Werk je soms bij een fabriek met een lopende band ofquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]kan bij haar ook wel
[..]
Ja, want iedereen heeft een taak en kunnen we eigenlijk niet missendus word je overgenomen en de volgende is aan t wachten tot je terug bent
Niet bij alles tho, sommige shit is gewoon 'ja moet je af hebben' maar dat zijn eigenlijk maar 2 mensen op 'n dag die dat hebben dusja![]()
.
die shit is echt kaologayquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga je pokemon Go kopen zodat je pokemons kan vangen oid
Wat is dit?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zelfs mn stage was niet zo kut
Zelf je uren bepalen
Zelf kiezen hoe laat je komt
Zelf je pauze kiezen
enige wat ik moest doen was oude mensen via de telefoon helpen met hoe ze een site moesten intypenquote:
Graag. Hoe laat? Voor of achter het station?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij mag m'n struisvogeleitjes wel voelen hoor xD
Lol, chill als je daar tijd voor hebtquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
toen ik stage had zat ik ook gewoon minstens halfuur per dag op de plee, beetje pokemon spelen op mobiel
nee mijn mobiel is te kutquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga je pokemon Go kopen zodat je pokemons kan vangen oid
Bijna wel, werk in zweedse blauwe doos.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Werk je soms bij een fabriek met een lopende band of
Klinkt alsof je ofwel bij de Gestapo werkt - maar die schijnt al enige jaren afgeschaft te zijn - ofwel een opdrachtje moet doen op de basisschool.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, want iedereen heeft een taak en kunnen we eigenlijk niet missendus word je overgenomen en de volgende is aan t wachten tot je terug bent
Niet bij alles tho, sommige shit is gewoon 'ja moet je af hebben' maar dat zijn eigenlijk maar 2 mensen op 'n dag die dat hebben dusja![]()
.
Lijkt me eigenlijk nog best vermoeiend werkquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
enige wat ik moest doen was oude mensen via de telefoon helpen met hoe ze een site moesten intypen
Dan lekker pissen op wc's in showroom, ben je gewoon aanwezigquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bijna wel, werk in zweedse blauwe doos.
Gewoon stageslaaf zijn toch hahahaquote:
Vind het wel logisch, laat je het vrij dan niemand iedereen veeel langer pauze. Zo zijn mensen gewoonquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Klinkt alsof je ofwel bij de Gestapo werkt - maar die schijnt al enige jaren afgeschaft te zijn - ofwel een opdrachtje moet doen op de basisschool.
Wat een idioterie zeg.
Ik werk in de keuken.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan lekker pissen op wc's in showroom, ben je gewoon aanwezig
Dat kan, maar over het algemeen weten mensen ook wel dat als er iets moet gebeuren dat gebeurd moet zijn aan het einde van de dag.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind het wel logisch, laat je het vrij dan niemand iedereen veeel langer pauze. Zo zijn mensen gewoon![]()
Daarzo bij starbucksquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Graag. Hoe laat? Voor of achter het station?
nee hoor, gewoon halfuur lang beetje hetzelfde zeggen terwijl je zit te tekenenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk nog best vermoeiend werk
Dat kannieeee, ik zeg toch je word overgenomen. En het werk aan het einde van de dag af hebben, dat geldt dus maar voor twee man.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat kan, maar over het algemeen weten mensen ook wel dat als er iets moet gebeuren dat gebeurd moet zijn aan het einde van de dag.
Je gaat als werkgever geen mensen controleren, of althans, ik zou er misselijk van worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |