laat me gewoon lekker mijn werk doen en weer naar huis gaanquote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is ingecalculeerd, niemand kan 8 uur achter elkaar non stop 100% werken
gvdquote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat vertrouwen hadden ze ooit, maar dat ging dus niet goed. Zelfde met eten meenemen na werk, vroegah mocht je meenemen wat er over is. Mag niet meer omdat mensen expres shit ging overhouden zodat ze 't mee konden nemen.
Mensen verneuken het zelf.
Ja, bij kantoorbaantjes enzo snap ik ook echt niet dat dat nog steeds zo is.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sws is het hele 8 uur gebeuren onzin, meeste mensen hebben hun werk al eerder af en zitten voor de rest een beetje hun tijd te verdoen
ja, ongeschoold enzo voornamelijk hier.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is toch een geheel andere beroepscultuur merk ik al.
heb paar dagen geleden al mn verhaal gedaan manquote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:07 schreef HPLC het volgende:
Jammer dat dima nou niet vertelt waarom het misging met treindame
Nietquote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
alleen als je een harvey specter bent is het
anders is het peop
bij mij op stage hadden ze gewoon de hele dag nodig hoorquote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sws is het hele 8 uur gebeuren onzin, meeste mensen hebben hun werk al eerder af en zitten voor de rest een beetje hun tijd te verdoen
ik zei meeste mensen godverdommequote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
bij mij op stage hadden ze gewoon de hele dag nodig hoor
en soms wel langer zelfs
Die standaard werkurenquote:
Ja, dan is het wellicht. Van de week dan toevallig niet, maar vanaf maandag weer wel, ben veel onderweg en ergens anders. De tijd die ik daadwerkelijk op mijn werk of in mijn kantoor ben valt echt te verwaarlozen, maar alles gaat vanzelf. Hoef ik zelf niet voor bij te zijn.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, ongeschoold enzo voornamelijk hier.
Heb me ooit eens tussen de dozen verstopt op werk een paar uur en kreeg geldquote:
Wat krijg ik ervoorquote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dankje wil je meekomen en doen alsof je mn vriendje bent
Jaa, dan zou juist bijhouden en shit helemaal nergens overgaanquote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, dan is het wellicht. Van de week dan toevallig niet, maar vanaf maandag weer wel, ben veel onderweg en ergens anders. De tijd die ik daadwerkelijk op mijn werk of in mijn kantoor ben valt echt te verwaarlozen, maar alles gaat vanzelf. Hoef ik zelf niet voor bij te zijn.
In horeca ligt dat weer anders dus.
Daar heb ik - en met mij anderen - ook geen tijd voor.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaa, dan zou juist bijhouden en shit helemaal nergens overgaan
Wat doe jij?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
bij mij op stage hadden ze gewoon de hele dag nodig hoor
en soms wel langer zelfs
ik zat op de financiële afdeling van een international bedrijfquote:
Oh nice. Welke studie doe je?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik zat op de financiële afdeling van een international bedrijf
niks mis meequote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:10 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb me ooit eens tussen de dozen verstopt op werk een paar uur en kreeg geld
hehehequote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niks mis mee
ik werd op stage en keer op pad gestuurd om wat dingen te kopen en ging gewoon 2 uur thuiszitten en niemand heeft gevraagd waarom het zo lang duurde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |