Ja, ach, je had er zelf niet voor gespaard en bovendien volledig ongedeerd gebleven.. Het kan altijd erger.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, laptoptas.
Daarom werden mn ouders helemaal mad, want ja wie doet er dan ook een laptop in een laptoptas want dan weten dieven dat je laptop bij had en dan vraag je erom
Okee bedankt mams en paps voor deze troost, echt.
Bedrijfseconomie dan, zeurpiet.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:18 schreef Willoow het volgende:
[..]
Flikker op met je bedrijfskunde. Geen flikker aan. Zoals hzaw zou zeggen, alleen maar open deuren
Bedrijfskunde gelijk stellen aan bedrijfseconomie
Achteraf eigenlijk niks aan de hand behalve weer ervaring rijkerquote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, ach, je had er zelf niet voor gespaard en bovendien volledig ongedeerd gebleven.. Het kan altijd erger.
Precies, zo leer je nog eens wat.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Achteraf eigenlijk niks aan de hand behalve weer ervaring rijker
Zit me gewoon diep.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Bedrijfseconomie dan, zeurpiet.
als frank slim was zou hij ook geen mod zijn geweestquote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:22 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zit me gewoon diep.
je vindt zeker ook een aa-accountant en een ra-accountant hetzelfde.
Je hebt gelijk, hij kan er ook niks aan doen verder.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als frank slim was zou hij ook geen mod zijn geweest
Hoi Cripquote:
Uit de context kan ik afleiden dat ik beter geen ja kan zeggen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:22 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zit me gewoon diep.
Nee ja, ach.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als frank slim was zou hij ook geen mod zijn geweest
Maar zonder gekkigheid, gaat jouw interesse meer uit naar kleinschalige bedrijven direct en persoonlijk contact of zeg je, ik pak liever wat grotere onpersoonlijke projecten aan?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:22 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zit me gewoon diep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |