Als je honger hebt duurt alles te lang.quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]Ben je nog vrijgezel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kheb hem ook in het zwart
is leuker zelfs![]()
dat sprookje is ten einde gekomenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:51 schreef deadprez het volgende:
hoe is t eigenlijk met treinmeisje dima
ahwquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dat sprookje is ten einde gekomen
moet je maar op tijd zijn, er zijn regels voor een redenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:51 schreef Crack_ het volgende:
Kreeg vandaag commentaar dat ik serieus 4 min te laat terug was van pauze, serieus what the hell doe even normaal. Ze haalde me serieus van t toilet af, WTF
Terecht. Je kan ook tijdens de pauze naar het toilet gaanquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:51 schreef Crack_ het volgende:
Kreeg vandaag commentaar dat ik serieus 4 min te laat terug was van pauze, serieus what the hell doe even normaal. Ze haalde me serieus van t toilet af, WTF
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]Wanneer kom je uit de kast, ASAP AUBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kheb hem ook in het zwart
is leuker zelfs
om gebroken te worden toch ;squote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
moet je maar op tijd zijn, er zijn regels voor een reden
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dat sprookje is ten einde gekomen
je werk of wat?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:51 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
En een van die regels is dat naar de wc gaan niet van je pauzetijd afgaat, juist jaquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Terecht. Je kan ook tijdens de pauze naar het toilet gaan
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
En een van die regels is dat naar de wc gaan niet van je pauzetijd afgaat, juist ja
Gewoon jaloers dat hij er goedgekleed bij looptquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wanneer kom je uit de kast, ASAP AUB
doe normaal lanquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wanneer kom je uit de kast, ASAP AUB
dus je kan gewoon 7 uur lang gaan schijten en daarna nog pauze houden?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
En een van die regels is dat naar de wc gaan niet van je pauzetijd afgaat, juist ja
Nee ik heb ook zo'n houthakkersblousje en het staat mij beter.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gewoon jaloers dat hij er goedgekleed bij loopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |