Bij de ikea verkopen ze ze los, zeker wetenquote:Op zondag 3 juli 2016 22:48 schreef Chicolade het volgende:
[..]
Ik kon ze niet vinden bij de Hornbach vandaag, maar ik weet dat ze bij de ikea deze schroeven idd ook in het zwart hebben. Zouden ze die ook los verkopen?
Zelf maken is ook veel leuker. Daarom maak ik de kapstok zelf. Duurt wel langer
.
Zat je dichtbij inderdaad!quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:49 schreef derLudolf het volgende:
Vandaag een halve dag bij jou in de "achtertuin" gezeten UD
Bouwhekken geplaatst bij NeuenhauserWas een paar honderd meter, volgens de opdrachtgever zou dat wel twee dagen werk zijn, helaas voor de middag al klaar
Loopt wel leuk spul, twee splinternieuwe Doosan kranen (30 en 40 tonner), twee zwarte Valtra's met dumpers en een JD
Hornbach? Zitten bij jou in de buurt in Heerlen en Geleen, en een van de weinige plekken waar ze schroefjes etc per stuk verkopen. Al zou je op zelf even moeten kijken of ze die ook hebbenquote:Op donderdag 7 juli 2016 18:50 schreef Atmoz het volgende:
Wie weet waar ik (snel) 2 stuks 1/4" boutjes kan krijgen? (a.u.b. niet met ¤ 6,95 verzendkosten).
Ze mogen van 12mm tot 15mm lang zijn.
Of heeft iemand deze toevallig liggen voor een klein prijsje?![]()
Frustrerend dat ik zulke dingen niet heb liggenMaargoed, daar gaat het nu niet over
Thanks!quote:Op donderdag 7 juli 2016 18:55 schreef Chicolade het volgende:
Hornbach? Zitten bij jou in de buurt in Heerlen en Geleen, en een van de weinige plekken waar ze schroefjes etc per stuk verkopen. Al zou je op zelf even moeten kijken of ze die ook hebben.
Jij had toch laatst een hele voorraad gekocht?quote:Op donderdag 7 juli 2016 18:50 schreef Atmoz het volgende:
Wie weet waar ik (snel) 2 stuks 1/4" boutjes kan krijgen? (a.u.b. niet met ¤ 6,95 verzendkosten).
Ze mogen van 12mm tot 15mm lang zijn.
Of heeft iemand deze toevallig liggen voor een klein prijsje?![]()
Frustrerend dat ik zulke dingen niet heb liggenMaargoed, daar gaat het nu niet over
Klopt, maar daar zitten 0.0 stuks 1/4" schroeven bij. Zoals ik al zei: het is geen standaard maat. Zo'n schroef heb ik pas 3 of 4x in m'n leven gebruiktquote:Op donderdag 7 juli 2016 19:08 schreef derLudolf het volgende:
Jij had toch laatst een hele voorraad gekocht?
In Veenendaal weet ik er ook een te zitten, geniale winkel. Ooit terecht gekomen omdat ik weigerde ¤30 voor een paar houten klompen te betalen bij de Welkoop.quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:43 schreef bleiblei het volgende:
Het blijft zo jammer dat die kleine curieuze ijzerzaakjes verdwijnen waar je dit soort dingen kan vinden in 2 verdieping hoge houten kast met kleine bakjes.
quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:21 schreef Puala het volgende:
Als ze ze bij de hornbach niet hebben wil ik hier in de ijzerwaren winkel wel ff kijken. Die hebben een hele wand met bakjes vol schroeven, bouten etc
Dat soort winkels zullen zulke schroeven misschien nog wel hebben inderdaadquote:Op donderdag 7 juli 2016 22:43 schreef bleiblei het volgende:
Het blijft zo jammer dat die kleine curieuze ijzerzaakjes verdwijnen waar je dit soort dingen kan vinden in 2 verdieping hoge houten kast met kleine bakjes.
Ik heb je een DM gestuurdquote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:34 schreef Atmoz het volgende:
[..]![]()
Thanks Puala!!
Ik heb net gebeld met de Hornbach, en ze hebben ze niet. Niets van dat Engelse spul...
Welke ijzerwaren winkel bedoel jij? Kan ook wel even van te voren ernaar bellen om te vragen of ze zoiets überhaupt hebben
[..]
Dank!quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:36 schreef Puala het volgende:
Ik heb je een DM gestuurdBen altijd wat cryptisch over mijn woonplaats
![]()
Als je wilt bellen graag. Ik kan het morgen wel ff ophalen voor je, maar wellicht verzenden ze ook. Dat weet ik eigenlijk niet.
Ja, die zijn er idd. Op Ebay is genoeg te vinden, maar dat duurt vrij langquote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:57 schreef Chicolade het volgende:
Zijn er misschien Engelse webshops die verzenden naar NL? Of Ebay?
Fabory heeft ze zeker weten liggen.quote:Op donderdag 7 juli 2016 18:50 schreef Atmoz het volgende:
Deze plaats toch?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb je een DM gestuurdBen altijd wat cryptisch over mijn woonplaats
![]()
Als je wilt bellen graag. Ik kan het morgen wel ff ophalen voor je, maar wellicht verzenden ze ook. Dat weet ik eigenlijk niet.
Thanks!quote:Op vrijdag 8 juli 2016 15:12 schreef bluemoon23 het volgende:
Fabory heeft ze zeker weten liggen.
"officieel" verkopen ze niet aan particulieren, maar als je gewoon aan de balie komt dan willen ze best wel verkopen is mijn ervaring.
En jij hebt zelfs een bedrijf dus kun je daar gewoon een account maken![]()
http://www.fabory.com/nl/
In Heerlen zit er ook een.
https://www.google.nl/map(...)thoKHYICAM8Q_BIIdjAK
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:24 schreef Barrah het volgende:
Mag ik even klagen wat een ontzettende troep flexibele elektrabuis is? Dank u. Nekschot voor degene die dit heeft uitgevonden.
Als je het voldoende zadelt, beugelt en geen haakse bochten maakt dan is het te doen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:24 schreef Barrah het volgende:
Mag ik even klagen wat een ontzettende troep flexibele elektrabuis is? Dank u. Nekschot voor degene die dit heeft uitgevonden.
Yeah rightquote:FISCHER SX 10x50; 70010
blablabla
Toepassingen:
Bewegingssensoren
Plinten
[...]
BNM Coevorden is gesloten van 1-8 tot en met 20-8 (maar dat had je zelf ook op hun site kunnen vinden).quote:Op vrijdag 29 juli 2016 21:57 schreef derLudolf het volgende:
Even een vraagje, zijn zaken zoals BNM of Bouwcenter ook gesloten tijdens de bouwvak?Of zal
ik morgen voor gesloten deur staan?
Ik had alleen op de eigen site van de Bouwcenter vestiging in Emmen gekeken, daar stond niets op. Volgens mij verkopen ze ook best aan particulieren, ze hebben ook veel tuinhout ed.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 02:15 schreef DarkE het volgende:
[..]
BNM Coevorden is gesloten van 1-8 tot en met 20-8 (maar dat had je zelf ook op hun site kunnen vinden).
Emmen blijft idd open op een paar zaterdagen naquote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:00 schreef bluemoon23 het volgende:
Coevorden en Ter Apel zijn sinds de crisis in de bouw is geweest nog maar kleine afhaalmagazijnen.
Emmen is groter, misschien dat die wel openblijft, even bellen.
Aldus de website heeft Ter Apel ook een showroom. Is de showroom het winkel gedeelte waar schroefjes een dergelijke liggen?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:55 schreef bluemoon23 het volgende:
Toen ik bezig was om mijn huis te bouwen in 2010/2011 zaten er nog iets van 3 of 4 verkopers/accountmanagers achter een bureau bij het filiaal in Coevorden, met showroom en alles erbij.
Een tijdje later was het alleen een afhaalmagazijn.
Is Coev'n dichter bij voor je dan? Die gemeentelijke herindeling slaat echt nergens op.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:55 schreef bluemoon23 het volgende:
Toen ik bezig was om mijn huis te bouwen in 2010/2011 zaten er nog iets van 3 of 4 verkopers/accountmanagers achter een bureau bij het filiaal in Coevorden, met showroom en alles erbij.
Een tijdje later was het alleen een afhaalmagazijn.
Nou ja, de showroom zoals ze die vroeger hadden in C,vorden in nu nog in Emmen, daar bedoel ik meer mee dat je daar wanden vol hebt met monsters van gevelstenen, dakpannen, tegels, vensterbanken etc, binnen en buitendeuren enz.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:42 schreef derLudolf het volgende:
Aldus de website heeft Ter Apel ook een showroom.
Is de showroom het winkel gedeelte waar schroefjes een dergelijke liggen?
Nee, ik ga meestal naar Die Twee / Bouwcenter in Barger-Oosterveld. Heb ik ook geen last van stoplichten, pak misschien een kilometertje Rondweg mee. En ze hebben Boschquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:08 schreef bluemoon23 het volgende:
Qua afstand is Coevorden iets korter ja, maar de weg is ook veel prettiger.
Volgens mij is de logische route voor mij zelfs zonder verkeerslichten en flitspalen.
Dat is in Emmen wel anders.....
[..]
Nou ja, de showroom zoals ze die vroeger hadden in C,vorden in nu nog in Emmen, daar bedoel ik meer mee dat je daar wanden vol hebt met monsters van gevelstenen, dakpannen, tegels, vensterbanken etc, binnen en buitendeuren enz.
Waar de schroefjes en ander grijpspul ligt dat is meer waar de ZZPer en (personeel van) de aannemer hun verbruiksspul weghalen. Echt showroom is dat niet.
In Emmen zijn de showroom en het gedeelte waar de schroefjes, kit en gereedschap liggen ook 2 aparte ruimtes.
Kom je wel eens bij Kroon in Emmen ?
Daar hebben ze ook een wand vol met Festool spul bijvoorbeeld.
Ha, hij leeft nog! Overmorgen worst draaien?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 10:34 schreef FranticDJ het volgende:
Hoi!
Groeten uit Zuid Korea, morgen thuis
Eerst even bij positieven komenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 10:40 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ha, hij leeft nog! Overmorgen worst draaien?
Nou.. Dat ding hier in 't hotel heeft meer features dan mn iPhone..quote:Op donderdag 4 augustus 2016 10:49 schreef derLudolf het volgende:
Niet voor niets luidt het oude spreekwoord: Zoals het potje thuis poept, poept het nergens.
Mag hopen dat er ook een handleiding bij zit? Heb je direct ook wat te lezenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nou.. Dat ding hier in 't hotel heeft meer features dan mn iPhone..
[ afbeelding ]
Die zit aan de wand boven de pleerollenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:39 schreef derLudolf het volgende:
Welk knopje is voor de roomservice dan?
Met grote klusschuur / garage erbij ?quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:53 schreef FranticDJ het volgende:
Morgen afspraak maken bij de hypotheker, en zodra de makelaar terug is van vakantie een bezichtiging doen(best groot kantoor, gooit elke zomer de toko 3 weken dicht).
Als 't aan mij ligt wel, maar de markt is er niet helemaal naarquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:52 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Met grote klusschuur / garage erbij ?
http://www.versluijsmakel(...)ng-biervliet/2945845quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:30 schreef bluemoon23 het volgende:
85K voor vrijstaand is zowat overal in NL een bouwval denk ik.
Je moet het procentueel zien tot je de toko verkoopt om in het bejaardentehuis te gaan zitten (of kleiner gaat wonenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:11 schreef bluemoon23 het volgende:
Nou ja, bij mij in de buurt zijn vrijstaande huizen met een mooie schuur erbij aardig in prijs gedaald.
Maar voor mijn eigen 2onder1 kap krijg ik ook minder natuurlijk, dus dat schiet niet echt op
De plaatsnaam levert wel pluspunten opquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
http://www.versluijsmakel(...)ng-biervliet/2945845
Of iemand die er snel vanaf wil. Die van mijn opa en oma is ook voor weinig weg gegaan, wel meer dan een ton maar was ook met 1700m² er bij.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:30 schreef bluemoon23 het volgende:
85K voor vrijstaand is zowat overal in NL een bouwval denk ik.
Er zijn toch veel Belgen die daar alles opkopen of niet ?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:49 schreef FranticDJ het volgende:
http://www.versluijsmakel(...)ng-biervliet/2945845
Ja zit wel wat inquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:08 schreef bleiblei het volgende:
Kortom, is de markt in elkaar gedonderd, ga groter wonen.
Is de markt op z'n top, ga kleiner wonen of huren.
Om een rare reden doen weinig mensen dat.
Klopt..quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:24 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Er zijn toch veel Belgen die daar alles opkopen of niet ?
Je zit vanaf daar binnen een uur in Brugge, Gent en Antwerpen.
Hoeveel ramen, wat voor afmetingen, wat voor glas, hout of kunstof ?quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:55 schreef PureEvil het volgende:
Waarom zijn kozijnen zo duur 😥👎 kom overal rond de 15000¤ uit. En zoveel ramen hebben we niet eens😢
Nice!quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:49 schreef bluemoon23 het volgende:
Mooie foto`s van een "machine shop" op een scheepswerf in de jaren 50
http://www.shipsnostalgia(...)anufacturing_Process
pas een tijdje in Oostende gezeten voor werk, en de halve boulevard daar hangt vol met verkoopposters. Appartementen aan de boulevard met seaview voor een prikkie, zeker als je vergelijkt met Scheveningen of zo.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Klopt..
En om heel eerlijk te zijn heb ik ook nog steeds geen idee of ik hier wil blijven..
Aan ene kant wel want:
- goedkoop
- dichtbij t strand/zee
- familie woont hier (handig om iemand op mn huis te laten letten wanneer ik op zee zit etc)
Waarom weg?
- change of scenery
- weinig tot geen leeftijdsgenoten hier (zoals al in een ander topic gemeld heb ik gek genoeg aan boord een beter sociaal leven dan thuis)
jah, geen gras maaien als je thuis komt. Als ik jouw baan had wist ik het wel. En je zou het zelfs nog kunnen verhuren tussendoor voor de dikke vette hoofdprijs.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:47 schreef FranticDJ het volgende:
hahaha ja i know..
maarja appartementen he
hahaha ja ok, maar geef mij maar gewoon een huis met een garage en een plek om te bbknoeienquote:Op zondag 14 augustus 2016 17:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
jah, geen gras maaien als je thuis komt. Als ik jouw baan had wist ik het wel. En je zou het zelfs nog kunnen verhuren tussendoor voor de dikke vette hoofdprijs.
4 grote ramen waarvan er 1 tuindeuren moet worden.quote:Op zondag 14 augustus 2016 11:34 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Hoeveel ramen, wat voor afmetingen, wat voor glas, hout of kunstof ?
bovenste heeft vaak een dakterrasquote:Op zondag 14 augustus 2016 17:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hahaha ja ok, maar geef mij maar gewoon een huis met een garage en een plek om te bbknoeienDat mag vaak niet op balkonnetjes
Mooie foto'squote:Op zondag 14 augustus 2016 00:49 schreef bluemoon23 het volgende:
Mooie foto`s van een "machine shop" op een scheepswerf in de jaren 50
http://www.shipsnostalgia(...)anufacturing_Process
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |