maar wat weet jij er nou van??? wie is hier de natty jij of ik?quote:Op zondag 19 juni 2016 21:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wat moet je met één kuurtje man
dacht je dat jeff seid ook maar één kuurtje doet ??
[ afbeelding ]
Die foto is echt kaolo gayquote:Op zondag 19 juni 2016 21:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wat moet je met één kuurtje man
dacht je dat jeff seid ook maar één kuurtje doet ??
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik. Waarom wordt het dan zoveel gedronken en waarom krijg je, vooral in Spaanstalige landen, altijd agua con gas als je om gewoon agua vraagt??quote:
quote:Op zondag 19 juni 2016 14:15 schreef seto het volgende:
zo'n lang kk verhaal en dan neit eens geneukt hebben
wat een tijdverspilling
In duitsland ook, echt kk smerig. Ook niet lekker voor je tanden trouwens.quote:Op zondag 19 juni 2016 22:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Waarom wordt het dan zoveel gedronken en waarom krijg je, vooral in Spaanstalige landen, altijd agua con gas als je om gewoon agua vraagt??
Ben je niet in de war met Duitse douches?quote:Op maandag 20 juni 2016 00:21 schreef Drinky het volgende:
[..]
In duitsland ook, echt kk smerig. Ook niet lekker voor je tanden trouwens.
En je keek hierna omdat...?quote:Op zondag 19 juni 2016 23:41 schreef Sapstengel het volgende:
Bij reportage nu mensen die baby spelen en luiers dragen en shit
Lol nu een meisje die een kind van 6 speelt. Dat hele baby girl daddy dom is echt de creepiest fetish shit wat bestaat. Zieke pedos.
quote:Op maandag 20 juni 2016 08:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met Duitse douches?
Nogal wiedes dat haar moeder je breed vond: ben je niet even vergeten te vertellen dat je i.t.t. haar dochter niet meer op de basisschool zit?quote:
is het moeilijk lezen? bijdehante ouwe zakquote:Op maandag 20 juni 2016 09:34 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nogal wiedes dat haar moeder je breed vond: ben je niet even vergeten te vertellen dat je i.t.t. haar dochter niet meer op de basisschool zit?
Je mist een hoop Blackfish-Jaime-goodness. Ga kijken gek.quote:Op maandag 20 juni 2016 09:34 schreef seto het volgende:
ik loop al 3 afleveringen achter ofzo
heb alleen stukjes met the hound gekeken
alsof een turk zo wit isquote:Op maandag 20 juni 2016 13:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
soms verveelde ik me op curaçao. Sap had beloofd die foto niet online te gooien though
Sorry maar zal de rest van de shoot voor mezelf bewaren.quote:Op maandag 20 juni 2016 13:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
soms verveelde ik me op curaçao. Sap had beloofd die foto niet online te gooien though
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |