Die zit nog in Aziëquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:17 schreef Outpost76 het volgende:
ToT al weer terug eigenlijk of zit die nog steeds in azie?
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:18 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster leest tags op website, denkt 'Joepie!', maar kan nog niet luisteren...
Geen idee of het hotel waar hij zit tralies voor de ramen heeft.quote:
Even een rust bier momentje voor Fogel inbouwenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hier is niet op te klussen, Muisje.
Likequote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
En toch vind ik dit een leuk nummer....
Hij mag er ook wel een 'goed bezig' Bolletje dinkie bij.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Even een rust bier momentje voor Fogel inbouwen
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hij mag er ook wel een 'goed bezig' Bolletje dinkie bij.
Lekker als het naar je zin is en vlot verliep.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn inspanningen van vandaag hebben zich geloond, desktop draai als een zonnetje.![]()
Ben nu toe aan een beetje cannabis.
Baardaap denkt morgen verdorie wat is die pc ineens rap ten opzichte van afgelopen vrijdag.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lekker als het naar je zin is en vlot verliep.
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Baardaap denkt morgen verdorie wat is die pc ineens rap ten opzichte van afgelopen vrijdag.
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geen idee of het hotel waar hij zit tralies voor de ramen heeft.
Komt door de geroosterde en gekarameliseerde paprika'squote:
Hij klaagt wel soms over trage verbinding maar dat is ziggo daar kan ik weinig aan versnellen....quote:
Dit ga ik horen tot 2034 hè?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Komt door de geroosterde en gekarameliseerde paprika's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |