geil komt overeen met ik moet poepen...
Laat ik verder maar niets zeggen...
quote:En dat moest je ff kwijt zeker
Op vrijdag 29 november 2002 14:31 schreef Lopat het volgende:
Ik ben ook geil.. ik heb al drie weken uitsluitend sex met mezelf...
quote:Is dat zo???????????
Op vrijdag 29 november 2002 14:31 schreef Lopat het volgende:
Maar als je je geilheid in je relatie kunt uiten (continu) voel je je minder geil...
Dus geil omdat het niet anders kan...
Ik ben heel erg vaak geil, mijn man net zo(komt dat ff mooi uit ).
Ik ben uiteindelijk in de periode's dat ik weinig sex heb minder geil(zin in sex) dan wanneer ik een regelmatige beurt krijg.
Zo ben ik ooit eens 17 dagen wezen lammeren(helpen bij het lammeren dan he) bij een boer, geen last gehad van overmatige geilheid(terwijl ik normaal gesproken echt niet langer dan 4 dagen zonder sex kan)
Hoe meer sex, hoe geiler ik word.
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 15:10 schreef erodome het volgende:[..]
Hoe meer sex, hoe geiler ik word.
quote:Ja maar ik bedoel daar eigenlijk iets anders mee..
Op vrijdag 29 november 2002 15:10 schreef erodome het volgende:[..]
Is dat zo???????????
Nog niets van gemerkt hoor en ik heb toch al echt 10 jaar lang een relatie met zeer regelmatig zeer bevredigende sexHoe meer sex, hoe geiler ik word.
Nouja.. whatever enne Takemenow beetje homofoob ofzo?
ik zeg dat ik uitsluitend sex heb met mezelf? wtf is daar mis mee..? wie zegt dat ik aan het handkarren ben dan?!?
quote:Zeg, introduceer mij eens in jouw vriendinnenkring
Op vrijdag 29 november 2002 15:41 schreef erodome het volgende:
Die zijn er zat hoor, zo goed als elke meid die ik ken denkt er hetzelfde over als ik, maarja ik ken ook rare mensen(alleen rare mensen willen zo'n raar figuur als mij kennen)
Sommige mensen vinden mij ook raar, dus da's in ieder geval al één ding
tis nog een beetje dood hier helaas..quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:40 schreef piere het volgende:
wordt er nog geneukt of hoe zit het?
nepsletjesquote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:42 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
tis nog een beetje dood hier helaas..
juistquote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:45 schreef Jeff21 het volgende:
1 1/2 jaar later en nog steeds geil
neem ons niet kwalijk als we die kritiek, komend van iemand met username ThugLove, voorlopig even laten liggen.quote:Op vrijdag 29 november 2002 13:39 schreef ThugLove het volgende:
WHAAAA jullie zijn echt een beetje... euh hoe noem je dat?...
ZIELIG?
he SAM neucken ?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:56 schreef StrikeAnywhere het volgende:
offt : hey roeland anders koop je nog een keer broek voor 110 euro
Nou ik ben niet echt geil op het moment...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:06 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
he SAM neucken ?![]()
Klopt ja! Hoe minder vaak ik seks heb, hoe minder geil ik word...quote:Op vrijdag 29 november 2002 15:10 schreef erodome het volgende:
Ik ben uiteindelijk in de periode's dat ik weinig sex heb minder geil(zin in sex) dan wanneer ik een regelmatige beurt krijg.
En welke van de twee heeft je voorkeur?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:13 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Klopt ja! Hoe minder vaak ik seks heb, hoe minder geil ik word...
Oftewel, hoe vaker ik neuk, hoe meer zin ik krijg!
shit shit shit.....quote:Klopt ja! Hoe minder vaak ik seks heb, hoe minder geil ik word...
Liever de eerste!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:30 schreef Jeff21 het volgende:
[..]
En welke van de twee heeft je voorkeur?
Ja hallo, ik ben fr0xz, en wij hebben precies dezelfde letters in onze nickname.quote:Op vrijdag 29 november 2002 13:24 schreef xf0rz het volgende:
sommige mensen nemen ook alles serieusquote:Op vrijdag 29 november 2002 13:39 schreef ThugLove het volgende:
Dan zitten ze in het goede topic. Het is nl vrijdag en ik wil serieus genomen worden.quote:[b]sommige mensen nemen ook alles serieus![]()
Jammer dat je zo ver weg woontquote:Op vrijdag 16 april 2004 13:51 schreef erodome het volgende:
Ik kan er niets aan doen, maar ik heb verschrikkelijk zin in een flinke anale beurt...
Denk dat mijn husbie daar geen bezwaar tegenin zal brengen
quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:55 schreef _TaNaTi_ het volgende:
ik wou dat ik een vriendje had![]()
Ik weet zeker dat er zat vrijwilligers zijn hier op Fok!quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:55 schreef _TaNaTi_ het volgende:
ik wou dat ik een vriendje had :'(
Zie je welquote:Op vrijdag 16 april 2004 13:55 schreef Posdnous het volgende:
[..]
neuken?
Hoezo, had ik anders een trio gekregen???????quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:54 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Jammer dat je zo ver weg woont
Zou voor mij de eertse keer zijn...quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:57 schreef erodome het volgende:
[..]
Hoezo, had ik anders een trio gekregen???????
Zo ja, vertel maar niet, want anders voel ik me zielig, ben wel weer toe aan een m/v/m trio
Wat doe je hier dan...?quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:57 schreef apophis4u het volgende:
nope, niet geil, not at the moment
Dat kan ik niet....quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:02 schreef dafjedaf het volgende:
Ik ga niet ********, ik ga het volhouden, tonight, tonight.... lalala....
Jewel, kom op, volhoudenquote:Op vrijdag 16 april 2004 14:03 schreef Gutteguttegut het volgende:
Dat kan ik niet....
Neeeeeeeeeeee..kwil nu....!!!quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:05 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Jewel, kom op, volhouden![]()
quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:06 schreef Gutteguttegut het volgende:
Neeeeeeeeeeee..kwil nu....!!!
Heb je dat nog nooit gedaan, is lekker hoor, erggggggggg lekker om met 2 mannen een dame echt helemaal gek te zien en voelen worden...quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:58 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Zou voor mij de eertse keer zijn...
ja
Zit al heel lang..nog langer wachten maakt het ondragelijk.quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:08 schreef dafjedaf het volgende:
[..]heeeeeeeeeeeeel even wachten nog, veel fijnerder
Maak mij maar jaloersquote:Op vrijdag 16 april 2004 14:08 schreef erodome het volgende:
[..]
Heb je dat nog nooit gedaan, is lekker hoor, erggggggggg lekker om met 2 mannen een dame echt helemaal gek te zien en voelen worden...
Ik als dame zijnde vind het hemels....
Ik denk dat jij een sterkere wil hebt als ik....quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:09 schreef dafjedaf het volgende:
En mij![]()
Aaargh dit is niet goed voor mij, ik ben ook zo geil als de tering maar zit op mijn stage dus hier valt niets te beleven. Het is net uit met mijn vriendin dus ik sta al 8 dagen droog! Dit ben ik niet gewend en als ik vanavond niet neuk wordt ik gek! En dan gaat zij het fijn over triotjes hebben en in haar kont genomen worden enzo! ZUCHTquote:Op vrijdag 16 april 2004 14:08 schreef erodome het volgende:
[..]
Heb je dat nog nooit gedaan, is lekker hoor, erggggggggg lekker om met 2 mannen een dame echt helemaal gek te zien en voelen worden...
Ik als dame zijnde vind het hemels....
Lol ik ben niet vrijgezel..maar mn linker en rechter arm houden het wel een paar uur vol hoor!quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:10 schreef Byte_Me het volgende:
godsamme, ik ben ook geil.
en helaas sinds kort weer vrijgezel. moet maar gauw wat gaan regelen, want me rechterarm trekt het ook niet meer.
Het (sex) leven is niet eerlijk :|quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:11 schreef BossFight het volgende:
[..]
Aaargh dit is niet goed voor mij, ik ben ook zo geil als de tering maar zit op mijn stage dus hier valt niets te beleven. Het is net uit met mijn vriendin dus ik sta al 8 dagen droog! Dit ben ik niet gewend en als ik vanavond niet neuk wordt ik gek! En dan gaat zij het fijn over triotjes hebben en in haar kont genomen worden enzo! ZUCHT![]()
Neuh, ik weet dat ik vanavond geneukt word, dat kweekt goodwill.quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:10 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ik denk dat jij een sterkere wil hebt als ik....
Dat weet ik ook...maar dan nog..ben nu ook geil....en niet zon klein beetje ook..quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:15 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Neuh, ik weet dat ik vanavond geneukt word, dat kweekt goodwill.neuken is okee
ik zei het eigenlijk meer vanwege de woordspeling. mijn arm houdt het wel vol, maar ik wil toch seks.quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:12 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Lol ik ben niet vrijgezel..maar mn linker en rechter arm houden het wel een paar uur vol hoor!
Damn..hou op!!!quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:18 schreef erodome het volgende:
Grinnik........
Ik zit een beetje te mijmeren over een trio, 4 handen die over mijn lichaam glijden, lekker op z'n hondjes genomen worden en ook nog eens lekker pijpen tegelijk(dan wordt je zo lekker geholpen met pijpen doordat de ander neukt).
Heerlijke sandwich, dat is zoooooooooooooooooooooooo geil.....
AAAARRRRRRGGGGGGHHHHHHHHH, gaat vanavond manlief lief aankijken of we binnenkort dat weereens kunnen doen.
Vanvond moet ik eerst sociaal gaan doen, duurt dus wel even voordat ik lekker in mijn kontje genomen kan worden, maar het gaat gebeuren!!!!!!!
quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:20 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ik zei het eigenlijk meer vanwege de woordspeling. mijn arm houdt het wel vol, maar ik wil toch seks.
Jij bent op en top gemeen weet je dat.quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:18 schreef erodome het volgende:
Grinnik........
Ik zit een beetje te mijmeren over een trio, 4 handen die over mijn lichaam glijden, lekker op z'n hondjes genomen worden en ook nog eens lekker pijpen tegelijk(dan wordt je zo lekker geholpen met pijpen doordat de ander neukt).
Heerlijke sandwich, dat is zoooooooooooooooooooooooo geil.....
AAAARRRRRRGGGGGGHHHHHHHHH, gaat vanavond manlief lief aankijken of we binnenkort dat weereens kunnen doen.
Vanvond moet ik eerst sociaal gaan doen, duurt dus wel even voordat ik lekker in mijn kontje genomen kan worden, maar het gaat gebeuren!!!!!!!
Goed idee....heb je een ruime douche?quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:22 schreef _TaNaTi_ het volgende:
ik ga maar even een koude douche neem
hard is dat toch, die eenzaamheid
Kan er niets aan doen, ben ontzettend geil, zelfbevrediging heeft niet geholpen, ben alleen nog maar geiler geworden.quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:21 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Damn..hou op!!!
of bel/msn/icq/yahoo/e-mail me me nu!!!
Hehehe...maaruh....een koude douche/washand e.d werkt niet hoor..quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:25 schreef dafjedaf het volgende:
*gutteguttegut pest*
Even mn ijsblokjeshouder vullen.... Waar zijn mn kaarsen? Lalalala....
Fok! kost wat moeite, maar kwaliteit waar je u tegen zegt.quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:26 schreef Byte_Me het volgende:
wie weet er een goede sex-dating-site
Ik ben ook al tot een hoogte punt geweest..maarja...met dit weer ben je zo weer botergeil...quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:26 schreef erodome het volgende:
[..]
Kan er niets aan doen, ben ontzettend geil, zelfbevrediging heeft niet geholpen, ben alleen nog maar geiler geworden.
Moet steeds aan sex denken.......
msn-en kan hoor, vanavond dan: erodome@hotmail.com......
no even geduld schatjequote:Op vrijdag 16 april 2004 13:58 schreef Miss_Nexhil het volgende:
Is het al bijna kwart over 7 ?.
Gemeen??????quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:23 schreef BossFight het volgende:
[..]
Jij bent op en top gemeen weet je dat.![]()
Hoewel jij het ook niet makkelijk hebt natuurlijk.
iets te doen vanavond?quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:28 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Fok! kost wat moeite, maar kwaliteit waar je u tegen zegt.jeeeej fok!
Ja neuken.quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:29 schreef Byte_Me het volgende:
iets te doen vanavond?![]()
Heb net ff je fotoboek gechecked, enne er beginnen bij mij nou ook dingen door mijn hoofd te spoken waar ik op dit ogenblik niet aan wil denken aangezien ik me op mijn werk moet concentreren. Maar dat gaat niet meer lukken ben ik bang.quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:28 schreef erodome het volgende:
[..]
Gemeen??????
Weet je wat pas gemeen is, dat ik dit soort dingen in mijn hoofd heb, je wil niet weten wat zich daar allemaal voor geile dingen afspelen op het moment.......
Erodome gaat zo maar eens wat leuke dingetjes klaarleggen, even zoeken waar de veertjes lagen, kaarsje klaarleggen, ijsklontjes in de vriezer, boeien opzoeken en klaarleggen zo van hint hint.....
Als hij jet dan nog niet snapt....quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:28 schreef erodome het volgende:
[..]
Gemeen??????
Weet je wat pas gemeen is, dat ik dit soort dingen in mijn hoofd heb, je wil niet weten wat zich daar allemaal voor geile dingen afspelen op het moment.......
Erodome gaat zo maar eens wat leuke dingetjes klaarleggen, even zoeken waar de veertjes lagen, kaarsje klaarleggen, ijsklontjes in de vriezer, boeien opzoeken en klaarleggen zo van hint hint.....
quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:28 schreef erodome het volgende:
[..]
Gemeen??????
je hoeft het er niet in te wrijven hoor. gewoon "ja ik heb al iets te doen" was ook duidelijk geweest.quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:31 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ja neuken.
Met een fokker![]()
Check meteen haar site...als er iemand een geile meid is is het erodome wel!!quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:31 schreef BossFight het volgende:
[..]
Heb net ff je fotoboek gechecked, enne er beginnen bij mij nou ook dingen door mijn hoofd te spoken waar ik op dit ogenblik niet aan wil denken aangezien ik me op mijn werk moet concentreren. Maar dat gaat niet meer lukken ben ik bang.
Oh Oh....tha bitch is waking upquote:Op vrijdag 16 april 2004 14:33 schreef erodome het volgende:
Je zit op je werk????
Nu maak je het wel heel leuk hoor
Even denken hoor, hoe kan ik zo gemeen mogelijk zijn?????
Laten we dat in verband met mijn werkgever maar niet doen okayquote:Op vrijdag 16 april 2004 14:34 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Check meteen haar site...als er iemand een geile meid is is het erodome wel!!![]()
Als je nou ff het draadje doorleest zie je dat ik niks nieuws zegquote:Op vrijdag 16 april 2004 14:33 schreef Byte_Me het volgende:
je hoeft het er niet in te wrijven hoor. gewoon "ja ik heb al iets te doen" was ook duidelijk geweest.
![]()
Dat is mijn plan voor vanavond idd!quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:38 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Als je nou ff het draadje doorleest zie je dat ik niks nieuws zeg
Maar het spijt me. Ga dan vanavond de stad in ff iemand versieren ofzo?
Ik denk dat ik maar eens ga rondhangen in erodomedorpquote:Op vrijdag 16 april 2004 14:39 schreef BossFight het volgende:
[..]
Dat is mijn plan voor vanavond idd!
Goed plan!quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:41 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar eens ga rondhangen in erodomedorp
ja!quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:23 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Goed idee....heb je een ruime douche?
...uh-huhquote:Op vrijdag 16 april 2004 14:28 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Fok! kost wat moeite, maar kwaliteit waar je u tegen zegt.jeeeej fok!
twas ook maar een grapje hoor. al ben ik natuurlijk wel jaloers. maar ik ga zeker wat regelen vanavond. maar of het meteen gaat lukken? ik moet er altijd weer ff inkomen (pas 1 week vrijgezel).quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:38 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Als je nou ff het draadje doorleest zie je dat ik niks nieuws zeg
Maar het spijt me. Ga dan vanavond de stad in ff iemand versieren ofzo?
Nou ik wordt dan weer minder geil van zo'n plaatje als van die praat die je uitslaat.quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:45 schreef erodome het volgende:
Om een idee te geven van waar ik ontiegelijke zin in heb...
Tis wel een beetje gemeen want de foto zit op het randje, heb voor de zekerheid maar even wat vager gemaakt om niet te veel mijn eigen regels te breken ')
[afbeelding]
Wat kijkt die man met die vaag gemaakte leuter vrolijk zeg...quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:45 schreef erodome het volgende:
Tis wel een beetje gemeen want de foto zit op het randje, heb voor de zekerheid maar even wat vager gemaakt om niet te veel mijn eigen regels te breken ')
afbeelding
Ach, meisjes versieren is een eitje van een centquote:Op vrijdag 16 april 2004 14:47 schreef Byte_Me het volgende:
maar ik ga zeker wat regelen vanavond. maar of het meteen gaat lukken? ik moet er altijd weer ff inkomen (pas 1 week vrijgezel).
quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:45 schreef erodome het volgende:
[afbeelding]
alleen ben ik ook nog eens veeleisend. bovendien zoek ik geen vriendin, maar seks.quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:51 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ach, meisjes versieren is een eitje van een centmeisjes zijn zo makkelijk....
Dat kleedje op het tafeltje linksachter...quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:45 schreef erodome het volgende:
[afbeelding]
Ja eigelijk wel nu je het zegt, vind erotische verhalen lezen ook veel opwindender als een stel plastisch aangepaste pornomensen die elkaar het zweet hun schedel in neuken.quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:53 schreef erodome het volgende:
Hmmmmmmm jij bent een dirty talk man
Zal ik onthouden....
Ik ga me zo igg even lekker douchen, alles lekker glad scheren, lekkere bodylotion insmeren daarna, even opmaken...
Weet alleen nog niet wat ik aan ga trekken, zal ik mijn leren setje aantrekken, of juist mijn lieve lichtblauwe setje, wat moet ik daarbovenop aan in godensnaam????
Pffffffffff keuze's keuze's........
Dit zijn dan ook maar de test foto's, de daadwerkelijke foto's van wat er is gebeurt kan ik echt niet plaatsen, kan je wel vertellen dat het een hele leuke dag was....quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:49 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Wat kijkt die man met die vaag gemaakte leuter vrolijk zeg...
Oeh.... Ben jij dat?quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:57 schreef erodome het volgende:
Dit zijn dan ook maar de test foto's, de daadwerkelijke foto's van wat er is gebeurt kan ik echt niet plaatsen, kan je wel vertellen dat het een hele leuke dag was....
We hadden een fotoshoot met z'n 4-en in een hotelkamer met een groot rond bubbelbad, we zijn daar met dat stel blijven slapen, dolle pret, heeeeeeeeeeeeeel veel sex....
hehe, ja ik ging ook nog is goed zitten kijken!quote:Op vrijdag 16 april 2004 15:07 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Oeh.... Ben jij dat?![]()
Yep..thats me..quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:46 schreef _TaNaTi_ het volgende:
[..]
ja!
(wel als die foto's van jezelf zijn in je fotoboek;))
* Gutteguttegut jaloers is op beide mannen...quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:45 schreef erodome het volgende:
[afbeelding]
Ik zou zeggen de onderste! Vink wel kittig!quote:Op vrijdag 16 april 2004 15:25 schreef erodome het volgende:
Maar vrijdagmiddag geilers help me eens...
Welk setje zal ik aantrekken...
Deze(let niet op de foto, gaat om het setje, ik kon even snel geen andere vinden die er wat beter uitzag)...
[afbeelding]
Of deze????
[afbeelding]
Nr. 1quote:Op vrijdag 16 april 2004 15:25 schreef erodome het volgende:
Deze(let niet op de foto, gaat om het setje, ik kon even snel geen andere vinden die er wat beter uitzag)...
[afbeelding]
Of deze????
[afbeelding]
Waarom heb je een betaalsite?quote:Op vrijdag 16 april 2004 15:25 schreef erodome het volgende:
[afbeelding]
Of deze????
[afbeelding]
Een geile dame met zon lichaam....tja..dan ben je gek als je er geen geld voor vraagt.quote:Op vrijdag 16 april 2004 15:26 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Waarom heb je een betaalsite?![]()
Omdat de site te groot werd om gratis te hosten en het geld niet op mijn rug groeit...quote:Op vrijdag 16 april 2004 15:26 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Waarom heb je een betaalsite?![]()
Hmmzz..quote:Op vrijdag 16 april 2004 15:29 schreef erodome het volgende:
[..]
Omdat de site te groot werd om gratis te hosten en het geld niet op mijn rug groeit...
Dus hebben we hem gehost bij iemand die paysite's hosted, zo kost het ons geen geld, veel houden we er niet aan over hoor trouwens, daar hebben we andere site's voor...
Ik heb niet veel rood, het enige wat ik heb met rood is een zwarte string body met rood kant afgewerkt bh stuk....quote:Op vrijdag 16 april 2004 15:28 schreef dafjedaf het volgende:
Hmm.... Ik zou zeggen met waar je zin in hebt de eerste.... Heb je niks in het rood? Volgens mij staat rood jou erg mooi...
Tja, hij moet helemaal vernieuwd worden, maar tijd, tijd, ik kan dat zelf niet doen, heb mijn husbie's hulp nodig...quote:Op vrijdag 16 april 2004 15:30 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Hmmzz..
Er moeten meer teasers op je startpagina dan![]()
Succesquote:Op vrijdag 16 april 2004 15:34 schreef erodome het volgende:
[..]
Tja, hij moet helemaal vernieuwd worden, maar tijd, tijd, ik kan dat zelf niet doen, heb mijn husbie's hulp nodig...
Ik wil er eigenlijk meer een portaal van maken met verhalen op de voorkant, wat foto's, ook van andere die in willen sturen, sextips en dat soort zooi, maar dat zit allemaal in de pijpleiding, nu nog tijd hebben ervoor....
Dat is een wereldplan!quote:Op vrijdag 16 april 2004 15:34 schreef erodome het volgende:
[..]
Tja, hij moet helemaal vernieuwd worden, maar tijd, tijd, ik kan dat zelf niet doen, heb mijn husbie's hulp nodig...
Ik wil er eigenlijk meer een portaal van maken met verhalen op de voorkant, wat foto's, ook van andere die in willen sturen, sextips en dat soort zooi, maar dat zit allemaal in de pijpleiding, nu nog tijd hebben ervoor....
quote:Op vrijdag 16 april 2004 15:39 schreef erodome het volgende:
Dafje heeft pijplust?????
"slagroom"quote:Op vrijdag 16 april 2004 15:48 schreef BossFight het volgende:
als dafjedaf echt zin heeft om te pijpen heb ik nog wel een adresje voor der!
Met surprise aan het eind uiteraard
Nee een befbeurt voor haar!quote:Op vrijdag 16 april 2004 15:50 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
"slagroom"
quote:Op vrijdag 16 april 2004 15:49 schreef ilona-scuderia het volgende:
Straks het nieuws van 16:00 uur...
Je mag wel blijven hoorquote:Op vrijdag 16 april 2004 15:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit onzin was...
Aaah..lucky ladyquote:Op vrijdag 16 april 2004 15:50 schreef BossFight het volgende:
[..]
Nee een befbeurt voor haar!
Kom je ook dan doen we met dafjedaf waar erodome eigelijk zo'n zin in heeft, omdat ze ons ook heeft zitten pestenquote:Op vrijdag 16 april 2004 15:53 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Aaah..lucky lady
Yes...maar misschien wil erodome wel mee doen....quote:Op vrijdag 16 april 2004 15:54 schreef BossFight het volgende:
[..]
Kom je ook dan doen we met dafjedaf waar erodome eigelijk zo'n zin in heeft, omdat ze ons ook heeft zitten pesten![]()
HE, There ain't no party like an ORGYparty!quote:Op vrijdag 16 april 2004 15:56 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Yes...maar misschien wil erodome wel mee doen....
* BossFight voelt een nieuw topic aan komen...
Ik zou het niet weten....quote:Op vrijdag 16 april 2004 15:57 schreef BossFight het volgende:
[..]
HE, There ain't no party like an ORGYparty!
Ik ookquote:Op vrijdag 16 april 2004 15:59 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten....
* BossFight is alleen bekend met 1 op 1 sex...irl dan..
Ja..mij ook...ach misschien ooit ...in de toekomst....is erodome zo aardig om...quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:03 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Maaruh het lijkt me wel heel ruig![]()
Waarom zou ik naar een adresje moeten, de mijne komt hem tenminste netjes brengen, luilak....quote:Op vrijdag 16 april 2004 15:48 schreef BossFight het volgende:
als dafjedaf echt zin heeft om te pijpen heb ik nog wel een adresje voor der!
Met surprise aan het eind uiteraard
Ik vind het eigenlijk wel in de lijn liggen van haar opvoedkundige taken liggen, vinden jullie niet? Ik wil eigenlijk nog wel eens goed leren poserenquote:Op vrijdag 16 april 2004 16:05 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ja..mij ook...ach misschien ooit ...in de toekomst....is erodome zo aardig om...![]()
De 2e, omdat het zulk lief weer is ook buitenquote:Op vrijdag 16 april 2004 15:25 schreef erodome het volgende:
[afbeelding]
Of deze????
[afbeelding]
[inkop modus]quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:06 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel in de lijn liggen van haar opvoedkundige taken liggen, vinden jullie niet? Ik wil eigenlijk nog wel eens goed leren poseren![]()
Al 18 jaar geil op vrijdag(middag) ?quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:08 schreef Skaai het volgende:
al 18 jaar :')
* Gutteguttegut staat al de hele dag op scherpquote:Op vrijdag 16 april 2004 16:09 schreef Byte_Me het volgende:
hmmmm nog een uurtje....
straks ff lekker een terrasje pakken en naar de flanerende meisjes/vrouwen kijken.
zodat ik vanavond "op scherp" sta
Crap, lost again.quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:05 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Waarom zou ik naar een adresje moeten, de mijne komt hem tenminste netjes brengen, luilak....![]()
is wel zo netjes van hem vind ik....quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:05 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Waarom zou ik naar een adresje moeten, de mijne komt hem tenminste netjes brengen, luilak....![]()
Eigenlijk is het heel makkelijk. Je maakt foto's van jezelf in de spiegel, en BossFight en jij willen gepijpt worden, dus ik zou zeggen, mail elkaarquote:Op vrijdag 16 april 2004 16:08 schreef Gutteguttegut het volgende:
[inkop modus]
En ik goed leren fotos maken..maar zoek nog een model....
Ohhhh mijn god, dat wordt een fotoshoot/orgiemeeting....quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:06 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel in de lijn liggen van haar opvoedkundige taken liggen, vinden jullie niet? Ik wil eigenlijk nog wel eens goed leren poseren![]()
quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:24 schreef erodome het volgende:
[..]
Ohhhh mijn god, dat wordt een fotoshoot/orgiemeeting....
Ik vind het best, als de foto's op mijn site mogen![]()
![]()
![]()
gezelligquote:Op vrijdag 16 april 2004 16:24 schreef erodome het volgende:
![]()
![]()
Sorrie...wil best een keer een trio m/v/m proberen maar m/m hoeft van mij niet meteen.quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:23 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Eigenlijk is het heel makkelijk. Je maakt foto's van jezelf in de spiegel, en BossFight en jij willen gepijpt worden, dus ik zou zeggen, mail elkaar![]()
Het leven is zooo simpel op vrijdagmiddagNog 4 uurtjes...
Ik ben voor....quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:24 schreef erodome het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zo denk ik er ook over.quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:27 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Sorrie...wil best een keer een trio m/v/m proberen maar m/m hoeft van mij niet meteen.
Voor wat?quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:29 schreef dafjedaf het volgende:
Zullen we een pol aanmaken?
Lijstjequote:Op vrijdag 16 april 2004 16:29 schreef dafjedaf het volgende:
Zullen we een poll aanmaken?
Jah, wie er mee moeten doen met de fok! orgie/fotoshoot-meet van erodome, duuh!quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:29 schreef Gutteguttegut het volgende:
Voor wat?
Photoshoot/orgiemeeting natuurlijkquote:Op vrijdag 16 april 2004 16:29 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Voor wat?
Ik kom graag op de foto...kijk maar in mn fotoboek...quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:31 schreef erodome het volgende:
Kom je ook op de foto dan guttegut????![]()
Serieus, een sexualiteiten meeting zou best een keer leuk zijn, maar hoe doe je dat zonder dat mensen er idd een of andere orgiemeeting van verwachten.
Ik ga binnenkort toch eens over de parenclub meeting kletsen, dat is er toen niet van gekomen, maar is wel ontzettend leuk....
Is ook wel zo dat veel mensen dat dan verwachten maar zo'n meet lijkt me opzich nog best leuk als er gewoon gekletst en gedronken en wat gegeind wordt.quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:31 schreef erodome het volgende:
Kom je ook op de foto dan guttegut????
Serieus, een sexualiteiten meeting zou best een keer leuk zijn, maar hoe doe je dat zonder dat mensen er idd een of andere orgiemeeting van verwachten.
Ik ga binnenkort toch eens over de parenclub meeting kletsen, dat is er toen niet van gekomen, maar is wel ontzettend leuk....
Ik ben oud genoegquote:Op vrijdag 16 april 2004 16:33 schreef dafjedaf het volgende:
Je zit dan natuurlijk ook met minderjarigen enzo...
alsof iedereen daar sex met elkaar zou hebbenquote:Op vrijdag 16 april 2004 16:34 schreef BossFight het volgende:
[..]
Is ook wel zo dat veel mensen dat dan verwachten maar zo'n meet lijkt me opzich nog best leuk als er gewoon gekletst en gedronken en wat gegeind wordt.
Hoewel ik dan wel ongelofelijk newbie ben, vooral op SEX, denk dat dit 1 van de eerste topics is waar ik in post hier. Maargoed dat geeft hopelijk niet. Of moet je echt al lang meedraaien om te mogen komen en alles?
Daar is toch vast wel iets op te vinden?quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:33 schreef dafjedaf het volgende:
Nee dat zeg ik toch helemaal niet!quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:35 schreef PageR het volgende:
[..]
alsof iedereen daar sex met elkaar zou hebben
Neej man, dat buitensluiten van nieuwelingen doen ze maar in dat wacky oldbie forum waar de echt coole fokkers nog niet dood in aangetroffen zouden willen worden... Tssk, snobs, alsof je beter bent omdat je langer geen leven hebt dan wij.quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:34 schreef BossFight het volgende:
Hoewel ik dan wel ongelofelijk newbie ben, vooral op SEX, denk dat dit 1 van de eerste topics is waar ik in post hier. Maargoed dat geeft hopelijk niet. Of moet je echt al lang meedraaien om te mogen komen en alles?
Met iedereen..neuh....maar met erodome....nouw...quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:35 schreef PageR het volgende:
[..]
alsof iedereen daar sex met elkaar zou hebben
Minderjarige mogen niet mee naar een parenclub, dat is waar...quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:33 schreef dafjedaf het volgende:
Relax..enjoy life...dat doe ik tenminste..oud en jong...geniet ervan.quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:36 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Neej man, dat buitensluiten van nieuwelingen doen ze maar in dat wacky oldbie forum waar de echt coole fokkers nog niet dood in aangetroffen zouden willen worden... Tssk, snobs, alsof je beter bent omdat je langer geen leven hebt dan wij.
Het lijkt me geen enkel probleem dat iemand nieuw is hier, als je mee wil mag je mee...quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:34 schreef BossFight het volgende:
[..]
Is ook wel zo dat veel mensen dat dan verwachten maar zo'n meet lijkt me opzich nog best leuk als er gewoon gekletst en gedronken en wat gegeind wordt.
Hmm..het idee klinkt leuk...ben nog nooit naar een parenclub geweest omdat ik dat toch niet zo goed durfde...denk ik...quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:37 schreef erodome het volgende:
[..]
Minderjarige mogen niet mee naar een parenclub, dat is waar...
We zouden er dan ook 1 uit moeten kiezen waar ook alleenstaande mannen mogen komen, dat is wel zo leuk voor de jongens...
Sex is mogelijk daar natuurlijk, maar totaal geen verplichting, het is erg leuk voor mensen die nog nooit in een parenclub zijn geweest maar wel nieuwschierig zijn, je gaat dan met een groep, dus dat is een heeeeeeeeeeeeeeeel stuk minder eng...
Het lijkt me wel een heel veilig idee, maar is dat niet nogal duur enzo? En moet je naakt? Lijken mij twee enorme drempels voor veel fokkers, zeker de heren zonder partner....quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:37 schreef erodome het volgende:
-parenclubverhaal-
Ik heb een partner..weet alleen niet of ze mee wil.quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:39 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Het lijkt me wel een heel veilig idee, maar is dat niet nogal duur enzo? En moet je naakt? Lijken mij twee enorme drempels voor veel fokkers, zeker de heren zonder partner....
Met het geld heb ik opzich geen probleem maar met het naakt wel, ik heb namelijk een handycap aan mijn rechterbeen en dat is niet iets waar je in een parenclub graag mee te koop loopt.quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:39 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Het lijkt me wel een heel veilig idee, maar is dat niet nogal duur enzo? En moet je naakt? Lijken mij twee enorme drempels voor veel fokkers, zeker de heren zonder partner....
Ja, jij hebt je net afgetrokken, JIJ bent relaxt, laat mij nou ff opgefokt mensen afzeiken, ik ontplof zowat.... Schiet op, klotetrein!quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:37 schreef Gutteguttegut het volgende:
Relax..enjoy life...dat doe ik tenminste..oud en jong...geniet ervan.
ja in een club wel ja, enne soms gaat ie nogal snel omhoog zeg maar, zou me echt doodschamen !quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:39 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ben alweer bezig hoor...quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:41 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ja, jij hebt je net afgetrokken, JIJ bent relaxt, laat mij nou ff opgefokt mensen afzeiken, ik ontplof zowat.... Schiet op, klotetrein!
Ik heb echt geen idee...maar ik schaam me niet voor m'n iniminie piemel.quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:41 schreef PageR het volgende:
[..]
ja in een club wel ja, enne soms gaat ie nogal snel omhoog zeg maar, zou me echt doodschamen !
Ah boeie, wat geeft dat nou... Maakt jou toch geen minder leuk iemand, iedereen heeft wel wat, littekens, andere dingen waar je je voor schaamt... Maar mensen kijken toch naar het hele plaatje niet specifiek naar een been. Wat heb je dan eigenlijk met je been?quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:41 schreef BossFight het volgende:
Met het geld heb ik opzich geen probleem maar met het naakt wel, ik heb namelijk een handycap aan mijn rechterbeen en dat is niet iets waar je in een parenclub graag mee te koop loopt.
De kosten vallen reuze mee, ligt eraan of je een stel bent of een man alleen.quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:39 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
En om dat soort dingen hoef je je juist in een parenclub niet druk om te maken, mensen in hun waarde laten en accepteren is een groot goed daar...quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:41 schreef BossFight het volgende:
[..]
Met het geld heb ik opzich geen probleem maar met het naakt wel, ik heb namelijk een handycap aan mijn rechterbeen en dat is niet iets waar je in een parenclub graag mee te koop loopt.
Erg interessant..maar persoonlijk vind ik bv mezelf in alleen een spijkerbroek sexier...quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:43 schreef erodome het volgende:
[..]
De kosten vallen reuze mee, ligt eraan of je een stel bent of een man alleen.
Zo tussen de 65 euro en de 100 euro, all in, je hoeft dan niet meer aan drank te denken, eten is er ook, ligt eraan welke parenclub je kiest, maar bubbelbad, sauna, zwembad en dat soort dingen zijn er ook.
Misschien(maar dat weet ik dus nu niet) dat ik wel korting kan regelen als we met een flinke groep gaan.
Naakt hoef je niet, na 11 uur is er meestal wel een dresscode, dat betekend sexy kleding, lingerie, sexy jurkje, leuke boxershort, dat soort gedoe, je kan het zo netjes of zo gek maken als je zelf wil.
Mannen kunnen bv een leuke boxer met een shirtje erop aan trekken als ze zich anders te naakt voelen, komt ongeveer op hetzelfde neer als korte broek met shirt, alleen dan wat netter/sexyer).
Goeie...erodome ?quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:45 schreef dafjedaf het volgende:
komt het paren in parenclub nou eigenlijk van het meervoud van paar of van het werkwoord paren?just a thought..
Umm nou die ligt er voor de helft af, mijn onderbeen is geamputeerd toen ik anderhalf was vanwege kanker. Ik zit er totaal niet meer mee daar niet van, heb ook al genoeg vriendinnen gehad enzo en weet dat vrouwen/meisjes het minder erg vinden dan ik dacht eerst.quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:43 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ah boeie, wat geeft dat nou... Maakt jou toch geen minder leuk iemand, iedereen heeft wel wat, littekens, andere dingen waar je je voor schaamt... Maar mensen kijken toch naar het hele plaatje niet specifiek naar een been. Wat heb je dan eigenlijk met je been?
anders laat ze je alleen gaan?quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:40 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik heb een partner..weet alleen niet of ze mee wil.
Ik schrik niet zo snel hoor.. of je moet een 3e been hebbenquote:Op vrijdag 16 april 2004 16:46 schreef BossFight het volgende:
[..]
Umm nou die ligt er voor de helft af, mijn onderbeen is geamputeerd toen ik anderhalf was vanwege kanker. Ik zit er totaal niet meer mee daar niet van, heb ook al genoeg vriendinnen gehad enzo en weet dat vrouwen/meisjes het minder erg vinden dan ik dacht eerst.
Maar ik weet wel dat het mensen die mij niet kennen kan afschrikken.
Aangezien dat ik het been wat ik draag voor mezelf een beetje optisch cool heb gemaakt om er mee rond te lopen(valt beetje op).
Paren als in stellenquote:Op vrijdag 16 april 2004 16:45 schreef dafjedaf het volgende:
komt het paren in parenclub nou eigenlijk van het meervoud van paar of van het werkwoord paren?just a thought..
Is moei-lijk....quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:43 schreef Tagnar het volgende:
Hou vol daf
Ja.quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:47 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
anders laat ze je alleen gaan?
Het is allemaal uitgebalanceerd hequote:Op vrijdag 16 april 2004 16:47 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik schrik niet zo snel hoor.. of je moet een 3e been hebben![]()
relaxed! ik dacht dat mijn inmiddels ex-vriendin open minded was, maar ik denk niet dat ze me alleen naar een parenclub zou laten gaan. misschien ook omdat ze dan liever mee was gegaan.quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:48 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ja.
Nou, ik zou daar niet van schrikken ofzo... Het is hetzelfde met dat je op straat iemand ziet die brandwonden in zn gezicht heeft, dat je de eerste halve secode schrikt kun je ook niet helpen, maar ieder beschaafd mens kan na die halve seconde normaal doen en meestal valt het je na een paar minuten geeneens meer op.quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:46 schreef BossFight het volgende:
-verhaal over been-
Ok, als we gaan doe ik mn best om haar mee te krijgen...maar dan wel allemaal op je "beurt" wachten hoor!!quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:50 schreef erodome het volgende:
Ook voor je vriendin is het heerlijk laagdrempelig op die manier guttegut, geen verwachtingen, geen verplichtingen, een groep zodat er altijd wel wat te doen is...
Ze gaat gewoon mee, zeg maar dat het van mij moet
Hoe bedoel je ?quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:31 schreef erodome het volgende:
maar hoe doe je dat zonder dat mensen er idd een of andere orgiemeeting van verwachten.
Jah ik vind het voor de mensen met brandwonden toch wel erger hoor, want als ik een lange broek aan heb zie je het al niet meer. Of je moet heel goed letten op hoe ik loop.quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:51 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Nou, ik zou daar niet van schrikken ofzo... Het is hetzelfde met dat je op straat iemand ziet die brandwonden in zn gezicht heeft, dat je de eerste halve secode schrikt kun je ook niet helpen, maar ieder beschaafd mens kan na die halve seconde normaal doen en meestal valt het je na een paar minuten geeneens meer op.
Ik ken haar al een tijdje...quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:50 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
relaxed! ik dacht dat mijn inmiddels ex-vriendin open minded was, maar ik denk niet dat ze me alleen naar een parenclub zou laten gaan. misschien ook omdat ze dan liever mee was gegaan.
Ja ik dacht eigenlijk ook dat mensen in parenclubs seks hadden. Misschien is het meer zoiets als dat oldbie forum, dat je cool kunt zeggen dat je er bent geweest maar dat er eigenlijk niks aan is. Of niet erodoompje?quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:52 schreef Posdnous het volgende:
Hoe bedoel je ?![]()
LOL...we zien wel..ze heeft het er wel eens over gehad..dus wie weet.quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:54 schreef erodome het volgende:
Ikke wil eerst dan guttegut(trekt alvast een nummertje, jaaaaaa ik heb 1)
Vertel dat maar niet aan haar als dat haar "bang" zou maken
Ze MOET gewoon, klaar uit, aan de haren meeslepen desnoods
In parenclubs heeft lang niet iedereen sex, voor een heel aantal is het erotisch uitgaan in een relaxde omgeving, maar er wordt genoeg aan sex gedaan uiteindelijkquote:Op vrijdag 16 april 2004 16:54 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ja ik dacht eigenlijk ook dat mensen in parenclubs seks hadden. Misschien is het meer zoiets als dat oldbie forum, dat je cool kunt zeggen dat je er bent geweest maar dat er eigenlijk niks aan is. Of niet erodoompje?
Met allebei, als je bisexueel bent moet je er ook gebruik van maken hequote:Op vrijdag 16 april 2004 16:55 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
LOL...we zien wel..ze heeft het er wel eens over gehad..dus wie weet.
maaruh nummer 1??....wil jij nou met mijn vriendin of met mij?
Mijn vriendin heeft me altijd verteld dat ze 100% hetero is.....quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:57 schreef erodome het volgende:
[..]
Met allebei, als je bisexueel bent moet je er ook gebruik van maken he
Ikkuquote:Op vrijdag 16 april 2004 16:59 schreef dafjedaf het volgende:
Jah kweenie, parenclub lijkt me best wel wat voor een keer... Maar om nou in mn lingerie rond te banjeren tussen Bepaalde Fokkers.... Neh.... Het ligt er aan wie er eventueel zouden gaan, denk ik.
Doe je toch gewoon een zomerjurkje aan ofzo met van die spaghetiebandjesquote:Op vrijdag 16 april 2004 16:59 schreef dafjedaf het volgende:
Jah kweenie, parenclub lijkt me best wel wat voor een keer... Maar om nou in mn lingerie rond te banjeren tussen Bepaalde Fokkers.... Neh.... Het ligt er aan wie er eventueel zouden gaan, denk ik.
Maken we toch een nieuwe..erodome weet vast wel een pakkende titelquote:Op vrijdag 16 april 2004 16:59 schreef BossFight het volgende:
nog 2 minuten en dan heb ik WEEEEKEND! WOEI
Ik fiets dalijk als een speer van mijn werk naar huis en dan ben ik er weer!
Maar dan zal dit topic al wel vol zijn denk
Ja heej, als we zo gaan beginnen kunnen we net zo goed gewoon een terrasmeet doen, als ik naar een parenclub ga wil ik dus WEL in lingerie en dan wil ik OOK vieze dingen doen, duuuh, ga toch ook niet in de bioscoop zitten met mn ogen dichtquote:Op vrijdag 16 april 2004 17:00 schreef BossFight het volgende:
Doe je toch gewoon een zomerjurkje aan ofzo met van die spaghetiebandjes
Die heb je ook als slaapjurkjes, ze zijn toch nog redelijk verhullend en toch sexy!
OMG..welke leeftijd heb jij ook al weer?quote:Op vrijdag 16 april 2004 17:03 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ja heej, als we zo gaan beginnen kunnen we net zo goed gewoon een terrasmeet doen, als ik naar een parenclub ga wil ik dus WEL in lingerie en dan wil ik OOK vieze dingen doen, duuuh, ga toch ook niet in de bioscoop zitten met mn ogen dicht
quote:Op vrijdag 16 april 2004 17:03 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ja heej, als we zo gaan beginnen kunnen we net zo goed gewoon een terrasmeet doen, als ik naar een parenclub ga wil ik dus WEL in lingerie en dan wil ik OOK vieze dingen doen, duuuh, ga toch ook niet in de bioscoop zitten met mn ogen dicht
huh, 20, hoezo?quote:Op vrijdag 16 april 2004 17:04 schreef Gutteguttegut het volgende:
OMG..welke leeftijd heb jij ook al weer?
Ik was even bang dat je onder de 18 zou zijn...quote:Op vrijdag 16 april 2004 17:07 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
huh, 20, hoezo?
Hoei, en nu gerustgesteld?quote:Op vrijdag 16 april 2004 17:08 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ik was even bang dat je onder de 18 zou zijn...
Gelukkig nietquote:Op vrijdag 16 april 2004 17:08 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik was even bang dat je onder de 18 zou zijn...
hahahaha...maybequote:Op vrijdag 16 april 2004 17:10 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Hoei, en nu gerustgesteld?
mooie leeftijd 20 !quote:Op vrijdag 16 april 2004 17:07 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
huh, 20, hoezo?
OKE!quote:Op vrijdag 16 april 2004 17:03 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
haha, komop meissie je kan het! Voldhouden!quote:Op vrijdag 16 april 2004 17:33 schreef dafjedaf het volgende:
Nog 3 uur.....
3 uurtjes maar ??? valt wel mee toch ???quote:Op vrijdag 16 april 2004 17:33 schreef dafjedaf het volgende:
Nog 3 uur.....
Bij jou achter in de koeienstal, if you'lle have usquote:Op vrijdag 16 april 2004 17:55 schreef De_Warme_bakker het volgende:
waaro ist?
Just did...quote:Op vrijdag 16 april 2004 17:33 schreef BossFight het volgende:
Zo en nu eerst even iets aan die geile bui van vanmiddag doen
I know what you meanquote:Op vrijdag 16 april 2004 18:16 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Just did...
En mn vriendin is ook net thuis gekomen..heb haar het verhaal verteld en ze had een glinster in haar ogen...duss......
* BossFight wil eigenlijk wel een verslag lezen van erodome en dafjedaf over hoe het vanavond is gegaan![]()
Kom maar gewoon mee met tante erodome, ik zal wel op je passenquote:Op vrijdag 16 april 2004 16:59 schreef dafjedaf het volgende:
Nog niet..maar ze glimlachte wel heel lief...ze gaat nu taekwondo'en en ik denk dat ik daarna maar eens lekker met haar ga "genieten"...quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:44 schreef PageR het volgende:
maar ook niet positief !!!
Nog heeeeel even nog.... Moeilijk!quote:Op vrijdag 16 april 2004 17:34 schreef BossFight het volgende:
haha, komop meissie je kan het! Voldhouden!
wat is er zo moeilijk dan ?? last van de hormoontjes dafje ??quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:52 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Nog heeeeel even nog.... Moeilijk!![]()
Wat zal jij straks heftig klaarkomen...quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:52 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Nog heeeeel even nog.... Moeilijk!![]()
Lekker toch?quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:57 schreef dafjedaf het volgende:
Dus nog steeds geil?quote:Op zaterdag 17 april 2004 03:09 schreef BossFight het volgende:
hoi![]()
Kom net terug van het stappen, en het was echt een dooie boel.
Beetje sjans gehad met een leuk meisje maar was niet echt iets geworden![]()
Volgende keer beter!
Jaquote:Op zaterdag 17 april 2004 03:11 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Dus nog steeds geil?
net terugquote:Op vrijdag 16 april 2004 18:40 schreef Caesu het volgende:
ik ben ook beregeil.
gelukkig ga ik zo bij iemand langs in een soortgelijke situatie.![]()
Ja en erodome werkten de hints?quote:Op zaterdag 17 april 2004 13:55 schreef BossFight het volgende:
Hey dafjedaf, hoe is jou avond verlopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |