quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:13 schreef Crack_ het volgende:
Ik kreeg laptop op stage, werd grapje gemaakt 'jaa zorg dat je 'm niet kwijtraakt he!![]()
' zelfde avond uit mn handen getrokken op station Eindhoven.
Haha beterquote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niks mis mee
ik werd op stage en keer op pad gestuurd om wat dingen te kopen en ging gewoon 2 uur thuiszitten en niemand heeft gevraagd waarom het zo lang duurde
Liep je er mee te zwaaien of iets dergelijks?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:13 schreef Crack_ het volgende:
Ik kreeg laptop op stage, werd grapje gemaakt 'jaa zorg dat je 'm niet kwijtraakt he!![]()
Helemaal nietquote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hbo bedrijfseconomie
zo omin saai
en toen?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:13 schreef Crack_ het volgende:
Nee, stond op de bus te wachtenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Liep je er mee te zwaaien of iets dergelijks?
Hoi Frankquote:
Daarom hoor je natuurlijk ook een auto van de zaak te krijgenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, stond op de bus te wachten
Iemand op fiets kwam voorbij en ZOEF weg
Hoe gaat het met onze ijverige student?quote:
Ik had het wat later door.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
willoow is er echt al 20 minuten ofzo
Niks, eigenlijkquote:
Puzzelen met getallen is leukquote:
Had je m niet in een tasquote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, stond op de bus te wachten
Iemand op fiets kwam voorbij en ZOEF weg
Prima, Frank.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoe gaat het met onze ijverige student?
[..]
Ik had het wat later door.
Dit is wel ernstig...quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niks, eigenlijk
Ik huilen, begeleidster gebeld (half twaalf 's avonds ook) en die zei ja nee kun je niks aan doen en vroeg of het met mij ging en toen kreeg ik nieuwe laptop.
En op stage deed iedereen vet lief en gingen ze me troosten door te vertellen wat andere allemaal wel eens geflikt hadden. Auto van werk nog zelfde week kapot rijden, laptop OP de auto laten liggen en wegrijden etc etc
Ja, laptoptas.quote:
quote:
Link dan, jeetjequote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
heb paar dagen geleden al mn verhaal gedaan man
en toen de tweede mee naar huis genomen en weer een ''oeps, het is weer gebeurd!"' belletje gemaakt?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niks, eigenlijk
Ik huilen, begeleidster gebeld (half twaalf 's avonds ook) en die zei ja nee kun je niks aan doen en vroeg of het met mij ging en toen kreeg ik nieuwe laptop.
En op stage deed iedereen vet lief en gingen ze me troosten door te vertellen wat andere allemaal wel eens geflikt hadden. Auto van werk nog zelfde week kapot rijden, laptop OP de auto laten liggen en wegrijden etc etc
Zoveel mensen doen het in laptoptasquote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, laptoptas.
Daarom werden mn ouders helemaal mad, want ja wie doet er dan ook een laptop in een laptoptas want dan weten dieven dat je laptop bij had en dan vraag je erom
Okee bedankt mams en paps voor deze troost, echt.
Flikker op met je bedrijfskunde. Geen flikker aan. Zoals hzaw zou zeggen, alleen maar open deurenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]Dat klinkt als een Open Dag van de opleiding bedrijfskunde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |