Nee, vind contact eng... eng eng engquote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar zonder gekkigheid, gaat jouw interesse meer uit naar kleinschalige bedrijven direct en persoonlijk contact of zeg je, ik pak liever wat grotere onpersoonlijke projecten aan?
Ik ook, pauperland en teamquote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:29 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zou het erg kunnen waarderen als Portugal niet wint.
Dan ben je een echte raquote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:32 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, vind contact eng... eng eng eng
Daar gaat het ook om nu ja, bedanktquote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:34 schreef zeer het volgende:
[..]
Enige land in Europa met een fatsoenlijke politieke partij.
yayquote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
AltijdVragen is niet nodig
Gaat het beetje?
Ghehe Charisteasquote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zo mooi toen ze het EK organiseerden, in de finale tegen fucking Griekenland![]()
en dan verliezen
![]()
dan doe je datquote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:40 schreef Crip het volgende:
[..]
dat ik mijn hoofd in mn kussen wil duwen en wil huilen en schreeuwen tegenlijk
Echt hequote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat moest wel een goede aankoop zijn, dacht een zekere club uit Amsterdam.
Genoeg contact met mensen nog hoorquote:
Ik heb dagelijks potentie.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Koop eens iemand die er 20 inschiet in plaats van iemand die ooit eens misschien potentie kan hebben
PSV betaalde 7 miljoen voor Pereiroquote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt he
Nu ook weer, zo'n een of andere Colombiaan die 3 keer heeft gescoord in 18 wedstrijden ofzo. Zal wel weer een toppertje worden hoor. gvd. Koop eens iemand die er 20 inschiet in plaats van iemand die ooit eens misschien potentie kan hebben
je mag mijn ruw behaarde borst wel gebruiken als je wiltquote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Maar waarom?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Maar dit is een 20 jarige die niet eens in basis staat daar, dan weet ik niet of je wel genoeg potentie hebtquote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
PSV betaalde 7 miljoen voor Pereiro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |