Slotje inquote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:51 schreef pinman het volgende:
Wordt dit topic zometeen ook weer gesloten natuurlijk![]()
![]()
Een mooi boy met een grote goed werkende pener, kan ik lekker meisjes neucken en niet betalen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 17:30 schreef pinman het volgende:
[..]
Wie zou jij willen zijn behalve jezelf?
Maar jij bent toch al een mooiboy?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 17:59 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Een mooi boy met een grote goed werkende pener, kan ik lekker meisjes neucken en niet betalen.
quote:
Als je deze auto ziet op het Hofplein weet je dat je weg moet wezen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:27 schreef Stalinator het volgende:
Ik zou een Grijze Wolf willen worden , zodat ik en mijn Turkse matties Koerdische en Armeense journalisten in elkaar kunnen rammen en als we een wedstrijd hebben gewonnen op het Hofplein gaan bivakkeren
Ga jij eens heul snel de Armeense genocide erkennen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:27 schreef Stalinator het volgende:
Ik zou een Grijze Wolf willen worden , zodat ik en mijn Turkse matties Koerdische en Armeense journalisten in elkaar kunnen rammen en als we eenn wedstrijd hebben gewonnen op het Hofplein gaan bivakkeren
Ik wil Batman zijn.quote:
Armeen hebbe ook TÜRKISCHE mense angevallequote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:32 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ga jij eens heul snel de Armeense genocide erkennen.
Vliegtuig , trein, auto of gewoon terug te voet terug naar huisquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:38 schreef Stalinator het volgende:
[..]
Armeen hebbe ook TÜRKISCHE mense angevalle
armene zioniste woude turk volk uitroeien
ies keen genocide maa oorlog tege niet turken
Maa in nedreland iek uirkering krijge en in Türkiye nie , ma TÜRKIYE IES WEL SOEPERIEUR AAN nedrrelandse hommosquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:39 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Vliegtuig , trein, auto of gewoon terug te voet terug naar huis
Ze mogen wel te voet terug. Ik ga ze niet meenemenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:39 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Vliegtuig , trein, auto of gewoon terug te voet terug naar huis
Dan komen ze via de vluchtelingenstroom weer terecht in Nederlandquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:42 schreef pinman het volgende:
[..]
Ze mogen wel terug te voet. Ik ga ze niet meenemen
Waar wel Pizza calamiteiten op de menu hebben jaquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:42 schreef Stalinator het volgende:
[..]
Maa in nedreland iek uirkering krijge en in Türkiye nie , ma TÜRKIYE IES WEL SOEPERIEUR AAN nedrrelandse hommos
Dan houd ik ze toch tegen?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:43 schreef Stalinator het volgende:
[..]
Dan komen ze via de vluchtelingenstroom weer terecht in Nederland
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:44 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Waar wel Pizza calamiteiten op de menu hebben ja
Dead wishquote:
quote:
Je wil niet werkenquote:
Hahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:34 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Haha
Waarom moet je surinaams hout kopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:34 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Haha
Waarom moet je surinaams hout kopen?Negerts en werken gaat niet altijd samen, Maar wel in december dan moeten ze speelgoed gaan uitdelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En pepernoten
Eddy loves Hondjes & the movies :)
Eddy heeft een schizoïde persoonlijkheidsstoornis :(
DEF / BAF F-16
Het zijn de linkse ratten, die willen alles kapot makenquote:
Het is de schuld van Links!quote:Op zondag 19 juni 2016 01:08 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Het zijn de linkse ratten, die willen alles kapot maken
Altijd, ik heb dus vanavond weer eens een meisje niet kunnen overhalen om met mij een seksuele daad te voltrekken. Ze zal wel lesbisch geweest zijnquote:
Ik dacht dat je beter kon, maar ja laat al maarquote:
Ach ja, een maandje werken valt nog te overzien natuurlijkquote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:58 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Negerts en werken gaat niet altijd samen, Maar wel in december dan moeten ze speelgoed gaan uitdelen
En pepernoten![]()
Chicks met pruiken en korsetten neuken gedurende de 18de eeuwquote:
Dus God?quote:Op zondag 19 juni 2016 14:33 schreef LionPopChoc het volgende:
Ja eigenlijk wil ik gewoon optie 3 zijn.
Deze man snapt.quote:Op zondag 19 juni 2016 11:26 schreef Stalinator het volgende:
[..]
Chicks met pruiken en korsetten neuken gedurende de 18de eeuw
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |