Niet naar de wc mogen op werk?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan lekker pissen op wc's in showroom, ben je gewoon aanwezig
Nee, je blijft maarquote:
Mja, wel als ze moeilijk gaan doen om vier minutenquote:
Je doet dus ongetwijfeld iets in de horeca als ik het zo hoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat kannieeee, ik zeg toch je word overgenomen. En het werk aan het einde van de dag af hebben, dat geldt dus maar voor twee man.
Je kunt moeilijk zeggen ja doei klanten ik ga langer met pauze dan maar geen eten?![]()
Daarbij MOET iedereen om zeven met pauze zijn geweest want dan gaan er twee weg en die moeten dan ooook weer overgenomen worden DUS nee dat kannieee. Moet gewoon écht.
Ja, dat klopt.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je doet dus ongetwijfeld iets in de horeca als ik het zo hoor.
Werkenquote:
Ik vind dat je als baas gewoon vertrouwen in je mensen moet hebben en ervan mag uit gaan dat ze gewoon 8 uur werken of gewoon hun werk doen. af is afquote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, wel als ze moeilijk gaan doen om vier minutennouja niet echt moeilijk hoor, want ik zat op de wc dus was niet langer pauze houden
![]()
Fijn, meidquote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Oke ik ga wel naar dat afscheidsverjaardagsfeestje rip
Elke dag op FOK! foto's van shirts posten en jankposts maken over treinmeisjequote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:04 schreef Dimachaerus het volgende:
lekker leven om te werken
wat bezielt jullie
sws is het hele 8 uur gebeuren onzin, meeste mensen hebben hun werk al eerder af en zitten voor de rest een beetje hun tijd te verdoenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind dat je als baas gewoon vertrouwen in je mensen moet hebben en ervan mag uit gaan dat ze gewoon 8 uur werken of gewoon hun werk doen. af is af
Carrière leef beste leefquote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:04 schreef Dimachaerus het volgende:
lekker leven om te werken
wat bezielt jullie
Dat is ingecalculeerd, niemand kan 8 uur achter elkaar non stop 100% werkenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sws is het hele 8 uur gebeuren onzin, meeste mensen hebben hun werk al eerder af en zitten voor de rest een beetje hun tijd te verdoen
Kan je toch andere dingen doen?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sws is het hele 8 uur gebeuren onzin, meeste mensen hebben hun werk al eerder af en zitten voor de rest een beetje hun tijd te verdoen
Dat vertrouwen hadden ze ooit, maar dat ging dus niet goed. Zelfde met eten meenemen na werk, vroegah mocht je meenemen wat er over is. Mag niet meer omdat mensen expres shit ging overhouden zodat ze 't mee konden nemen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind dat je als baas gewoon vertrouwen in je mensen moet hebben en ervan mag uit gaan dat ze gewoon 8 uur werken of gewoon hun werk doen. af is af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |