eh okquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Met jou als vriend heb ik geen vijanden meer nodig
Nadenken voordat je kliktquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:44 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb eigenlijk ook altijd virussen, hoe zorg ik ervoor dat ik dat niet heb dan
gewoon alles legaal kopen ipv geCrack_te versies downloadenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:44 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb eigenlijk ook altijd virussen, hoe zorg ik ervoor dat ik dat niet heb dan
Ik kom zelden in sc, moet ik teveel reacties lezenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
wij zijn nooit boos hier dit is liefdevolle sc
behalve hermann maar die heeft autisme
Geen shit downloaden...quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:44 schreef Crack_ het volgende:
ghighig ja snap tquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gewoon alles legaal kopen ipv geCrack_te versies downloaden
haha snap je
Oke, nevermind dus.quote:
maar ik download ook elke dag en heb nooit virussen dus weet niet waar jij allemaal rondspooktquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ghighig ja snap t
[..]
Oke, nevermind dus.
alles gecrackt nooit virussenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gewoon alles legaal kopen ipv geCrack_te versies downloaden
haha snap je
Dit ja, nooit last van virussenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar ik download ook elke dag en heb nooit virussen dus weet niet waar jij allemaal rondspookt
sws gewoon altijd ff comments checkenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar ik download ook elke dag en heb nooit virussen dus weet niet waar jij allemaal rondspookt
Ja dat doe ik ook altijdquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
sws gewoon altijd ff comments checken
tsja, dan weet ik het ook nietquote:
Netflix toch...quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:48 schreef Der_Mann het volgende:
oh ja, Orphan Black seizoen is afgelopen
ff downloaden en morgen kijken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kheb hem ook in het zwart
is leuker zelfs
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2016 20:49:33 ]
oh ja daar heb je het probleem alquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]swekkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kheb hem ook in het zwart
is leuker zelfsStop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Duurde het lang?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo, dat wa een stuk lekkerder dan een ontplofte kip.
jawel kan heel goedquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoezo, krijg toch geen virussen van reclame ofwat?
Geneukt?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo, dat wa een stuk lekkerder dan een ontplofte kip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |